میز و صندلی تراس

میز و صندلی تراس

محصولات گروه دکو رز صرفا برای استفاده در فضا های بزرگ و یا ویلا ها نیست، این دسته از مبلمان قابلیت استفاده در فضاهای نسبتا باز مثل تراس ها را نیز دارند….. شما می توانید برای داشتن تراسی زیبا از میز و صندلی های مخصوص تراس استفاده کنید و به زیبای فضای باز خانه و یا ویلای خود بیفزایید.

خرید میز و صندلی تراس از تولید کننده

امروزه با رواج آپارتمان سازی در اکثر شهرها، خانه های کمتری پیدا می شوند که دارای حیاط های بزرگ و دلباز باشند و تقریبا تمامی خانه ها آپارتمانی هستند. بنابراین داشتن تراس برای واحد های آپارتمانی یک مزیت مهم به حساب می آید که علاوه بر کارآمد بودن آن باعث ورود هوای تازه و نور به داخل ساختمان می شود و یک فضای ارتباطی بین داخل آپارتمان و فضای خارجی آن ایجاد می کند.

از تراس و یا بالکن می توان استفاده های مختلفی داشت، اگر تا کنون از تراس خانه خود صرفا جهت انبار کردن لوازم اضافی استفاده می کردید، یک پیشنهاد جذاب برای شما داریم.
تراس خانه خود را به مکانی برای رفع خستگی و استراحت و همچنین جایی برای صرف صبحانه و یا عصرانه و شب نشینی های خانوادگی تبدیل کنید. برای این منظور می توانید از لوازم دکوری نظیر انواع گلدان های طبیعی و مصنوعی و یا چمن های مصنوعی برای کف تراس ویا بالکن استفاده کنید که باعث جذابیت و زیبایی دو چندان آن می شود، همچنین انتخاب یک میز و صندلی مخصوص تراس و متناسب با اندازه آن و دیزاین تراس با سلیقه خود باعث می شود که یک فضایی آرام و دلنشین در خانه خود داشته باشید.
اگر شما هم تصمیم دارید برای تراس خانه خود میز و صندلی تهیه کنید با ما همراه باشید تا با ویزگی های یک میز و صندلی تراس خوب و همچنین نکات و مزایای خرید میز و صندلی تراس از تولید کننده را بررسی کنیم:

ویژگی های میز و صندلی تراسی

برای انتخاب یک میز و صندلی تراسی مناسب حتما باید به جنس و کیفیت و ابعاد آن توجه ویژه ای داشته باشید زیرا میز و صندلی ای که در تراس مورد استفاده قرار می گیرد باید مقاوم به تغییرات آب و هوایی باشد و در صورت قرار گرفتن در معرض بارش برف و باران و یا تغییرات دما در تابستان و زمستان دچار آسیب و خرابی نشود.
استفاده از میز و صندلی بالکن که سطح آن با یک لایه ضد آب و مقاوم به تغییرات دمایی پوشیده شده است می تواند انتخاب مناسبی باشد.

جنس میز و صندلی تراس

میز و صندلی تراس با جنس های مختلفی از جمله چوب، فلزاتی نظیر آهن و آلمینیوم و یا پلاستیک ساخته می شود. برای انتخاب جنس میز و صندلی مناسب تراس اولین نکته دقت به شرایط آب و هوایی منطقه زندگی خود است.

میز و صندلی تراس از جنس فلزات با طرح های مختلف و فرفرژه طرفداران خاص خود را دارد و زیبایی خاصی به فضای تراس میبخشد که البته بیشتر مناسب مکان هایی با آب و هوای خشک هستند زیرا با قرار گرفتن در معرض رطوبت و بارش باران در مدت زمان طولانی دچار زنگ زدگی می شوند. بنابراین انتخاب میز و صندلی از جنس فلزات نظیر آهن برای مناطق پر باران مانند شمال کشور مناسب نیست.

میز و صندلی تراس از جنس چوب از گذشته تا به حال طرفداران بسیار زیادی داشته و همچنین نمای زیبایی نیز به تراس میبخشد که در طرح های گوناگون و انواع مختلفی از جمله تمام چوب و یا در ترکیب با فلزات نیز ساخته می شود. این نکته را هم در نظر داشته باشید که میز و صندلی های چوبی تراس، تقریبا هر دوسال یکبار نیاز به تعمیر و تعویض محافظ پوششی و رنگ آن دارند تا از پوسیدگی و تخریب آنها جلوگیری شود.
در انتخاب نوع جنس چوب میز و صندلی تراس دقت داشته باشید که از انواع چوب های مقاوم مانند ساج یا اکالیپتوس باشد که نسبت به تغییرات آب و هوا و رطوبت مقاوم تر هستند.

امروزه انواع میز و صندلی از جنس پلاستیک های فشرده نیز تولید می شوند که طرفداران بسیار زیادی دارند زیرا نسبت به رطوبت و بارش باران و برف بسیار مقاوم هستند و با تغییرات دمایی دچار آسیب و خرابی نمی شوند و مناسب انواع شرایط آب و هوایی هستند که با توجه به ویژگی های خوبی که دارند از قیمت مناسبتری نسبت به انواع چوب و یا فلزات نیز برخوردار هستند و همچنین انتخاب به صرفه تری هستند زیرا هزینه های ناشی از آسیب دیدگی و یا تعمیرات را کاهش می دهند.

ابعاد میز و صندلی تراس

به ابعاد فضای تراس منزل خود دقت کنید و میز و صندلی انتخاب کنید که مناسب آن فضا باشد، به عنوان مثال اگر تراس بزرگی دارید می توانید علاوه بر میز و صندلی تراس از مبلمان هایی با تعداد بیشتر و مخصوص تراس نیز استفاده کنید.

اما اگر فضای تراس خانه شما محدود است، استفاده از میز و صندلی کوچک برای تراس با تعداد چهارنفره و یا دونفره می تواند انتخاب مناسبی باشد. همچنین انواع میز و صندلی های تاشو با جنس های مختلفی همچون چوب و یا فلزات نیز در بازار موجود است که می توانید برای تراس های کوچک استفاده کنید و در صورت نیاز نداشتن به آن، میز و صندلی را جمع کنیدو به راحتی در هر مکانی که مورد نظرتان است از آن استفاده کنید.

خرید میز و صندلی تراس

برای انتخاب یک میز و صندلی تراس مناسب، با توجه به نکات گفته شده، طرح و رنگ های مختلفی وجود دارد که می توانید به سلیقه خود انتخاب کنید.
در خرید میز و صندلی تراس دقت داشته باشید که از یک فروشگاه معتبر خرید خود را انجام دهید، همچنین با خرید مستقیم از تولید کننده می توانید میز و صندلی مخصوص تراس را با قیمتی بسیار مناسب تر انتخاب کنید.

تولید کنندگان قطعا محصولات را با سود بسیار کمتری به مشتریان ارائه می دهند که این مورد نکته بسیار قابل توجهی است تا با هزینه کمتری یک دکور زیبا برای تراس منزل خود داشته باشید، همچنین خرید مستقیم از تولید کننده این امکان را به شما می دهد تا میز و صندلی تراس را با هر جنس و کیفیت و هر ابعاد و رنگ دلخواه انتخاب کرده و به صورت سفارشی ساخته و در اختیار شما قرار گیرد.

قیمت میز و صندلی تراس با توجه به ابعاد آن، نوع جنس وکیفیت لوازم به کار رفته در آن که بسیار حائز اهمیت است، متفاوت است.
دقت داشته باشید که میز و صندلی تراس که قرار است خریداری کنید حتما دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد و با اطمینان از جنس و کیفیت آن، در صورت بروز هرگونه مشکلی بتوانید از خدمات پس از فروش استفاده کنید.

  • ارسال امن و مطمئنمحصولات انتخابی شما با امنیت کامل و بسته بندی مطمئن به سراسر ایران ارسال می شوند و این تضمین را می دهیم که کالای شما به صورت ۱۰۰% سالم به دستتان می رسد.
  • کیفیت تضمین شدهمبلمان رتن باغی (PE RATTAN) دارای اسکلت آلومینیومی و روکش بافته شده از الیاف پلی اتیلن بوده، همچنین این محصولات به دلیل مقاوم بودن در برابر آب، آفتاب، رطوبت، قارچ و جلبک می توانند در تمامی فصول سال در فضای باز مورد استفاده قرار گیرند.
  • پشتیبانی تمامی محصولات مبلمان باغی و سایر محصولاتکلیه محصولات گروه دکو رز دارای پشتیبانی پس از خرید ۱۰۰ درصد رایگان هستند، برای اطلاعات بیش تر راجع به پشتیبانی پس از خرید محصولات با شماره : ۰۹۱۲۰۳۹۲۲۵۳ تماس بگیرید.
  • بهترین قیمت در قبال کیفیتتمام تلاش خود را به کار برده ایم تا در برابر کیفیت عالی و ویژگی های برتر محصولات، بهترین قیمت ممکن را ارائه دهیم.

لیست محصولات میز و صندلی ترا و بالکن دکورُز

در این دسته بندی پستی یافت نشد.

همین الان برای مشاوره رایگان خرید مبلمان تراس و بالکن تماس بگیرید!!