هیتر قارچی یا بخاری فضای باز

یکی از وسیله ها و تجهیزات باغی که این روزها دیگر کم کم باید به سراغ خرید آنها برای فضای بیرونی و باغ و ویلای خود بروید، هیتر فضای باز است. بخاری قارچی یکی از انواع هیتر و گرم کن فضای باز است که قصد داریم در ادامه شما را با ویژگی های آن بیشتر آشنا کنیم.

پس با ما در “دکورز” یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان فضای باز با جنس حصیری پلی رتن و تامین کننده برتر تجهیزات باغی – همراه باشید تا شما را با مزایای بخاری قارچی و جنس و سوخت آن بیشتر آشنا کنیم:

 

هیتر فضای باز یا بخاری باغی

هیتر قارچی

نشستن در هوای باز و لذت بردن از لطافت و تمیزی هوا، یکی از آن کارهایی است که حتی در فصل های سرد هم خیلی خیلی می چسبد و نمی توان از لذت آن دل کند. به همین خاطر، وسایل گرمایشی مخصوص فضای باز، از پرطرفدارترین تجهیزات باغی هستند که خرید آنها، این روزها با نزدیک شدن به فصل پاییز و زمستان بسیار ضروری به نظر می رسد.

این تجهیزات کمک می کنند که هوای اطراف شما در جایی که مبلمان باغی خود را قرار می دهید، گرم تر و دلپذیرتر باشد و حتی بتوانید در فصول سرد هم از باغ و ویلای خود برای گذراندن اوقات فراغت و حتی برگزاری مهمانی و جشن ها هم استفاده کنید.

 

بخاری قارچی

بخاری باغی

همان طور که گفتیم، بخاری قارچی یکی از مدل های گرم کن و هیتر فضای باز است که شکلی شبیه به قارچ دارد. یعنی یک پایه بلند و یک بخش بالایی وسیع و کلاهک شکل که گرما از این بخش بالایی ساطع می شود.

مزیت اصلی بخاری قارچی نسبت دیگر انواع هیتر

مزیت بسیار عالی و جذابی که می توان برای هیتر قارچی در نظر گرفت، کم جا بودن یا کم جاگیر بودن آن است. طراحی این وسیله به گونه ای است که می توان آن را در گوشه ای قرار داد تا فضا را گرم کند، بدون اینکه لازم باشد جا و متراژ زیادی از فضای باز را به آن اختصاص داد. این موضوع برای گرم کردن فضاهای باز مثل رستوران ها و کافی شاپ ها که معمولا باید به صورت اختصاصی چیدمان شوند، بسیار مفید و مشکل گشاست.

اما غیر از این، کوچک و کم جاگیر بودن بخاری قارچی باعث شده تا در چیدمان فضاهایی مثل بالکن و تراس هم قابل استفاده باشد و امکان استفاده از این فضاهای باز در طول فصل پاییز و زمستان هم وجود داشته باشد.

مزایای دیگر

از دیگر مزیت های هیتر قارچی که به آن بخاری باغی نیز می گویند، قابل حمل و جابه جا شدن آن می باشد. این بخاری ها وزن کمی دارند و می توانید آنها را در قسمت های مختلف استفاده کنید و محل آن را تغییر دهید. قیمت این بخاری های فضای باز نیز کاملا مناسب و مقرون به صرفه است.

نصب و نگهداری بخاری قارچی نیز ساده و آسان است و نیاز به مراقبت خاصی ندارد.

 

جنس و نوع گرمایش بخاری قارچی

بخاری قارچی دارای بدنه ای از جنس استیل است و سوخت آن، گاز شهری می باشد. مصرف سوخت در این نوع هیتر بسیار کم است و اصلا لازم نیست نگران هزینه سوخت آن باشید. اما انواعی از هیترها هم وجود دارند که برقی هستند و یا با جریان آب داغ، گرمایش ایجاد می کنند که البته شکل و ساختار آنها نیز متفاوت است.

بخاری قارچی و دیگر هیترها و بخاری های فضای باز از نوع گازی، بدون دودکش هستند و به همین دلیل نمی توان از آنها در داخل فضای سرپوشیده استفاده کرد.

 

چرا مبلمان فضای باز را باید از جنس رتن انتخاب کنیم؟

مبلمان اوت دور و فضای باز، در جنس ها و متریال های مختلفی ساخته می شود. اما هیچ کدام از آنها به زیبایی، جذابیت، تنوع و کیفیت بسیار بالای پلی رتن نیستند. مبلمان پلی رتن، ماندگاری و دوام بسیار بالایی در فضای بیرونی و در شرایط جوی مختلف دارد و از طرفی، بسیار شیک و زیباست و از انواع لوکس و مجلل برای دکوراسیون انواع فضاهای بیرونی مانند دکوراسیون تراس بزرگ یا دکوراسیون باغ و ویلا و پاسیو محسوب می شود.

ضمن اینکه به دلیل همین زیبایی و جذابیتی که در مدل و طراحی مبلمان باغی برند دکورز به چشم می خورد، برای استفاده در دکوراسیون داخلی نیز مناسب است و می توانید یک استفاده چند منظوره از آن داشته باشید.

کیفیت برتر محصولات برند دکورز

برند دکورز

 

برند دکورز دارای انواع میز و صندلی، ست دو نفره و نیم ست، مبلمان کامل، مبلمان ال و راحتی، تخت استخری، تاب و مبلمان دیگر از جنس حصیر بافت پلی رتن می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان باغ و ویلا و به طور کلی فضاهای خارجی کوچک و بزرگ، بسیار متناسب هستند. این محصولات دارای بهترین کیفیت می باشند :

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

آدرس شعب و اطلاعات تماس:

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912