آموزش نحوه صحیح شستن و تمیز کردن مبلمان حصیری

تمیز کردن مبلمان حصیری به هیچ عنوان کار سخت و دشواری نیست. فقط یک سری نکات و اصول اولیه دارد که بهتر است قبل از اقدام به هر کاری، آنها را بدانید تا بتوانید مبلمان تمیز، نو و سالمی داشته باشید و باعث نشوید که با سهل انگاری و نا آگاهی، این مبلمان باکیفیت و زیبا دچار آسیب شوند.

پیشنهاد می کنیم که با ما در “دکورز” – یکی از قطب های اصلی تولید مبلمان حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده برتر تجهیزات باغی – همراه باشید تا شما را با اصول و نحوه صحیح تمیز کردن مبلمان حصیری رتن آشنا سازیم:

 

نحوه صحیح شستن و تمیز کردن مبلمان حصیری پلی رتن

تمیز کردن مبلمان حصیری

برای تمیز کردن مبلمان حصیری، نیازی به شستشوی مداوم و زیاد آنها نیست. این محصولات به ندرت پیش می آید که خیلی کثیف و آلوده شوند، زیرا کیفیت بسیار مناسب و مطلوبی دارند. مخصوصا انواع مبلمان حصیر بافت برند دکورز که دارای ویژگی های ضد کپک و ضد قارچ نیز هستند و میکروارگانیسم های مضر روی آنها رشد نمی کنند. معمولا با استفاده از یک دستمال مرطوب و یا یک تکه اسفنج نرم، می توان کار تمیز کردن مبلمان حصیری را انجام داد.

اما در صورت نیاز به شستشو، پیشنهاد کارشناسان ما یک بار در سال است و آن هم با رعایت نکات و اصول زیر:

شستن مبلمان حصیری پلی رتن

  1. برای تمیز کردن مبلمان حصیری و شستشوی آن، از آب گرم و شوینده غیر فومی مانند دتول استفاده کنید. پاک کننده های فومی و کف کننده باعث می شود که کف و شوینده بین بافت های حصیری باقی بماند و به بافت آن در طولانی مدت آسیب وارد شود.
  2. حتما از یک براش (برس) نرم برای تمیز کردن قسمت های درهم بافته استفاده کنید تا گرد و غبار و آلودگی این قسمت ها که اتفاقا از دیگر نقاط بیشتر هم هست، به خوبی از بین برود. استفاده از مسواک نرم برای قسمت های ظریف، بهتر از براش های بزرگ جواب می دهد.
  3. برای شستشو و تمیز کردن مبلمان حصیری پلی رتن، از اسفنج و یا پارچه نرم کمک بگیرید. تماس هر جسم زبری با ریسمان های رتن، می تواند باعث ایجاد خط و خش در آن شود.
  4. در انتها هم مبلمان را با آب تمیز آبکشی نمایید. از قطع کن های آب با فشار بسیار زیاد و تیز (مانند جت واش ها) استفاده نکنید و یا اینکه از فاصله زیاد این کار را انجام دهید تا فشار زیاد آب، باعث آسیب به مبلمان نگردد.
  5. اجازه دهید مبلمان در هوای آزاد خشک شود و روی مبلمان خیس تکیه ندهید و یا چیزی روی آن قرار ندهید، زیرا ممکن است باعث شل شدن بافت حصیری آن شود.
  6. هنگام شستن و تمیز کردن مبلمان حصیری، بهترین زمان برای بررسی دقیق بافت حصیرهای رتن آن می باشد تا در صورت هر گونه خرابی و باز شدگی بافت و اتصال، بتوانید موضوع را بررسی و برطرف نمایید.
  7. استفاده از کاور مناسب در فصول بارشی و سرد و در مدت زمانی که قرار است به صورت طولانی مدت از مبلمان خود استفاده نکنید، می تواند روش مناسبی برای جلوگیری از تجمع گرد و خاک و آلودگی در مبلمان باشد. ضمن اینکه از قرارگیری مبلمان در معرض باد و خورشید نیز جلوگیری می شود.

نکته:

توجه به نکات مراقبت از مبلمان بیرونی و همچنین عمل کردن به دستورات صحیح شستن و تمیز کردن مبلمان حصیری، می تواند به طول عمر اثاثیه و محصولات رتن کمک نماید و باعث شود که تا سال های سال، نمایی زیبا، سالم و لوکس داشته باشند.

مطالب پیشنهادی “سایت دکورز”:

تاب ریلکسی – یک اکسسوری خاص برای باغ و دکوراسیون منزل

سایبان چتری – 3 نکته برای خرید بهترین چتر و سایه بان

 

آشنایی با برند دکورز؛ از برترین تولید کننده های مبلمان باغی و اوت دور در ایران

برند دکورز

 

 

برند دکورز دارای انواع مبلمان حصیری دست بافت، میز و صندلی، انواع ست دو نفره و نیم ست از جنس حصیر بافت پلی رتن می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان انواع فضای باز و بیرونی، بسیار متناسب هستند. این محصولات دارای بهترین کیفیت هستند :

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

آدرس شعب و اطلاعات تماس:

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912