انتخاب ظروف مناسب فضای باز

در کنار خرید مبلمان مخصوص فضای باز، یکی از اصلی ترین و مهم ترین لوازم و وسایل مورد نیاز، انتخاب و خرید ظروف مناسب فضای باز است. از آنجا که بیشتر خانواده ها، مهمانی ها و جشن های خود را در فضای باز باغ و ویلا برگزار می کنند، این خیلی مهم است که ظرف و ظروفی مناسب، زیبا، بادوام و باکیفیت بالا داشته باشند. البته که خرید ظروف مناسب فضای باز یک مسئله سلیقه ای است، اما رعایت کردن چند نکته مهم، کمک خوبی به یک انتخاب بهتر و کاربردی تر می کند.

با ما در “دکورز”یکی از قطب های اصلی تولید مبلمان فضای باز و اوت دور باکیفیت عالی و درجه یک در ایران و تامین کننده برتر تجهیزات باغی – همراه باشید تا نکات مهم در انتخاب و خرید ظروف مناسب فضای باز را به شما بگوییم:

 

قبل از خرید ظروف مناسب فضای باز، چند سوال اساسی از خود بپرسید…

خب اولین چیزی که در خرید هر چیزی به ذهن هر یک از ما می رسد، زیبایی و شیک بودن آن است. اما این موضوع در صورتی است که شما بخواهید از ظروف مناسب فضای باز خود فقط یک بار استفاده کنید! یعنی اینکه کیفیت و دوام این ظروف، باید در درجه اول اهمیت باشد وگرنه واقعا مجبور می شوید فقط یک بار از آن استفاده کنید. قبل از خرید باید چند پرسش اساسی از خود بکنید که اینها هستند:

  1. آیا قصد دارید این ظروف را با دست بشویید و یا از ماشین ظرفشویی برای شستشوی آنها استفاده می کنید؟
  2. اگر اولویت شستشو با دست است، آیا ظروف سبکی هستند و کار شستشو را سخت نمی کنند؟
  3. آیا این ظروف مناسب فضای باز، قرار است مورد استفاده بچه ها هم قرار بگیرد؟
  4. آیا قرار است این ظروف را در فر و مایکروویو هم قرار دهید؟
  • پس می توانیم بگوییم که انتخاب ظروف مناسب فضای باز، تا حد زیادی بستگی به سبک زندگی و البته تجهیزاتی دارد که در آن فضای باز تدارک دیده اید. اما مهم ترین نکته در بین همه این سوالات، همان کیفیت بالا و عدم شکنندگی ظروف در صورت افتادن از ارتفاع می باشد. چون که خیلی مهم است که ظروف نشکنند و یا لب پر نشوند و زیبا و سالم باقی بمانند.

چطور از پاسیو و حیاط خلوت خانه نهایت استفاده را ببریم؟ 8 ایده خلاقانه

بررسی چند نوع متریال مخصوص ظروف مناسب فضای باز

ظروف چینی

ظروف چینی

ظروف چینی بسیار بادوام هستند و تا سال ها می توانید از آن استفاده کنید، ضمن اینکه زیبایی بسیار زیادی دارند و برای پذیرایی، کاملا شیک و مناسبند. از ظروف چینی می توانید در ماشین ظرفشویی و داخل مایکروویو هم استفاده کنید. اما این نوع ظروف، یک پاشنه آشیل دارند و آن اینکه با برخورد روی سطوح سخت خرد می شوند. بنابراین اگر کفپوش فضای باز از جنش سنگی و سخت است، ظروف چینی نمی تواند انتخاب مناسبی باشد.

کفپوش چوب پلاست

ظروف سفالی

ظروف سفالی

ظروف سفالی هم همان مشکل ظروف چینی را در خرد شدن و شکستن دارند. با این تفاوت که ارزان ترند اما ظاهر شیکی دارند. ولی نباید انتظار داشته باشید که این ظروف ارزان قیمت را بتوانید در فر قرار دهید. شستن این ظروف از آنجا که سنگین هستند و وزن زیادی دارند، کار آسانی نیست. شما که نمی خواهید در زمان اوقات فراغت و استراحت خود، مشغول شستن ظرف های سنگین و بزرگ باشید! (انتخاب مبلمان ال رتن برای راحتی بیشتر در فضای باز)

ظروف سرامیکی

ظروف سرامیکی

ظروف سرامیکی هم که از انواع ظروف مناسب فضای باز به شمار می آید، قیمت مناسبی دارد و برای استفاده در ماشین ظرفشویی و فر هم مناسب است. اما به هر حال این ظروف هم شکننده هستند و اگر قرار است بچه ها از آن استفاده کنند، باید خیلی مراقب باشید.

ظروف ملامین

ظروف ملامین

شاید بتوانیم ظروف مناسب فضای باز را، فقط از نوع ملامین بدانیم! این ظروف از قدیم، یکی از پرطرفدارترین ها و مناسب ترین ها برای استفاده در مسافرت و مهمانی های بسیار پرجمعیت بوده است و حتی در تالارها و رستوران ها استفاده می شود. چون بسیار سبک هستند و شستشوی بسیار راحتی دارند.

فکرتان را از ظروف ملامین قدیمی به سمت انواع مدرن آن بیاورید که قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی و یا استفاده در فر و مایکروویو را دارند. البته باید از وجود این قابلیت ها در ظروف خود مطمئن باشید، چون تمام انواع آنها این خاصیت را ندارند. ولی خیالتان راحت باشد که این ظروف کاملا نشکن هستند و انواع جدید آن، بسیار شبیه به مدل های ظروف چینی می باشند و زیبایی و تنوع بسیار خوبی هم دارند.

ظروف پیرکس

ظروف پیرکس

ظروف پیرکس هم از انواع ظروف مناسب فضای باز محسوب می شود که تمایز ویژه ای نسبت به ظروف شیشه ای دارد، زیرا قابل استفاده در فر، مایکروویو و ماشین ظرفشویی هستند و اینکه نشکن هستند و اصلا فلسفه ساخت ظروف پیرکس نیز همین است که مقاومت در برابر حرارت داشته باشند و نشکنند. اما ظروف پیرکس در برابر شوک حرارتی و تغییر دمای یکباره، مقاوم نیست و ممکن است بشکند.

6 دلیل برای اینکه نیمکت و پاف حصیری به دردتان می خورد!

 

کیفیت برتر محصولات و مبلمان باغی برند دکورز

تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

ست مبلمان باغی دو نفره

 

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912