ست دو نفره مبلمان دکورز

ست دو نفره مبل حصیری رتن، می تواند یکی از زیباترین و هیجان انگیزترین آیتم های دکوراسیون شیک ویلا باشد. خوبی این ست های جذاب این است که جمع و جور و کوچک هستند و در همه جا و هر متراژ فضایی که در اختیار دارید، به راحتی جا می شوند و قابل استفاده می باشند.

با ما در “دکورز”گروه تولیدی مبلمان حصیربافت رتن با بهترین کیفیت و زیباترین طراحی در ایران و تامین کننده برتر انواع تجهیزات باغی – همراه باشید تا مدل های شیک و جذاب انواع ست دو نفره مبل حصیری برای دکوراسیون باغ، ویلا، تراس و… را مشاهده بفرمایید:

 

آشنایی با ایده های چیدمان شیک ست دو نفره مبل حصیری

در میان انواع مبلمان باغی، مبلمان حصیری از محبوب ترین ها و پرفروش ترین ها محسوب می شود. زیرا هم دوام و ماندگاری بسیار زیادی دارد و هم اینکه مدل های بسیار شیک و زیبایی از آن در بازار موجود می باشد که نمایی بسیار لوکس و مجلل را در دکوراسیون فضای باز ایجاد می کند.

ست دو نفره مبل حصیری برای محیط های کوچک بسیار مناسب است، مانند چیدمان تراس و بالکن کوچک که باعث می شود فضای دنج و راحتی برای استراحت در محیط های آپارتمانی ایجاد شود. مخصوصا اینکه با وجود سبک زندگی امروزی که پر از دغدغه و استرس و تنش می باشد، استفاده از موقعیت های اینچنینی می تواند ایده بسیار جذاب و هیجان انگیزی برای خانواده ها باشد.

کاربرد ست دو نفره مبل حصیری

اما کاربرد ست دو نفره مبل حصیری، فقط برای بالکن و تراس نیست. هر نقطه از باغ، ویلا، روف گاردن، حیاط و خلاصه هر جایی که آب و هوای تازه دارد و می توان آنجا را مهیای یک همنشینی دو نفره کرد، برای استفاده از ست دو نفره مبل حصیری مناسب و فوق العاده است. این طوری می توانید فضاهای بیشتری برای معاشرت و گفتگو ایجاد کنید که اتفاقا خصوصی تر و دنج تر هم می شود. ضمن اینکه هرگز نمی توانید از زیبایی مدل های متنوع ست دو نفره مبل حصیربافت رتن از برند دکورز چشم پوشی کنید که راحتی و زیبایی بسیار زیادی را به همراه دارند.

در ادامه می توانید با ایده های دکوراسیون شیک ویلا و باغ و… با انواع ست دو نفره مبل حصیری و باغی آشنا شوید و از آنها برای چیدمان فضای باز خودتان ایده بگیرید و استفاده کنید.

 

مبلمان حصیری

 

مبل حصیری با نشیمن قرمز

 

مدل چیدمان مبل حصیری دو نفره

 

مدل ست دو نفره مبل باغی

 

مبل تکی حصیری ظریف

 

زیباترین مدل های ست دو نفره مبل باغی

 

ست مبلمان حصیری رتن

 

ست مبل حصیری و سایه بان چتری

 

ست دو نفره مبل باغی

 

دکوراسیون فضای باز با ست دو نفره

 

دکوراسیون شیک ویلا با مبل حصیربافت رتن

 

چیدمان مبل حصیری در بالکن و پاسیو

 

و انواع ست دو نفره مبل حصیری برند دکورز

مبلمان حصیربافت رتن برند دکورز (حصیری دستبافت) دارای تنوعی زیادی در طرح و رنگ است که می توانید آنها را با توجه به نیاز و دکوراسیون فضای باز خود انتخاب نمایید. ضمن اینکه می توانید انواع میز و صندلی حصیری تکی از برند دکورز را برای ست های خلاقانه خودتان سفارش دهید و ست های دو نفره با طرح و مدل های بیشتری برای انتخاب داشته باشید.

انواع دکوراسیون شیک ویلا با ست دو نفره مبل حصیری

 

 

ست دو نفره برند دکورز مدل ویولت

 

ست مبلمان دو نفره دکورز مدل مارسی

 

گفتنی است که برند دکورز دارای انواع میز و صندلی، مبلمان ال، ست دو نفره و نیم ست از جنس حصیر بافت پلی رتن می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان فضای باز، بسیار متناسب هستند. این محصولات دارای بهترین کیفیت می باشند :

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

آدرس شعب و اطلاعات تماس:

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912