تخت استخری و تخت ساحلی دکورز

تخت استخری یا تخت ساحلی یکی از انواع فرنیچر و مبلمان فضای باز است که برای استفاده در فضاهای باز مثل باغ و ویلا و در کنار استخر و… مناسب می باشد. انتخاب و خرید تخت استخری نیاز به دقت کافی در ویژگی های آن دارد تا بتوانید بهترین نوع آن را انتخاب نمایید.

بنابراین پیشنهاد می کنیم با ما در “دکورز”یکی از قطب های اصلی تولید مبلمان فضای باز و تامین کننده برتر انواع تجهیزات باغی – همراه باشید تا ویژگی های یک تخت استخری خوب و مناسب را به شما بگوییم:

 

خرید تخت استخری

خرید تخت ساحلی برای باغ و ویلا

تخت استخری چیزی نیست که هر ماه و هر سال بخواهید آن را خریداری کنید. بنابراین باید در زمان خرید، چندین مورد مهم و اساسی را در نظر داشته باشید تا بتوانید از تخت استخری تا سال های سال استفاده کنید. توصیه بسیار مهمی که درباره خرید تخت ساحلی برایتان داریم این است که به هیچ عنوان تنها با دیدن طرح و مدل تخت، تصمیم به خرید آن نگیرید. جنس و کیفیت محصولات باغی در درجه اول اهمیت می باشد. فاکتورهای مهم در خرید تخت استخری باکیفیت و طول عمر بالا عبارتند از:

طرح و رنگ متنوع و جذاب

تنوع در طرح و مدل و رنگ تخت استخری قطعا یکی از مهمترین فاکتورها در هنگام خرید است. باید امکان انتخاب رنگ و طرح های متنوع را داشته باشید، زیرا باعث می شود بتوانید آن را با دیگر مبلمان داخل باغ ست کنید. ضمن اینکه همیشه، داشتن حق انتخاب بهترین نوع خرید می باشد. خوشبختانه در محصولات تولیدی دکورز و مخصوصا تخت استخری برند دکورز، امکان انتخاب طرح و رنگ های متنوع در مدل های گوناگون تخت های ساحلی وجود دارد و می توانید با خیال راحت آن را تعیین و انتخاب نمایید.

مدل تخت ساحلی و راحتی آن

راحتی تخت استخری باید کاملا باب میل شما باشد. شما قرار است روی تخت استخری خود استراحت کنید و بتوانید اوقات خوش و خرمی روی آن بگذرانید. بنابراین خیلی مهم است که آن را با توجه به میل خود انتخاب کنید. انواع تخت ساحلی و استخری برند دکورز با طراحی ویژه و بسیار جذابی که دارد، کاملا متناسب با سلیقه و نیاز مصرف کننده ایرانی می باشد.

(برای بازدید از محصولات استخری برند دکورز، اینجا کلیک کنید).

اندازه و تعداد

در انتخاب تخت ساحلی باید به متراژی که در اختیار دارید توجه کنید. اگر فضای باز شما کوچک است باید دقت کنید که تخت و میزهای کناری آن متناسب با آن باشد. از طرفی اگر فضای بزرگی دارید، می توانید برای تجهیز آن دست و دلبازی به خرج دهید و تعداد بیشتری تخت ساحلی فراهم کنید، زیرا احتمالا تعداد افرادی که می توانند از آن در باغ شما استفاده کنند زیاد است.

جنس و کیفیت تخت استخری

محصولات پلی رتن حصیربافت دکورز

و اما مهمترین نکته در خرید مبلمان فضای باز و تخت ساحلی که باید به آن توجه کنید، جنس و کیفیت آن است. محصولات برند دکورز از جنس حصیربافت پلی رتن هستند که از بهترین، باکیفیت ترین و بادوام ترین انواع مبلمان فضای باز و اوت دور محسوب می شود. تخت استخری حصیربافت پلی رتن نیز دارای تمام این ویژگی هاست و دوام و مانگاری فوق العاده بالایی دارد.

گفتنی است که پلی رتن، نوعی پلیمر بسیار مقاوم است که بهترین متریال برای تولید محصولات باغی می باشد. مبلمان و تخت استخری دکورز دارای ویژگی های زیر است:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

مطالب پیشنهادی “سایت دکورز”:

سایبان چتری – 3 نکته برای خرید بهترین چتر و سایه بان

مزایای پنکه مه پاش چیست و برای چه مکان هایی مناسب است؟

انواع ست دو نفره مبل حصیری برای دکوراسیون شیک ویلا

 

ضمانت و خدمات پس از فروش:

برند دکورز

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

آدرس شعب و اطلاعات تماس:

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912