ایده ارزان برای زیباتر کردن فضای باز

اگر فکر می کنید که به یک ایده ارزان قیمت نیاز دارید تا فضای باز خود را متحول سازید، ما در ادامه می توانیم 4 ایده ارزان، اقتصادی و سریع را در اختیارتان بگذاریم. البته باید از قبل توضیح دهیم که ایده ارزان، صرفا ایده هایی نیست که قیمت بسیار ناچیزی داشته باشد، اما یک کاربرد بسیار مهم و در عین حال زیبا و از آن مهمتر، ارزان تر از ایده های دیگر را برایتان فراهم می سازد.

پس با ما در “دکورز”یکی از بهترین تولید کننده های انواع مبلمان فضای باز با جنس حصیربافت پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده برتر تجهیزات باغی – همراه باشید تا شما را با این 4 ایده ارزان و اقتصادی آشنا سازیم:

 

1. برپا کردن یک پرگولا

ساخت یک بنای مسقف و یا حتی یک آلاچیق، می تواند ایده بسیار خوبی باشد. اما بر پا کردن یک پرگولا، ایده ارزان و کاملا اقتصادی است که در هر نوع فصل گرم و سردی به دردتان می خورد. زیرا در تابستان می توانید از آن به عنوان یک سایبان مناسب استفاده کنید و در زمستان هم با استفاده از پرده های ضخیم برزنتی و یا پلاستیکی، فضای داخلی را محصور و گرم نمایید.

ضمن اینکه پرگولا به شدت زیبا و پرطرفدار است و باعث لوکس و شیک شدن فضای باز می شود. تمام این ها در حالی است که برپا کردن پرگولا بسیار ارزان قیمت تر از ساخت آلاچیق است و خودش به تنهایی یک ایده عالی برای زیباتر کردن چیدمان فضای باز محسوب می شود.

پرگولای زیبا

2. چراغانی کردن فضای نشیمن

یکی از تغییرات زیبایی که در فضای باز باید انجام دهید و قطعا باعث زیباتر و دلنشین تر شدن آن می شود، چراغانی کردن و انجام یک نورپردازی خوب و مناسب در آن است. برای انجام این ایده ارزان قیمت و اقتصادی، می توانید از ریسه های چراغ تا شمعدان های بزرگ کنار سالنی که این روزها خیلی پرطرفدار شده اند، استفاده کنید.

همچنین می توانید با استفاده از نورهای رنگی و لامپ های کوچک، قسمت های مختلفی از فضای باز خود را نورپردازی کنید که در این صورت، دورهمی ها و مهمانی های شبانه زیباتر و جذاب تری خواهید داشت.

نورپردازی فضای باز

3. استفاده از گلدان های سقفی و دیواری

یک ایده ارزان دیگر که البته بسیار زیباست و می تواند روحیه شما را تغییر دهد، نصب گلدان های سقفی و دیواری در قسمت های مختلف فضای باز است. اما پیشنهاد ما این است که آن ها را در قسمت هایی که مبلمان فضای باز خود را می چینید، قرار دهید تا فضای نشیمن زیباتری را ایجاد نمایید.

حتی می توانید خودتان این گلدان های جذاب و زیبا را بسازید. مدل های متنوعی از گلدان های ساده و زیبا هستند که با یک جستجوی کوچک در گوگل؛ می توانید روش های ساخت آنها را بیاموزید.

گلدان چوبی زیبا

4. تغییر پارچه و روکش کوسن ها و بالشتک های مبلمان؛ یک ایده ارزان

شاید تعویض مبلمان و خرید انواع جدید، در حال حاضر برایتان یک ایده گران و دست نیافتنی باشد، اما تعویض پارچه های رومبلی و کوسن ها و بالشتک ها، قطعا یک ایده ارزان و اقتصادی است. مخصوصا اگر مدت های زیادی است که از آنها استفاده می کنید و دیگر کهنه و مندرس شده اند.

شما می توانید از رنگ های خوب و مناسب برای این کار استفاده کنید که در لینک زیر، راهنمای انتخاب رنگ برای مبلمان و چیدمان فضای باز را برایتان آموزش داده ایم:

انتخاب رنگ مبلمان براى باغ – کدام رنگها ترند هستند؟

بالشتک مبل و کوسن مبلمان فضای باز

آشنایی با کیفیت برتر محصولات و مبلمان باغی برند دکورز

انتخاب برند و تولید کننده مبلمان مخصوص فضای باز دارای اهمیت زیادی می باشد که در ماندگاری و طول عمر این تجهیزات باغی بسیار موثر است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

و در آخر اینکه، خرید مبلمان برند دکورز دارای امکان انتخاب رنگ نیز می باشد و می توانید تمامی آیتم ها مانند رنگ روبالشی ها، رنگ روکش نشیمن ها و رنگ حصیربافت بدنه مبلمان را با سلیقه خودتان انتخاب و ست نمایید.

ضمانت و خدمات پس از فروش:

مبلمان برند دکورز

 

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912