تغییر دکوراسیون خانه

تصمیم برای ایجاد تغییر دکوراسیون خانه، همیشه از ایده های جذاب و دلپذیر در خانه های بزرگ و کوچک در سرتاسر دنیاست. در واقع، در خیلی از قسمت های مختلف دنیا، مردم با تغییر فصل ها، مدل چیدمان منزل را در هماهنگی با فصل جدید در می آورند. این تغییر دکوراسیون خانه، باعث دلپذیرتر شدن فضای داخلی نیز می شود.

حالا که در شروع فصل پاییز و زمستان هستیم، پیشنهاد می کنیم با ما در “دکورز” یکی از بهترین تولید کننده های مبلمان فضای باز از جنس پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده تجهیزات باغی – همراه باشید تا نمونه ها و ایده هایی از تغییر دکوراسیون خانه برای فصل پاییز و زمستان را به شما معرفی کنیم:

 

تغییر دکوراسیون خانه در فصل پاییز و زمستان

فصل پاییز و زمستان، دو فصل سرد اما دوست داشتنی هستند. با اینکه هوا سرد است، بیرون رفتن از خانه با مشکلاتی همراه است و از همه مهمتر، هوا خیلی زود تاریک می شود و وقت کمتری برای انجام امورات روزانه داریم، اما مردم این دو فصل را دوست دارند. اینکه در روزهای سرد به دنبال گرما می گردند و همدیگر را به نوشیدن یک لیوان چای داغ یا یک فنجان لاته گرم دعوت کنند یا شب ها در کنار هم فیلم ببینند و معاشرت کنند، برایشان به معنای واقعی لذت بخش و جذاب است.

اما تغییر دکوراسیون خانه هم می تواند یک ایده عالی است. اینطوری در هر فصل، می توانید از آیتم های دکوری مناسب با آب و هوا و حال و هوای خانه استفاده کنید. از یکنواخت شدن فضای خانه و طراحی دکوراسیون آن جلوگیری کنید و دکوری های بیشتری را در خانه خود به کار ببرید.

 

مهمترین مزایای تغییر دکوراسیون خانه متناسب با فصل

به کارگیری رنگ ها

  • رنگ ها در ایجاد احساسات واقعی در افراد بسیار قدرتمند هستند. تاثیر آنها بدون اینکه شما بخواهید یا متوجه شوید در زندگی و روحیه شما تزریق می شود. بنابراین به سادگی می توانند فضا را گرم تر یا سردتر کنند.

نوع اکسسوری ها

  • اکسسوری یعنی وسایلی که وجود آنها ضروری نیست اما به کامل شدن دکوراسیون کمک می کنند و زیباتر شدن آن را تضمین می نمایند، به شرطی که درست و با دقت انتخاب شوند.

سمبل ها و نشانه ها

  • سمبل یا نشانه هایی که مربوط به آب و هوای مختلف می باشد نیز می تواند در تغییر دکوراسیون خانه تاثیرگذار باشد. مثلا استفاده از شمعدان های مختلف می تواند گرمابخش حال و هوای خانه در فصل پاییز و زمستان باشد. اما استفاده از صدف و گوش ماهی های کوچک و بزرگ، متناسب با فصل تابستان و خنکی بخش آن است.

انتخاب درست هر یک از موارد گفته شده در بالا، می تواند تاثیر بسیار خوبی در تغییر دکوراسیون خانه شما داشته باشد. ما در ادامه چند مورد ساده، ارزان، در دسترس و البته زیبا و عالی برای تغییر دکوراسیون در فصل پاییز و زمستان را به شما معرفی می کنیم.

 

تغییر دکوراسیون خانه با آیتم های ساده و ارزان برای فصل پاییز و زمستان

اکسسوری های مبلمان

رنگ های گرم و پاییزی

از آنجا که تغییر دکوراسیون خانه با تعویض مبلمان ها برای هر فصل، تقریبا برای خیلی از مردم غیر ممکن است، به سراغ اکسسوری های مبلمان رفته ایم. این موارد برای تغییر دکوراسیون خانه بسیار عالی هستند:

  • استفاده از شال مبل پشمی، خز و…
  • استفاده از کوسن هاس پشمی، بافت، بوکله

یک نکته: بهتر است رنگ ها از نوع طیف رنگ های گرم باشند و اگر نه، از نوع خنثی انتخاب شوند. رنگ های سرد اصلا مناسب نیستند و فضای خانه را سرد و بی روح می کنند و مناسب فصل گرما می باشند.

میز جلومبلی

دکوری های فصل سرما در کنار میز حصیری پلی رتن

یکی دیگر از وسایلی که می تواند در تغییر دکوراسیون خانه موثر باشد، میزهای جلومبلی است. اگر میز جلومبلی از نوع چوبی و روستیک دارید، بهترین زمان استفاده از آن در فصل پاییز و زمستان است که حالت گرمابخش بسیار جذابی را در فضای داخلی خانه ایجاد می کند. اما اگر نه، نگران نباشید. دکوری های مناسبی در اطرافتان هستند که حال و هوای خانه را مناسب سازی کنند. مانند:

  • سینی های دکوری
  • شمعدان ها
  • گلدان هایی با شاخه های پاییزی یا گل پنبه زمستانی
  • و…

آیتم ها و المان های فصل سرما

دکوراسیون زمستانی با رنگ های گرم و چوب و آتشدان

اینکه به فکر تغییر دکوراسیون خانه باشید، اصلا کار سخت و هزینه بری نیست. فقط کمی ذوق و سلیقه می خواهد تا حال دلتان را بهتر کنید و افراد خانواده را هم در این حال خوب سهیم نمایید. المان های پاییزی و زمستانی زیادی وجود دارند که به احتمال زیاد آنها را در اطراف خود به راحتی پیدا می کنید.

تابلوها و تغییر دکوراسیون خانه و دکوراسیون ورودی خانه

تغییر دکوراسیون خانه با تابلوهای متناسب

ورودی خانه یکی از بهترین قسمت ها برای ایجاد تغییر دکوراسیون خانه است. از این بخش غافل نشوید. تابلوها کمک زیادی به تغییرات خانه می کنند و حتما شما هم چندین مدل تابلو دارید که متناسب با فصل های مختلف باشد. یادتان باشد که باید تاثیر رنگ ها را حتما در نظر بگیرید. رنگ های گرم بهترین انتخاب هستند.

یک نکته:

از تمام این ایده ها، می توانید برای تغییر دکوراسیون فضاهای باز اختصاصی خود نیز استفاده کنید. این روزها برگزاری مهمانی و دورهمی های شبانه در فضاهای باز (در فصل پاییز و زمستان) مانند پاسیو، روف گاردن، باغ و و حیاط به دلیل وجود کلبه های چوبی، آلاچیق و پرگولا و همچنین تجهیزات باغی مانند انواع بخاری قارچی و آتشدان و… ، بسیار رواج پیدا کرده و لذت بخش هم هست.

 

آشنایی با برند دکورز – کیفیت برتر محصولات و مبلمان باغی

امروزه، استفاده از مبلمان فضای باز و تجهیزات باغی برای ایجاد آسایش و راحتی در فضاهای باز مانند باغ و ویلا به یک ضرورت انکارناپذیر تبدیل شده است. برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

ست مبلمان آمستر

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912