تراس کوچک و نقلی خانه شما می تواند زیباترین، دلنشین ترین و دوست داشتنی ترین قسمت خانه تان شود. البته به شرطی که میز و صندلی تراس را مطابق با سلیقه خود و همچنین اصول کاربردی آن بخرید و در فضای باز خانه و آپارتمان خود چیدمان کند.

شاید بپرسید که کدام یک از مدل های جذاب و زیبای میز و صندلی تراس را باید انتخاب کنید تا کاربری مناسبی داشته باشد و راحتی خوبی در اختیارتان قرار دهد. در ادامه این مقاله، تمام نکات خرید میز و صندلی تراس را به شما خواهیم گفت:

انتخاب میز و صندلی تراس

اینکه چه مدل و چه جنسی برای تراس و بالکن مناسب است، تا حدی سلیقه ای است، اما توجه به نکات مفید و کاربردی هم می تواند کمک خوبی برای یک انتخاب مناسب باشد. بنابراین در خرید میز و صندلی برای تراس آپارتمان خود، باید به موارد مختلفی دقت کنید:

جنس میز و صندلی:

اولین موردی که باید در خرید میز و صندلی تراس به آن دقت کنید، جنس آنهاست. متریال و جنس های گوناگونی برای میز و صندلی تراس وجود دارد، مثل انواع پلاستیکی، چوبی، فلزی و حصیری و… . اما میز و صندلی حصیری رتن از باقی انواع، استحکام و دوام بسیار بیشتری دارد و کیفیت بسیار مطلوبی را به همراه دارد. بنابراین انتخاب خیلی بهتری برای خرید مبلمان مخصوص بالکن و تراس است.

اندازه و ابعاد میز و صندلی:

موضوع مهم دیگر، توجه به متراژ بالکن و تراس است. اگر فضایی که در اختیار دارید بزرگ است، پس می توانید انتخاب های متنوع تری داشته باشید اما اگر کوچک است، باید میز و صندلی ها را با ابعاد و سایز متناسب انتخاب کنید تا بتوانید بهترین چیدمان را داشته باشید.

ضمن اینکه می توانید از انواع با قابلیت تاشو و چند منظوره هم استفاده کنید. مانند انواعی که به نرده های تراس متصل می شوند و یا میز و صندلی تاشو و کم جا. در این صورت می توانید استفاده بیشتری از فضای تراس داشته باشید.

 

همین الان برای مشاوره رایگان خرید مبلمان تراس و بالکن تماس بگیرید!!

 

 مدل های متنوع و جذاب میز و صندلی تراس

ست های دونفره

ست های دونفره مبلمان فضای باز، یک انتخاب عالی برای چیدمان تراس و بالکن هستند و می توانند انتخاب خوبی برای داشتن یک فرصت معاشرت دوستانه باشند. مخصوصا اینکه این ست ها در انواع راحتی و بسیار شکیل هم تولید می شوند و حتی قابلیت استفاده در داخل آپارتمان را هم دارند و می توانید در فصل هایی که هوا خیلی سرد است و نمی توانید در هوای بیرون بنشینید، از آن در دکوراسیون خانه هم بهره ببرید و یک کنج دنج و دوست داشتنی بسازید.

انواع نیم ست ها

نیم ست ها انواعی از مبلمان هستند که معمولا از مبلمان کامل کوچک تر هستند و فضای کمتری اشغال می کنند، اما از ست های دونفره بزرگ ترند و فضای نشستن بیشتری هم دارند. پس نیم ست ها برای تراس های بزرگ کاربرد دارند و باعث می شوند که راحتی و نشیمن بهتری داشته باشید. اگر تراس بزرگی دارید، پس معطل نکنید و یکی از آنها را بخرید.

میز و صندلی های تک

یک انتخاب جذاب دیگر، انواع میز و صندلی تراس است که به صورت تکی تولید می شوند و می توانید آنها را در هر تعدادی که می خواهید تهیه کنید و بخرید. خوبی این مدل محصولات این است که تنوع بسیار بالایی دارند و می توانید آنها را با هر نوع چیدمانی هماهنگ کنید.

 

همین الان برای مشاوره رایگان خرید مبلمان تراس و بالکن تماس بگیرید!!

تاب ریلکسی برای بالکن عالی است

و اما آیتم آخری که باید حتما در تراس و بالکن قرار دهید، تاب ریلکسی یا تاب آویزی است. این تاب ها باعث می شوند فرصت مطالعه و یا استراحت بسیار خوبی در بالکن و تراس داشته باشید و بتوانید روی آن ریلکس کنید و حتی چرت بزنید و بخوابید. ضمن اینکه باید بدانید تاب خوردن آرام و آهسته می تواند باعث کاهش استرس و اضطراب هم بشود.

 

خب حالا که با مدل های متنوع میز و صندلی تراس آشنا شدید، فرصت بسیار خوبی برای معرفی یک برند معروف و فوق العاده در زمینه تولید انواع میز و صندلی حصیری و مبلمان رتن می باشد. برند دکورز یکی از اولین و برترین تولید کنندگان مبلمان پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران است. تمامی محصولات این برند دارای بالاترین سطح کیفیت است و اتفاقا از تنوع و زیبایی بسیار خوبی هم برخوردار می باشد.

لیست زیر، تعدادی از پرفروش ترین محصولات و مبلمان برند دکورز هستند:

 

  • ارسال امن و مطمئنمحصولات انتخابی شما با امنیت کامل و بسته بندی مطمئن به سراسر ایران ارسال می شوند و این تضمین را می دهیم که کالای شما به صورت ۱۰۰% سالم به دستتان می رسد.
  • کیفیت تضمین شدهمبلمان رتن باغی (PE RATTAN) دارای اسکلت آلومینیومی و روکش بافته شده از الیاف پلی اتیلن بوده، همچنین این محصولات به دلیل مقاوم بودن در برابر آب، آفتاب، رطوبت، قارچ و جلبک می توانند در تمامی فصول سال در فضای باز مورد استفاده قرار گیرند.
  • پشتیبانی تمامی محصولات مبلمان باغی و سایر محصولاتکلیه محصولات گروه دکو رز دارای پشتیبانی پس از خرید ۱۰۰ درصد رایگان هستند، برای اطلاعات بیش تر راجع به پشتیبانی پس از خرید محصولات با شماره : ۰۹۱۲۰۳۹۲۲۵۳ تماس بگیرید.
  • بهترین قیمت در قبال کیفیتتمام تلاش خود را به کار برده ایم تا در برابر کیفیت عالی و ویژگی های برتر محصولات، بهترین قیمت ممکن را ارائه دهیم.