image

مبلمان روف گاردن دکو رز


خرید مبلمان روف گاردن با بهترین قیمت از برترین تولید کننده محصولات فضای باز در ایران

مروزه با پیشرفت آپارتمان سازی در تمامی شهر ها شاهد کم شدن حیاط و فضای باز در خانه ها هستیم و نهایتا هر واحد آپارتمانی دارای تراس و یا بالکن هستند. برای ارتباط بهتر با محیط زیست و داشتن مکانی آرام و مناسب برای استراحت و همچنین با ظاهری زیبا و جذاب و سرسبز می توان در تراس خانه و یا پشت بام یک روف گاردن زیبا ساخت.

روف گاردن به معنی لغوی یعنی بام سبز که می توانید از انواع چمن ها و درختچه ها و گل و گیاه برای دیزاین روف گاردن در پشت بام خود استفاده کنید، همچنین استفاده از یک مبلمان مناسب باعث می شود تا با خیالی آسوده در پشت بام منزل خود و یا تراس به استراحت و تفریح بپردازید و یا مهمانی های خانودگی را در روف گاردن برگزار کنید.

اگر قصد خرید مبلمان روف گاردن با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت را دارید در ادامه با ما همراه باشید تا با ویژگی های مبلمان روف گاردن و مناسب فضای باز و همچنین نکات مربوط به خرید آن آشنا شویم:

مبلمان روف گاردن چیست؟

این نوع مبلمان ها در فضاهای باز نظیر باغ، ویلا، رستوران های فضای باز، روف گاردن و تراس مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل ویژگی های کیفیتی و جنسی که دارند باید بسیار مقاوم نسبت به تغییرات شرایط آب و هوایی باشند.

استراحت و تفریح در فضای باز و روف گرادن نیاز به یک سری میلمان و یا میز های مناسب فضای باز دارد تا به راحتی بتوان به استراحت و یا تفریح پرداخت، بنابراین وجود مبلمان فضای باز روف گاردن یک امر ضروری است.

ویژگی های مبلمان روف گاردن

برای انتخاب یک مبلمان مناسب و با کیفیت برای روف گاردن و فضای باز مورد نظر خود به نکات زیر توجه ویژه ای داشته باشید.

جنس و کیفیت مبلمان

برای خرید مبلمان روف گاردن با کیفیت و مناسب فضای باز اولین نکته مورد توجه جنس و کیفیت لوازم به کار رفته در آن می باشد. مبلمانی که قرار است در فضای باز مورد استفاده قرار گیرد حتما باید نسبت به تغییرات آب و هوا مانند بارش برف و باران و یا تابش مستقیم نور خورشید مقاوم باشد و در شرایط آب و هوایی مختلف دچار فرسودگی نشود. بهتر است که نشیمن مبلمان و کوسن ها نیز از جنس های ضد آب و ضد قارچ و باکتری و ضد الکتریسیته ساکن ساخته شوند تا در برابر بارش باران و برف نیز مقاوم باشند.

راحتی مبلمان

استفاده از مبلمان فضای باز بیشتر به منظور استراحت و تفریح است بنابراین باید مبلمانی که در این فضا استفاده می شود حس راحتی و آرامش را به افراد منتقل کند. در هنگام خرید مبلمان روف گاردن حتما از راحت بودن نشیمن و تکیه گاه آن اطمینان حاصل کنید.

شستشوی آسان

مبلمان روف گاردن همانطور که از اسم آن پیداست در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد بنابراین با تغییرات شرایط آب و هوا و همچنین استفاده طولانی مدت از آن باعث آلودگی و کثیف شدن مبلمان می شود به همین دلیل این نوع مبلمان باید به راحتی تمیز شوند و از انواع جنس های ضد لک و غیر قابل نفوذ ساخته شوند تا به راحتی بتوان آنها را تمیز کرد و برای شستن مبلمان فقظ نیاز به آب و یا شوینده های ملایم باشد تا بتوان به راحتی در همان فضای روف گاردن آنها را تمیز کرد.

توجه به ابعاد فضای مورد نظر

اگر فضای روف گاردن و یا تراس منزل شما ابعاد بزرگی دارد می توانید از یک ست مبلمان و همچنین ست میز نهار خوری برای روف گاردن استفاده کنید. اما اگر ابعاد فضای باز در روف گاردن کم است می توان از یک ست و یا نیم ست برای روف گاردن استفاده کنید و یا از انواع مدل های تاشو و قابل حمل استفاده کنید تا در مواقع نیاز آن را باز کرده و در مواقعی که به آن احتیاجی ندارید آنها را ببندید و در گوشه ای نگهداری کنید.

 

خرید مبلمان روف گاردن

در هنگام خرید مبلمان فضای باز روف گاردن با توجه به توضیحاتی که داده شد، مهم ترین نکته جنس و کیفیت مبلمان و لوازم به کار رفته در آن است. با اطمینان از جنس محصول می توانید انتخاب بهتری داشته باشید و برای مدت زمان طولانی تری از آن استفاده کنید، همچنین هزینه های ناشی از تعمیر و یا تعویض مبلمان روف گاردن در زمان طولانی کاهش می یابد.

قیمت مبلمان روف گاردن با توجه به ابعاد و جنس و کیفیت لوازم به کار رفته در آن و همچنین شرکت سازنده آن تعیین می شود.

اگر به دنبال خرید مبلمان روف گاردن با کمترین قیمت و با کیفیت بالا هستید، خرید مستقیم از تولید کننده را به شما پیشنهاد می دهیم.

تولید کنندگان مبلمان فضای باز با تنوع بسیار زیادی محصولات را تولید می کنند و همچنین می توانید دیگر لوازم مورد نیاز برای روف گاردن را هماهنگ و متناسب با یکدیگر از همان تولید کننده با قیمتی بسیار مناسب تر خرید کنید، همچنین می توانید طرح و رنگ انتخابی را به هر تعداد و ابعادی که مد نظرتان است به صورت سفارشی از تولید کننده خرید کنید.

در هنگام خرید مبلمان روف گاردن این نکته را نیز در نظر داشته باشید که مبلمان خریداری شده دارای گارانتی معتبر و همچنین خدمات پس از فروش و پشتیبانی مشتریان باشد و با خیالی آسوده و با اطمینان خرید خود را انجام دهید.

  • ارسال امن و مطمئنمحصولات انتخابی شما با امنیت کامل و بسته بندی مطمئن به سراسر ایران ارسال می شوند و این تضمین را می دهیم که کالای شما به صورت ۱۰۰% سالم به دستتان می رسد.
  • کیفیت تضمین شدهمبلمان رتن باغی (PE RATTAN) دارای اسکلت آلومینیومی و روکش بافته شده از الیاف پلی اتیلن بوده، همچنین این محصولات به دلیل مقاوم بودن در برابر آب، آفتاب، رطوبت، قارچ و جلبک می توانند در تمامی فصول سال در فضای باز مورد استفاده قرار گیرند.
  • پشتیبانی تمامی محصولات مبلمان باغی و سایر محصولاتکلیه محصولات گروه دکو رز دارای پشتیبانی پس از خرید ۱۰۰ درصد رایگان هستند، برای اطلاعات بیش تر راجع به پشتیبانی پس از خرید محصولات با شماره : ۰۹۱۲۰۳۹۲۲۵۳ تماس بگیرید.
  • بهترین قیمت در قبال کیفیتتمام تلاش خود را به کار برده ایم تا در برابر کیفیت عالی و ویژگی های برتر محصولات، بهترین قیمت ممکن را ارائه دهیم.

لیست محصولات مبلمان روف گاردن دکورُز

همین الان برای مشاوره رایگان خرید آلاچیق ویلایی تماس بگیرید!!

لیست محصولات میز و صندلی فضای باز دکورُز

در این دسته بندی پستی یافت نشد.

همین الان برای مشاوره رایگان خرید آلاچیق ویلایی تماس بگیرید!!

انواع ست دونفره فضای باز کورُز

در این دسته بندی پستی یافت نشد.