دکوراسیون تراس بزرگ با مبلمان فضای باز

برای دکوراسیون تراس بزرگ، دستتان به اندازه کافی باز هست که بخواهید مدل های متنوع مبلمان فضای باز و همچنین آیتم های مناسب و کاربردی برای استفاده در این محیط ویژه و دوست داشتنی را به کار ببرید. بنابراین بهتر است با توصیه های ما در ادامه همراه باشید تا بتوانید فضای تراس یا بالکن خانه خود را کاربردی تر بچینید.

با ما در “دکورز”یکی از قطب های اصلی تولید مبلمان فضای باز از جنس پلی رتن و تامین کننده برتر تجهیزات باغی – همراه باشید:

 

دکوراسیون تراس بزرگ و چند نکته برای یک چیدمان خاص و کاربردی

مبلمان رتن یکی از بهترین انتخاب ها برای فضای باز است و باعث می شود راحتی بیشتری را در فضای باز خود تجربه کنید. اما برای دکوراسیون محیط های مختلف با ابعاد و متراژ گوناگون، مدل های متنوعی هم طراحی شده است که خوب است کار طراحی را با توجه به این موارد انجام دهید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

  • یک فضای پذیرایی لوکس و کامل ایجاد کنید.

چرا مبلمان ال بهترین انتخاب است؟

اولین چیزی که با داشتن یک بالکن یا تراس بزرگ به ذهن هر کسی می رسد، خرید یک دست مبلمان فضای باز مجلل و بزرگ است. این موضوع در واقع یک کار هوشمندانه ی بسیار عالی نیز هست زیرا شما با این کار می توانید یک سالن پذیرایی بزرگ در همان نزدیکی و بغل به بغل فضای داخلی خانه خود ایجاد کنید. این طوری برای پذیرایی در مهمانی های بزرگ و پرجمعیت با کمبود جا روبرو نمی شوید.

از طرفی در روزهای زیادی از سال، می توانید میزبان یک مهمانی عالی با هوای خیلی خوب و تازه باشید مثل مراسم تولد، جشن و … . مبلمان به سبک کلاسیک می تواند انتخاب خوبی برای این منظور باشد.

  • ایجاد یک چیدمان کامل برای دکوراسیون تراس بزرگ

تاب ریلکسی حصیری رتن

دکوراسیون تراس بزرگ را با یک ترکیبی از مبلمان فضای باز و تجهیزات بیرونی کامل کنید. درست مثل زمانی که یک باغ یا پاسیوی کوچک دارید. یک دست مبل راحتی، یک میز نهارخوری یا صبحانه خوری که ایده بسیار جذابی برای اعضای خانواده خواهد بود. تاب ریلکسی را فراموش نکنید که قطعا هیجان و تفریحِ آرامش بخش بسیار خوبی را از دست می دهید.

  • یک باغ کوچک دیواری درست کنید.

دیوار سبز برای بالکن و تراس

یکی از بهترین آیتم هایی که می توانید برای دکوراسیون تراس بزرگ در نظر بگیرید، ایجاد یک فضای سبز زیبا و دکوراتیو است. دیوار سبز یا green wall باعث می شود که هم از مزایای زیبایی و سرسبزی آن بهره ببرید و هم اینکه هوای لطیف و تمیزی را در اختیار داشته باشید و سالم تر و سرزنده تر شوید. دیوار سبز به تنهایی می تواند کار دکوراسیون تراس بزرگ منزلتان را انجام دهد.

  • فراهم کردن تجهیزات اوت دور

باربیکیو و اجاق گاز بیرونی

یکی دیگر از ایده های مربوط به دکوراسیون تراس بزرگ، اختصاص دادن بخشی از فضا به طبخ و تهیه غذاست. از آنجا که همه ما ایرانی ها به کباب درست در فضای باز، علاقه فراوانی داریم، برپا کردن یک باربیکیو، اجاق گاز صحرایی و… بسیار ضروری به نظر می رسد.

همچنین خرید پنکه مه پاش و فایر پیت هم می تواند آسایش بهتری را در این فضای باز عالی رقم بزند.

  • برای دکوراسیون تراس بزرگ، ست بار را فراموش نکنید.

میز بار برای فضاهای بیرونی و اوت دور

بخش اصلی و جدایی ناپذیر از مهمانی ها و دورهمی ها، سرو نوشیدنی است. با قرار دادن یک ست بار مناسب و زیبا از جنس رتنِ برند دکورز، می توانید دکوراسیون تراس بزرگ خود را بدون عیب و نقص کنید و از داشتن آن لذت ببرید. این بخش از فضای باز شما، به مهمانان فرصت نفس تازه کردن می دهد و خودش یک فضای کوچک برای یک معاشرت دوستانه ایجاد می کند.

 

چرا مبلمان فضای باز را باید از جنس رتن انتخاب کنیم؟

مبلمان اوت دور و فضای باز، در جنس ها و متریال های مختلفی ساخته می شود. اما هیچ کدام از آنها به زیبایی، جذابیت، تنوع و کیفیت بسیار بالای پلی رتن نیستند. مبلمان پلی رتن، ماندگاری و دوام بسیار بالایی در فضای بیرونی و در شرایط جوی مختلف دارد و از طرفی، بسیار شیک و زیباست و از انواع لوکس و مجلل برای دکوراسیون انواع فضاهای بیرونی مانند دکوراسیون تراس بزرگ یا دکوراسیون باغ و ویلا و پاسیو محسوب می شود.

ضمن اینکه به دلیل همین زیبایی و جذابیتی که در مدل و طراحی مبلمان باغی برند دکورز به چشم می خورد، برای استفاده در دکوراسیون داخلی نیز مناسب است و می توانید یک استفاده چند منظوره از آن داشته باشید.

کیفیت برتر محصولات برند دکورز

برند دکورز

برند دکورز دارای انواع میز و صندلی، ست دو نفره و نیم ست، مبلمان کامل، مبلمان ال و راحتی، تخت استخری، تاب و مبلمان دیگر از جنس حصیر بافت پلی رتن می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان باغ و ویلا و به طور کلی فضاهای خارجی کوچک و بزرگ، بسیار متناسب هستند. این محصولات دارای بهترین کیفیت می باشند :

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

آدرس شعب و اطلاعات تماس:

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912