مبلمان پلی رتن برای دکوراسیون داخلی خانه

دکوراسیون داخلی خانه دارای سبک های متعددی است. هر کسی با توجه به سلیقه ای که دارد، می تواند از مدل های مختلف مبلمان و اثاثیه مختلف در چیدمان خانه خود استفاده کند. دکوراسیون داخلی خانه را می توان به صورت ترکیبی هم اجرا کرد و این ترکیبات با توجه به اینکه شما چه نوع سلیقه ای دارید، می تواند بسیار گسترده و متنوع باشد.

با ما در “دکورز”یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان فضای باز و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید تا شما را با انواع دکوراسیون داخلی خانه در ترکیب با مبلمان و میز و صندلی پلی رتن آشنا سازیم و مدل های مختلف آن را ببینید:

 

کاناپه های تک و کلاسیک

کاناپه تک از جنس پلی رتن

یکی از بهترین موارد کاربرد مبلمان پلی رتن در دکوراسیون داخلی خانه، استفاده از کاناپه های تک است. این کاناپه ها می توانند نمای بسیار شکیل و البته مجلل در خانه ایجاد کنند و بسیار هم بادوام و راحت هستند. کاناپه ها در گوشه هایی از خانه که محل استراحت می باشند، قرار می گیرند و اینطوری، می توان یک گوشه دنج و عالی را در دکوراسیون داخلی خانه رقم زد.

 

صندلی های تک

میز و صندلی تک

یکی دیگر از ایده های خیلی جذاب برای استفاده از مبلمان و میز و صندلی هایی از جنس پلی رتن، به کار بردن صندلی های تک در دکوراسیون داخلی خانه است. این صندلی های تک به همراه یک میز کوچک، می تواند در گوشه گوشه خانه شما جای بگیرد و این طوری علاوه بر اینکه باعث می شوید دکوراسیون داخلی خانه تان خیلی شیک و لوکس به نظر برسد، در واقع گشه های خالی را هم به بهترین شکل ممکن پر کرده اید.

 

میز نهارخوری

مبلمان باغی

میز نهارخوری از آیتم های بسیار جذاب و شیک هر نوع دکوراسیون داخلی خانه محسوب می شود. میز نهارخوری از جنس پلی رتن و یا همان ناهارخوری فضای باز، چندین مزیت دارد:

  • می توانید در فصل هایی که هوا خوب است، آن را به بیرون از فضای داخلی خانه مانند پاسیو و حیاط ببرید.
  • میز نهارخوری پلی رتن، دوام و کیفیت بسیار بالایی دارد و به این زودی ها مستهلک نمی شود و زیبایی خود را از دست نمی دهد.
  • میز نهار خوری از جنس پلی رتن را می توانید در هماهنگی با سبک های دکوراسیون داخلی خانه از نوع مینیمال و روستیک نیز هماهنگ کنید که در بیشتر خانه ها، چنین سبکی طرفدار دارد.

 

تاب ریلکسی

ایده هایی برای استفاده از تاب ویلایی در خانه و باغ

قبلا هم گفته بدیم که تاب ریلکسی یا تاب آویزی می تواند یک گزینه کاربردی و همچنین دکوراتیو در دکوراسیون داخلی خانه هم باشد. مخصوصا در کنار مبلمان فانتزی یا مبلمان راحتی در گوشه نشیمن و یا در گوشه ای از اتاق خواب بزرگسالان و کودکان.

 

میز صبحانه

میز صبحانه از جنس رتن

آیتم دیگری که می توانید از جنس پلی رتن در دکوراسیون داخلی خانه استفاده کنید، میز صبحانه است. این میز صبحانه را می توانید در کنار یک پنجره بزرگ  و رو به نمای بیرونی ساختمان قرار دهید و هر روز صبح از خوردن صبحانه در آنجا لذت ببرید.

  • اگر در آپارتمان خود تراس دارید، برای خرید این میز و صندلی های کوچک و کم جا، تعلل نکنید زیرا می توانید یک استفاده دوگانه از آن داشته باشید.

 

مبلمان کامل

مبلمان راحتی پلی رتن

و اما یک چیدمان عالی و بسیار راحت در دکوراسیون داخلی خانه از نوع مبلمان کامل پلی رتن است که می تواند ماندگاری زیادی داشته باشد و زیبایی منحصر به فردی را به داخل خانه شما بیاورد. این چیدمان از آنجا که بسیار مجلل است و سبک زیبایی در دکوراسیون ایجاد می کند، محبوب خیلی از خانواده هاست. مخصوصا اینکه مدل های گوناگونی در انواع مبلمان حصیربافت برند دکورز وجود دارد و می توانید از آن در سبک های گوناگون استفاده کنید.

 

یک چیدمان خاص با ویو و منظره خاص

دکوراسیون با منظره دریایی

اگر خانه ای با منظره مخصوص و متفاوت دارید، استفاده از مبلمان حصیربافت رتن نه تنها یک ایده عالی و فوق العاده است، بلکه باید بگوییم واجب هم هست! هیچ چیز به اندازه یک دست مبلمان حصیریلی رتن نمی تواند دکوراسیون داخلی خانه با چنین منظره ای را تکمیل کند. اینطوری در فضای داخلی هم احساس می کنید که همیشه در بیرون از منزل و در حال استراحت و لذت بردن از فضای باز هستید.

 

انواع پاف

پاف از جنس پلی رتن

پاف ها از جمله لوازمی هستند که هم می توانند یک میز کاربردی و پرتابل باشند و هم یک مبل و صندلی برای نشستن در کنار مهمان ها و یا حتی یک آیتم دکوری در کنار سالن، گوشه اتاق خواب و… . بنابراین خیلی کاربردی هستند و می توانید با داشتن چند تا از آنها، فضای زیباتر و بهتری را در دکوراسیون داخلی خانه بسازید و هر موقع که به آن احتیاج داشتید هم از آن استفاده کنید.

 

کیفیت برتر محصولات و مبلمان باغی برند دکورز

تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

برند دکورز

ضمانت و خدمات پس از فروش:

 

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912