رسیدگی به باغ و باغچه

رسیدگی به باغ و پرورش گیاهان در محیط های شخصی و خانوادگی، یکی از بهترین سرگرمی ها در تمام دنیاست که از زمان های قدیم رواج داشته است. علاقه اکثریت مردم به داشتن باغ و باغچه، نشان دهنده این است که از پرورش گیاهان و داشتن آنها در محل زندگی و تفریحات خود لذت می برند.

با ما در “دکورز”یکی از قطب های اصلی و برتر در زمینه تولید مبلمان فضای باز با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید تا شما را با 4 ترند جذاب در رسیدگی به باغ و باغچه و ساختن یک باغ زیبا و مدرن بیشتر آشنا کنیم:

 

رسیدگی به باغ و باغچه

در این مطلب از سری مقالات دکورز، قصد نداریم تا نکات باغبانی و پرورش گیاهان را به شما آموزش دهیم، بلکه این مطلب برای ایجاد یک فضای بهتر و کاربردی تر در باغ است و کمک می کند تا باغ و باغچه خود را آپدیت کنید و بهترین نکات در مراقبت از آن را بدانید و به کار ببرید. 4 ترندی که در سال جدید نیاز دارید با آنها، رسیدگی به باغ شخصی خود را ارتقا دهید و به روز نمایید.

 

  1. باغداری دیجیتالی

باغداری هوشمند

یکی از خدماتی که تکنولوژی می تواند در زندگی روزه به شما ارائه دهد، امکان کنترل و انجام کارها از راه دور و بدون نیاز به رفت و آمد است. اگر باغداری را به طور حرفه ای انجام می دهید و امکان استفاده از تجهیزات مدرن و هوشمند را دارید، نباید این ترند را در رسیدگی به باغ خود از دست دهید.

امکان مدیریت باغ و رسیدگی به امورات آن از راه دور و با استفاده از نرم افزارهای دیجیتالی، می تواند به شما در راحت تر شدن کارها کمک نماید. ضمن اینکه پرورش درختان و گیاهان مورد نظرتان نیز با کیفیت بهتری انجام می گیرد.

 

  1. گیاهان و درختان بومی را پرورش دهید.

ترند دیگری که توجه به آن در سال های اخیر زیاد شده، این است که در باغ یا باغچه خود، گونه های گیاهی شهر و منطقه خود را پرورش دهید. این موضوع از این جهت اهمیت دارد که گونه های بومی، بهتر و سریع تر رشد می کنند و پرورش آنها برای هر کسی با هر میزان دانشی نیز آسان و قابل انجام است.

گونه های بومی به آفت کش ها و مواد شیمیایی، احتیاج بسیار کمتری دارند و از طرفی برای زیست بوم کلی منطقه نیز مناسب ترند. همچنین این گیاهان کیفیت هوای مطلوب تری هم در محیط اطرافشان ایجاد می کنند، پس در درجه اول آنها را انتخاب کنید تا باغ زیباتر و سرزنده تری داشته باشید.

 

  1. سبزی ها و صیفی جات ارگانیک بکارید.

کاشت محصولات ارگانیک

رسیدگی به باغ و باغچه کار سختی نیست بلکه اگر کمی به آن علاقه داشته باشید، می تواند مفید و دلپذیر هم باشد. مثلا یکی از روش های بهره مندی از باغ و باغچه خصوصی، کاشت سبزیجات و صیفی جات ارگانیک است. این طوری می توانید از دریافت مواد شیمیایی و مضری که در محصولات بیرونی وجود دارد، جلوگیری نمایید و بدن سالم تری داشته باشید.

تاثیر کاشت و پرورش گیاهان ارگانیک را سال ها بعد در خودتان و افراد خانواده مشاهده خواهید کرد که بدن سالم تر و قوی تری دارید.

 

  1. استفاده از چراغ های LED

و اما ترند چهارم و پایانی در رسیدگی به باغ و باغچه، استفاده از چراغ های LED و نورپردازی مناسب با آنها در باغ است. این چراغ ها نسبت به انواع دیگر، نور بیشتر و گرمای کنترل شده دارند و می توانید از قابلیت آنها در تنظیم نور محیط و برای جلوه دادن به گیاهان و درختان باغ کمک بگیرید. لامپ های LED طول عمر و دوام بیشتری نیز دارند و هزینه های برق و مصرف آن را کاهش می دهند.

مطالب پیشنهادی “سایت دکورز”:

چطور از پاسیو و حیاط خلوت خانه نهایت استفاده را ببریم؟ 8 ایده خلاقانه

آموزش شستن و تمیز کردن مبلمان حصیری رتن

 

و اما سخن پایانی درباره رسیدگی به باغ و زیباسازی آن

رسیدگی به باغ و باغداری، از جذاب ترین کارهایی است که می توانید در طول عمر خود تجربه کنید. اگر باغ و باغچه ای دارید که مسئولیت رسیدگی به آن را به افراد دیگری سپرده اید، باید بگوییم که توصیه ما را جدی بگیرید و خودتان را از این شغل هیجان انگیز محروم نکنید.

رسیدگی به باغ و گیاهان آن، پر از نکات جالب و فرصت های بی نظیر است و هر روز می توانید دانش خود را در آن افزایش دهید و از اوقات خود لذت ببرید. ضمن اینکه در کنار رسیدگی به باغ، می توانید فرصت های چیدمان و دکوراسیون آن را هم دریابید. استفاده از مبلمان حصیربافت در فضای باز برای راحتی و آسایش بیشتر، یکی دیگر از کارهایی است که باید برای رسیدن به یک باغ زیبا و مدرن انجام دهید.

مبلمان حصیربافت رتن برند دکورز، بهترین انتخاب برای فضای باز:

ست مبلمان باغی

خوشبختانه باید بگوییم که برند دکورز، دارای تولیدات بسیار ارزشمند و باکیفیت در زمینه محصولات و مبلمان باغی و اوت دور در ایران است. انواع ست مبلمان، نیم ست، میز و صندلی، ست غذاخوری، تخت استخری و تاب و… ، با بهترین متریال و کیفیت در این مجموعه تولید می شود که می توانید مدل های جذاب آن را برای محیط های کوچک و بزرگ انتخاب نمایید.

محصولات برند دکورز، همگی از جنس حصیر پلی رتن هستند که دارای بالاترین استانداردها و از جمله ی بهترین مبلمان فضای باز محسوب می شوند. ویژگی های مبلمان حصیربافت پلی رتن برند دکورز:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ، کپک و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت (جنس پلیمری بسیار مقاوم)
  • اسکلت آلومینیومی مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912