ریسک خرید مبلمان دست دوم برای فضای باز

مبلمان دست دوم یعنى مبلمانى که ارزان تر از مبلمان نو و دست اول است اما خب نو هم نیست و مدتی برای دیگرانی که نمی شناسید، کار کرده است. چند سوال قبل از خرید مبلمان دست دوم از خودتان بپرسید: آیا شما اینقدر پول دارید که دو بار مبلمان فضاى باز بخرید؟ تفاوت قیمت آن با مبلمان نو چقدر است و آیا ارزشش را دارد؟

پس با ما در ” دکورز “ یکى از قطب هاى اصلى تولید مبلمان حصیرى پلى رتن با بهترین کیفیت در ایران – همراه باشید تا ریسک خرید مبلمان دست دوم براى باغ و ویلا را به شما بگوییم:

 

خرید مبلمان دست دوم و ریسک کیفیت پایین

ممکن است مبلمانى که به صورت دست دوم مى خرید نو و سالم به نظر بیاید، اما به هیچ عنوان نمى توانید از کیفیت ساخت و جنس آن اطمینان پیدا کنید. ضمن اینکه تشخیص برند آن در صورت مستعمل شدن مبل سخت است و از طرفى ممکن است اصلا اطلاعاتى از برند تولید کننده آن پیدا نکنید. همه این ها در حالى است که خرید مبلمان نو، یعنى شناخت کامل برند تولید کننده آن و خریدى کاملا آگاهانه.

  • هرگز کیفیت در مبلمان فضاى باز را فداى مقدارى ارزانى نکنید. تازه اینها در صورتى است که فقط بحث کیفیت در میان باشد، اما چیزهاى دیگرى هم هست که در ادامه مى گوییم.

 

تعمیرات و سالم بودن غیر واقعى مبلمان دست دوم

مبلمان فضای باز دست دوم آسیب دیده

در قسمت قبل گفتیم که ممکن است مبلمان دست دوم که قصد خرید آن را دارید سالم باشد، اما این فقط یک مسئله ظاهرى است. اگر در مبلمان، تعمیرات صورت گرفته باشد، متوجه آن نمى شوید و این مى تواند یک نقطه ضعف و پاشنه آشیل براى مبلمان باشد و دوباره از همان ناحیه خراب شود و بشکند. بنابراین ممکن است سالم به نظر آمدن مبلمان غیر واقعی و موقتی باشد. ضمن اینکه، در بیشتر مواقع، در خرید این نوع مبلمان، مشکلات و ایرادهایش از نظر خریدار پنهان داشته می شود.

مبلمان ویلایی برای آب و هوای مرطوب

 

کلاهبردارى هاى احتمالى

زمانى که تصمیم به خرید مبلمان دست دوم مى گیرید باید به کلاهبردارى هاى احتمالى بازار دست دوم فروشى هم فکر کنید. متاسفانه در سال هاى اخیر شاهد موارد زیادى از کلاهبردارى هاى بازار دست دوم فروشى (مثلا سایت های اینترنتی فروش اجناس دست دوم) بوده ایم که خیلى از موارد آن آگاهانه و برخى از آن هم غیر عمد بوده است اما خب بوده است و کلاهبردارى در آن صورت گرفته است.

  • مواردى مثل عدم تشابه جنسى که در تبلیغ آن دیده ای با چیزى که تحویل مى گیرید. یا اینکه پول را مى پردازید و اصلا جنسى به دستتان نمى رسد. یا مثلا کیفیت بسیار پایین و در واقع خراب بودن مبلمان دست دوم و عدم دسترسى دوباره به فروشنده آن.

 

عدم تفاوت قیمتى زیاد

چرا نباید مبلمان دست دوم بخریم؟

واقعیت این است که مبلمان دست دوم از لحاظ قیمتى تفاوت چندانى با مبلمان نو ندارد (مخصوصا اگر واقعا سالم و بدون نقص باشد) و اگر بحث کیفیت و این چیزها را در کنارش بگذاریم، ارزش خرید ندارد. به جاى خرید مبلمان دست دوم، بهتر است به خرید مبلمان نو در یک موقعیت مناسب که بودجه کافى در دست دارید فکر کنید.

کیفیت مبلمان حصیری – تشخیص مبلمان رتن اصل

 

عدم تضمین و گارانتى مبلمان دست دوم

بکى از مزایاى بسیار عالى در هر خریدى، گارانتى و ضمانت محصول است که در واقع این سیگنال را به شما می دهد که ما بهترین تولید کننده هستیم و به کیفیت چیزى که به شما فروخته ایم، اعتماد کامل داریم که آن را تضمین مى کنیم.

  • مبلمان دست دوم این ویژگى را ندارد و شما را از دریافت خدمات پس از فروش و پشتیبانى آن محروم مى سازد.

 

مبلمان فضای باز باکیفیت و زیبا از کجا بخریم؟

امروزه، استفاده از مبلمان حصیری پلی رتن مخصوص فضای باز و تجهیزات باغی برای ایجاد آسایش و راحتی در فضاهای باز مانند باغ و ویلا به یک ضرورت انکارناپذیر تبدیل شده است. برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

 

مبلمان حصیری پلی رتن برند دکورز

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912