دکوراسیون و دیزاین فضای باز

ایده های دکوراسیون و دیزاین فضای باز یکی از راه هایی است که می توانید با استفاده از آن، مبلمان و تجهیزات مخصوص باغ و ویلای خود را به خوبی و در بهترین و ایده آل ترین حالت ممکن، چیدمان کنید. مبلمان پلی رتن یکی از انواع بسیار محبوب و البته باکیفیت و زیبا در بازار است که مدل ها و طراحی های بسیار کاربردی و راحتی دارد.

پیشنهاد می کنیم با ما در “دکورز”یکی از بهترین تولید کننده های انواع مبلمان حصیربافت پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده تجهیزات باغی – همراه باشید تا ایده های زیبا، جذاب و کاربردی دکوراسیون و دیزاین فضای سبز را مشاهده کنید و از آنها در چیدمان فضای باز خود، بهره ببرید:

 

چرا دکوراسیون و دیزاین فضای باز مهم است؟

دکوراسیون و دیزاین بسیار شیک با مبلمان حصیری

به این علت که خرید و آماده کردن فضای باز مهم است و به این علت که در خود و اطرافیان خود این موضوع را احساس کرده اید که به یک فضای باز سرسبز و زیبا نیاز دارید تا اوقات خوشی را در کنار خانواده، فامیل و دوستانتان رقم بزنید.

اگر این چیزها مهم نبود، قطعا اهمیتی به داشتن باغ و ویلای خصوصی، محوطه سازی در حیاط خانه، اجرای روف گاردن و یا حتی تجهیز کردن بالکن و تراس خود نمی دادید. پس زمانی که این نیاز را در خود یافته اید و اقدام به خرید و آماده سازی یک فضای باز مناسب و سرسبز نموده اید، یعنی اهمیت می دهید که در آن، مبلمان و تجهیزات مخصوص فضای باز را هم فراهم کنید. چون تنها چیزی که باعث می شود در این فضاها حس راحتی و آسایش داشته باشید، داشتن فضای نشستن و استراحت کردن مناسب و همچنین تجهیزات کاربردی است.

اما غیر از این دلایل که قطعا خودتان از آنها آگاه هستید، تمایل افراد به زیبایی و گرایش آنها به داشتن محیطی دلپذیر و زیبا، یکی دیگر از دلایل اهمیت دکوراسیون و دیزاین محیط های مختلف و مخصوصا فضای باز می باشد. همه ما دوست داریم در حد توان و بضاعت خود، محیط زندگی و تفریحاتمان را لوکس و شیک کنیم و استفاده از یک دکوراسیون و دیزاین زیبا، لازمه ایجاد چنین محیطی است.

سختی نگهداری مبلمان چوبی در فضای باز باغ و ویلا

 

ایده های دکوراسیون و دیزاین فضای باز با مبلمان پلی رتن

قبلا هم گفتیم که استفاده از مبلمان پلی رتن به دلیل کاربردها، زیبایی، دوام و ویژگی های کیفیتی بسیار مطلوبی که دارد، یکی از بهترین و پرتقاضاترین انواع مبلمان برای ایجاد دکوراسیون و دیزاین فضای باز محسوب می شود.

از مبلمان ال و راحتی تا انواع مبلمان کلاسیک با ابعاد بزرگ و همچنین ست های دونفره و تجهیزاتی مانند تخت استخر و تاب ریلکسی را می توان با جنس و کیفیت برتر مبلمان پلی رتن حصیری تهیه کرد. البته باید بگوییم که برای تهیه مبلمان و تجهیزات فضای باز از جنس و متریال دیگری به غیر از پلی رتن، خیلی ممکن نیست که بتوانیم همه لوازم و وسایل را به صورت ست و هماهنگ پیدا کنیم اما این امکان در محصولات حصیری وجود دارد.

ایده های دکوراسیون و دیزاین فضای باز به چه دردی می خورند؟

همیشه با دیدن مدل های مختلفی از دکوراسیون و دیزاین، می توانید ایده هایی از آن برای خودتان در نظر بگیرید. اینطوری به راحتی می توانید متوجه شوید که طراحان دکوراسیون و دیزاین، دقیقا چه رنگ هایی را با هم ست می کنند، از چه مدل اکسسوری استفاده می کنند، مبلمان و تجهیزات را به چه شیوه ای در کنار هم می چینند، چه مدل شال مبل و کوسن را در کنار هم هماهنگ می کنند و خیلی چیزهای دیگر.

شاید بتوانید از لوازم و وسایل قدیمی و بدون استفاده هم در دکوراسیون و دیزاین فضای باز خود کمک بگیرید. پس حتما مدل های زیبا و شیک زیر را بررسی بفرمایید:

4 ایده ساده برای محوطه سازی زیبا در فصل پاییز

12 مدل دکوراسیون و دیزاین فضای باز با انواع مبلمان پلی رتن و تجهیزات باغی

چیدمان فضاهای کوچک

دکوراسیون و دیزاین تراس

مدل های زیبای مبلمان فضای باز

دکوراسیون شیک و زیبای باغ

مبل پلی رتن بسیار خاص و زیبا

چیدمان مبلمان در فضای باز

مبل پلی رتن در کنار فایر پیت

مبل حصیری پلی رتن

مبل راحتی پلی رتن

ست دونفره مبلمان حصیری

دکوراسیون و دیزاین فضای باز با رنگ سفید و بنفش

دکوراسیون زیبا با رنگ های روشن

 

کیفیت برتر محصولات برند دکورز

 

برند دکورز دارای انواع میز و صندلی، ست دو نفره و نیم ست، مبلمان کامل، مبلمان ال و راحتی، تخت استخری، تاب و مبلمان دیگر از جنس حصیر بافت پلی رتن می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان باغ و ویلا و به طور کلی فضاهای خارجی کوچک و بزرگ، بسیار متناسب هستند. این محصولات دارای بهترین کیفیت می باشند :

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

آدرس شعب و اطلاعات تماس:

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912