ست ناهارخوری و نکات چیدمان باز

ست ناهارخوری و میز و صندلی نهارخوری، یکی از انواع مبلمان باغی است که بسیاری از خانواده ها تمایل دارند که مدل های جذابی از آن را در گوشه و کنار باغ و ویلای خود قرار دهند، زیرا احتمالا به غیر از استفاده از هوای تازه و نور فراوان، خوردن غذاهای خوشمزه از محبوب ترین کارهای تفریحی در فضای باز برای آنهاست.

پس با ما در “دکورز”یکی از قطب های اصلی تولید مبلمان فضای باز با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده برتر تجهیزات باغی – همراه باشید تا شما را با نحوه چیدمان ست ناهارخوری در باغ و فضای باز و نکات آن، بیشتر آشنا کنیم:

 

هدف از چیدمان ست ناهارخوری

میز و صندلی نهارخوری باعث می شود چیدمان و دکوراسیون باغ و ویلا و همچنین فضاهای دیگر مانند پاسیو و بالکن شما بسیار مجلل تر و شیکتر به نظر بیاید. این مبلمان برای راحتی شما در پذیرایی از مهمانان نیز بسیار موثر است و می توانید یک میز شام یا نهار فوق العاده را دیزاین کنید و مهمانان را بر سر آن دعوت نمایید.

بنابراین در چیدمان ست ناهارخوری باید به نکاتی توجه کنید که این راحتی و زیبایی را دوچندان کند:

میز ناهارخوری و باربیکیو

  • محل چینش مبلمان ناهارخوری

ست ناهارخوری باید در جایی نزدیک به محل سرو غذا باشد. اگر باغ و ویلای شما کوچک است، احتمالا در انتخاب فضای مناسب برای قرار دادن میز و صندلی باغی خود مشکلی نخواهید داشت و بالاخره می توانید بهترین مکان را برای آن پیدا کنید. اما اگر فضای بسیار بزرگی در اختیار دارید، یادتان باشد که ست ناهارخوری باید در نزدیکی آشپزخانه باشد تا کارهای مربوط به سرو غذا و چیدن میز برایتان راحت تر شود.

نکته اول:

باید به این موضوع هم توجه کنید که مبلمان نهارخوری و یا مبلمان نشمین و راحتی، نباید نزدیک به دود و دم ذغال و باربیکیو باشد. بنابراین فاصله ها باید در معقول ترین حالت باشند و یا حداقل طوری باشد که دود غذا به سمت محل پذیرایی هدایت نشود.

نکته دوم:

قرار دادن ست ناهارخوری در محلی که بهترین ویو و منظره را دارد نیز می تواند ایده خوبی باشد. همچنین در کنار استخر و یا آب نما و حوضچه که معمولا دارای نورپردازی ویژه است و صدای دلنواز آب را به همراه دارد نیز یک انتخاب بسیار عالی برای قرار دادن میز ناهارخوری در باغ و ویلا است.

 

  • اندازه و ابعاد ست ناهارخوری را در نظر بگیرید.

هیچ چیز بدتر از نامناسب بودن اندازه ها و سایزها نیست و حتی اگر گران قیمت ترین و شیک ترین مبلمان و میز و صندلی نهارخوری را هم بخرید، در صورت نامتناسب بودن سایزهای آن با محیط و متراژ باغ و ویلا و…، می تواند باعث خراب شدن همه زحماتتان بشود و حتی ناراحتی شما و مهمانان را در حین رفت و آمد و استفاده از مبلمان باغی در پی داشته باشد. مبلمان و ست های ظریف برای محیط های کوچک و مبلمان و ست های بزرگ هم برای محیط بزرگ و وسیع متناسبند.

 

  • خرید سایه بان چتری و یا ساختن آلاچیق

یادتان باشد که برای هر نوع استفاده از باغ و به طور کلی فضای بیرونی خود، نیاز به چندین سایه بان چتری دارید. یکی برای میز نهارخوری، یکی برای مبلمان راحتی، یکی برای تخت استخری و موراد دیگری که خودتان نیاز به آن را بهتر تشخیص خواهید داد. اگر به مهمانی و دورهمی های تابستانه در روزهای گرم علاقه مندید، ساخت یک آلاچیق یا پرگولا نیز یک کار ضروری است.

دکوراسیون میز ناهارخوری

چند نکته:

  1. برای دکوراسیون ست ناهارخوری، بهتر است از رومیزی های بزرگ استفاده کنید که علاوه بر زیبایی، باعث تمیز ماندن میز هم می شود.
  2. گل های طبیعی و گلدان های کوچک یکی از بهترین انتخاب ها برای دیزاین میز غذاست.
  3. نورپردازی مناسب در محل قرار دادن میز و صندلی نهارخوری را فراموش نکنید.
  4. بهتر است انتخاب ست ناهارخوری در هماهنگی کامل با ست مبلمان اصلی و دیگر تجهیزات باغی باشد تا زیبایی بیشتری داشته باشد و باعث شود که دکوراسیون شیک تر و مجلل تری به نظر بیاید.

 

آشنایی با کیفیت برتر محصولات و مبلمان باغی برند دکورز

برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم. (برای بازدید از کاتالوگ دیجیتال محصولات، روی عکس زیر کلیک کنید)

کاتالوگ دیجیتال محصولات دکورز

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912