ماندگاری مبلمان حصیری پلی رتن

یکی از سوال هایی که بیشتر افراد می پرسند، درباره ماندگاری مبلمان حصیری پلی رتن است. اینکه بعد از خرید مبلمان ویلایی پلی رتن، تا چه مدتی می توانند از آن استفاده کنند و به طور کلی آیا ماندگاری مبلمان حصیری زیاد است یا خیر؟

پیشنهاد می کنیم با ما در “دکورز”یکی از تولید کننده های اصلی مبلمان حصیری پلی رتن با کیفیت عالی در ایران و تامین کننده برتر تجهیزات باغی – همراه باشید تا پاسخ این پرسش ها را به شما بگوییم:

 

ماندگاری مبلمان حصیری پلی رتن

مبلمان راحتی و غذاخوری

اینکه بخواهیم به طور دقیق و حتمی تعیین کنیم که ماندگاری مبلمان حصیری چقدر می تواند باشد، کار درستی نیست. زیرا اساسا طول عمر مفید هر وسیله ای به میزان مراقبت و نحوه استفاده افراد از آنها بستگی دارد و این بستگی آنقدر شدید است که در واقع عامل اصلی و تعیین کننده آن می باشد.

بنابراین درباره میزان ماندگاری مبلمان حصیری پلی رتن، همه چیز بستگی به شما دارد. اما یک نکته بسیار بسیار مهم وجود دارد و آن اینکه:

  • ماندگاری مبلمان حصیری پلی رتن به طور طبیعی بسیار بالاتر از انواع مبلمان مخصوص فضای باز است. ضمن اینکه این نوع مبلمان به مراقبت و نگهداری بسیار کمتری نیاز دارد. بنابراین با کمی تلاش برای نگهداری درست از مبلمان حصیری و استفاده درست از آنها، می توانید تا بیست سال و حتی بیشتر، از مبلمان حصیری پلی رتن استفاده کنید.

هر چه بیشتر در نگهداری و مراقبت از مبلمان بیرونی خود تلاش کنید، مسلما بر تعداد سال هایی که می توانید از آنها در فضای باز باغ و ویلا استفاده کنید، افزوده خواهد شد.

 

مراقبت از مبلمان حصیری پلی رتن

همان طور که گفتیم، ماندگاری مبلمان حصیری بسیار زیاد است زیرا اساسا این نوع مبلمان از مواد اولیه بسیار باکیفیت و با ماندگاری و دوام بالا ساخته شده اند. برای اینکه کمک کنید تا ماندگاری مبلمان حصیری تان بیشتر شود و در طول سال هایی که از آن استفاده می کنید، کاملا تمیز، نو و سالم و البته زیبا و مجلل باقی بماند، چند نکته زیر را در مراقبت از آنها رعایت کنید:

  1. در صورت ایجاد لک و کثیفی در مبلمان، سریعا آن را با یک دستمال مرطوب، پاک و تمیز کنید.
  2. هر سال یک مرتبه مبلمان را به روش درست و اصولی شستشو دهید (برای اطلاع از روش شستشوی مبلمان فضای باز، اینجا کلیک کنید).
  3. از یک مسواک یا براش نرم برای تمیز کردن قسمت های درهم بافته استفاده کنید تا آلودگی و گرد و غبار در بین آنها تبدیل به جرم ماندگار نشود.
  4. حتما در زمان هایی که قرار است به مدت طولانی مدت از مبلمان فضای باز خود استفاده نکنید به خصوص در فصل های سرد که میزان بارندگی زیاد است، آنها را کاور کنید.
  5. از برخورد و تماس اجسام نوک تیز و زبر بر روی بدنه حصیری مبل خودداری کنید.

 

برتری و ماندگاری مبلمان حصیری پلی رتن برند دکورز نسبت به دیگر انواع مبلمان در چیست؟

نیم ست مبلمان حصیری از برند دکورز

بافت ضدآب:

  • پوشش حصیری مبلمان پلی رتن از نوعی رزین مقاوم به آب و رطوبت است که مانع رشد کپک و قارچ روی مبلمان می شود. این مشکل در انواع دیگر مبلمان فضای باز با جنس چوبی و… ، یکی از مشکلات شایع و دردسرساز محسوب می شود.
  • علاوه بر این، بافت رزینی مبلمان پلی رتن در برابر تابش اشعه UV نیز مقاومت است و در معرض نور خورشید، رنگ پریده و پوسیده نمی شود (آنتی یو وی است).

وزن سبک و مناسب:

  • به دلیل استفاده از مواد اولیه با وزن مناسب، امکان جابه جایی مبلمان در فصل های مختلف وجود دارد و علاوه بر آن، به راحتی می توانید ست های مختلف مبلمان را در قسمت هایی که می خواهید جا به جا کنید.

طراحی زیبا:

  • طراحی مبلمان پلی رتن به دلیل داشتن بافت حصیری یکی از زیباترین مدل های مبلمان فضای باز می باشد که تقریبا می توانیم بگوییم همه سلیقه ها آن را می پسندند. بافت حصیری مبلمان در برند دکورز از نوع دستبافت است که نمای هنرمندانه و فوق العاده زیبایی در آن ایجاد می کند.

اسکلت مقاوم و مستحکم:

اسکلت مبلمان حصیری از جنس آلومینیوم ضد زنگ است که در عین سبک بودن، دوام و استحکام بسیار بالایی دارد. این فریم های آلومینیومی دارای پوشش پودری هستند که آنها را کاملا در برابر رطوبت و آب، ضد زنگ می کند که باعث می شود ماندگاری مبلمان حصیری پلی رتن در شرایط آب و هوایی گوناگون زیاد باشد.

 

آشنایی با برند دکورز – کیفیت برتر محصولات و مبلمان باغی

امروزه، استفاده از مبلمان حصیری پلی رتن مخصوص فضای باز و تجهیزات باغی برای ایجاد آسایش و راحتی در فضاهای باز مانند باغ و ویلا به یک ضرورت انکارناپذیر تبدیل شده است. برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود.

ضمانت و خدمات پس از فروش محصولات برند دکروز:

برند دکورز

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912