image

مبلمان حصیری دکورز

خرید مبلمان حصیری با بهترین قیمت از برترین تولید کننده مبلمان حصیری در ایران…

مبلمان حصیری یکی از انتخاب های همیشگی ماست که از قدیم تا به امروز، از مدل های جذاب و پرطرفدار مبلمان اوت دور محسوب می شود. همیشه، انتخاب بهترین جنس و مدل می تواند کار سختی باشد. مخصوصا برای خرید مبلمان مخصوص فضای باز. اما خرید مبلمان حصیری یک گزینه عالی است که هرگز نه از مد می افتد و نه شما را دلزده می کند.

مبلمان حصیری با فضای بیرونی و لذت بردن از اوقات فراغت در باغ و ویلا و… آمیخته شده است و نشان دهنده یک چیدمان فوق العاده لوکس است. اما واقعا چرا مبلمان حصیری بهترین است؟

زیبایی و جذابیت مبلمان حصیری

همان طور که گفتیم، مبلمان حصیری یک انتخاب همیشه زیباست و اصلا با چیدمان فضای باز عجین شده و به یک اصل برای این فضاها تبدیل شده است. ضمن اینکه مدل های حصیری می توانند بافت و اشکال و مدل های متنوعی هم داشته باشند. بنابراین یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید مبلمان باغی، مبلمان حصیربافت در طرح ها و رنگ های زیبا می باشد.

مقاومت و دوام بسیار بالای مبلمان حصیری

قبل از هر چیز باید بدانید که مبلمان حصیری دارای دو نوع طبیعی و مصنوعی است. انواع طبیعی با اینکه بسیار زیبا و بااصالت هستند، اما به هیچ عنوان برای استفاده طولانی مدت در فضای باز مناسب نیستند، زیرا در برابر رطوب، بارندگی و تابش آفتاب، دوام و ماندگاری ندارند و خیلی زود دچار آسیب و خرابی می شوند و از بین می روند.

اما نوع مصنوعی که با عنوان مبلمان حصیری پلی رتن شناخته می شود، دارای استحکام بسیار خوبی در فضای باز و در شرایط آب و هوایی گوناگون است. مبلمان پلی رتن از جنس نوعی پلیمر شیمیایی (پلی اتیلن) بسیار بادوام و باکیفیت است که باعث می شود تا سال های سال بتوانید از آن در باغ و ویلا استفاده نمایید و نگرانی از بابت بارندگی و تابش اشعه خورشید و در نتیجه خرابی و پوسیدگی در آن نداشته باشید.

لیست محصولات پرفروش برند دکورُز

همین الان برای مشاوره رایگان خرید مبلمان حصیری تماس بگیرید!!

دیگر ویژگی های مناسب مبلمان حصیری پلی رتن

یکی دیگر از دلایلی که باعث می شود مبلمان حصیربافت رتن برای دکوراسیون و تجهیز انواع فضای باز مورد توجه قرار بگیرد، ویژگی های بسیار خوب و مثبتی است که دارد. این نوع مبلمان علاوه بر دو خاصیت دوام و زیبایی که در بالا گفتیم، ویژگی های دیگری هم دارد، مثل:

  • اسکلت سبک و مقاوم از جنس آلومینیومی که ضد زنگ است و در برابر خوردگی و پوسیدگی، کاملا مستحکم می باشد.
  • خاصیت ضد کپک و ضد قارچی در مبلمان حصیری به دلیل ساخت پلیمری و بهداشتی آن
  • رنگ ثابت و بادوام
  • بافت زیبا، محکم و هنرمندانه

سخن پایانی درباره برند مبلمان حصیری

تمامی ویژگی هایی که در متن بالا ذکر کردیم، از دلایل انتخاب مبلمان حصیری برای تجهیز کردن فضای باز می باشد. اما دلیل نمی شود که این ویژگی ها در همه محصولات باغی و حصیری وجود داشته باشد. زیرا انتخاب برند و تولید کننده این نوع مبلمان بسیار مهم است و همه محصولات موجود در بازار این ویژگی های عالی را ندارند.

خوشبختانه باید بگوییم که برند دکورز در ایران، از اولین و قوی ترین برندهای تولید کننده مبلمان اوت دور و مبلمان حصیری پلی رتن با کیفیت و استانداردهای جهانی است که تنوع محصولات و خدمات پشتیبانی آن نیز در بازار ایران بی رقیب و فوق العاده است. این برند سعی دارد تا زیباترین مدل های مبلمان و تجهیزات باغی را در کیفیت و استحکام بی نظیر به مشتریان و مصرف کنندگان ایرانی عرضه نماید و ضمانت 24 ماهه محصولات نیز گواه همین موضوع است.

  • ارسال امن و مطمئنمحصولات انتخابی شما با امنیت کامل و بسته بندی مطمئن به سراسر ایران ارسال می شوند و این تضمین را می دهیم که کالای شما به صورت ۱۰۰% سالم به دستتان می رسد.
  • کیفیت تضمین شدهمبلمان رتن باغی (PE RATTAN) دارای اسکلت آلومینیومی و روکش بافته شده از الیاف پلی اتیلن بوده، همچنین این محصولات به دلیل مقاوم بودن در برابر آب، آفتاب، رطوبت، قارچ و جلبک می توانند در تمامی فصول سال در فضای باز مورد استفاده قرار گیرند.
  • پشتیبانی تمامی محصولات مبلمان باغی و سایر محصولاتکلیه محصولات گروه دکو رز دارای پشتیبانی پس از خرید ۱۰۰ درصد رایگان هستند، برای اطلاعات بیش تر راجع به پشتیبانی پس از خرید محصولات با شماره : ۰۹۱۲۰۳۹۲۲۵۳ تماس بگیرید.
  • بهترین قیمت در قبال کیفیتتمام تلاش خود را به کار برده ایم تا در برابر کیفیت عالی و ویژگی های برتر محصولات، بهترین قیمت ممکن را ارائه دهیم.

لیست محصولات مبلمان دکورُز

همین الان برای مشاوره رایگان خرید مبلمان حصیری تماس بگیرید!!

لیست محصولات میز و صندلی باغی دکورُز

همین الان برای مشاوره رایگان خرید مبلمان حصیری تماس بگیرید!!

لیست محصولات میز و صندلی باغی دکورُز

همین الان برای مشاوره رایگان خرید مبلمان حصیری تماس بگیرید!!