مبلمان روف گاردن

یکی از اصطلاحاتی که مدتی است در فرهنگ آپارتمان نشینی بسیار محبوب و پرطرفدار شده است، روف گاردن، مبلمان روف گاردن و ایجاد فضای باز اختصاصی در آن است. همه این ها برای این است که خانواده ها بتوانند زندگی باکیفیت تری در فضای شهری بسازند و خستگی ها و استرس های ناشی از زیستن در شهرهای بزرگ را کاهش دهند.

با ما در “دکورز”یکی از قطب های اصلی تولید مبلمان روف گاردن، مبلمان ویلایی و… از جنس پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران – همراه باشید تا شما را با نکاتی در رابطه با خرید مبلمان روف گاردن و کاربردی ترین مدل های آن آشنا سازیم:

 

روف گاردن و سبک زندگی جدید شهری

مزایای استفاده از روف گاردن

ایده استفاده از پشت بام خانه ها و ساختمان های مختلف به عنوان یک فضای باز اختصاصی، آنقدر جذاب و هیجان انگیز بوده است که هر روز شاهد افزایش درخواست ها برای اجرای روف گاردن هستیم و خب البته این برپا کردن روف گاردن، یعنی نیاز به تجهیز کردن آن با انواع مبلمان روف گاردن، تجهیزات باربیکیو و اجاق و… .

البته می دانید که طراحی و اجرای روف گاردن نیاز به زیرسازی های تخصصی دارد وگرنه نمی توان از آن برای کاشت گیاهان دلخواه استفاده کرد. ولی باز هم روش هایی برای ایجاد یک فضای سبز مناسب و کم دردسر در روف گاردن وجود دارد، مثل، استفاده از چمن مصنوعی، گلدان ها و فلاور باکس های کوچک و بزرگ و… .

همه این ها برای این است که بتوان از روف گاردن به عنوان یک جایگزین خوب برای حیاط سرسبز یا حتی یک پاسیوی زیبا و آرامش بخش استفاده کرد. داشتن یک فضای سبز اختصاصی که بتوان در آن مهمانی ها، جشن ها و دورهمی ها را برگزار کرد، یک فرصت ویژه است که هم کار پذیرایی از مهمان ها را راحت تر می کند و هم باعث می شود روحیه و حال بهتری در همه افراد ایجاد شود.

 

چرا باید از مبلمان روف گاردن استفاده کنیم؟

اگر قصد برپایی یک روف گاردن زیبا در پشت بام خانه و ساختمان خود را دارید، پس حتما می دانید که باید به فکر خرید مبلمان راحت و مناسب برای این کار هم باشید. دلیل اینکه باید از مبلمان روف گاردن برای چیدمان این محیط استفاده کنیم، این است که این محل را برای تفریح، استراحت، مهمانی و گذراندن اوقات فراغت خود و خانواده مان طراحی و اجرا کرده ایم و همه این هدف ها، باید در کنار تجهیز کردن روف گاردن همراه باشند.

یعنی جایی که بتوانیم چند ساعتی در آن، به راحتی بنشینیم، غذا بخوریم، استراحت کنیم، مطالعه کنیم و خیلی چیزهای دیگر. پس حتما باید مبلمان روف گاردن را در مدل های راحت و مناسب با تعداد افراد خانواده و نیازهای آنها تهیه کنیم تا این راحتی و آسایش را فراهم نماییم.

 

چند نکته درباره خرید مبلمان روف گاردن

دلایل خرید مبلمان روف گاردن

جنس مبلمان روف گاردن

مبلمان روف گاردن، یعنی مبلمانی که قرار است در پشت بام خانه قرار داده شود. پس در معرض تابش نور خورشید و همچنین باد و باران و… خواهد بود. همه این ها از عوامل تخریب مبلمان محسوب می شوند و باید همیشه در فکر محافظت از مبلمان روف گاردن باشید تا آسیب نبینند.

اما خرید مبلمانی که کاملا برای استفاده در فضای باز طراحی و تولید شده است و متریال آن، مقاومت خوبی در برابر عوامل مخرب طبیعت دارد، می تواند شما را از دردسرهای محافظت و نگهداری مبلمان روف گاردن، خلاص کند. مبلمان پلی رتن برند دکورز، دقیقا چنین ویژگی هایی دارد.

تعداد و نوع مبلمان روف گاردن

شاید برای یک خانواده، یک میز و صندلی ساده در کنار یک کاناپه، تنها چیزی باشد که برای استفاده در روف گاردن خود نیاز دارند. اما برای بیشتر خانواده ها این طور نیست و باید تعداد بیشتری را خریداری نمود. اگر مجبور به تهیه مبلمان در تعداد بالا هستید، پیشنهاد ما این است که تنوع را در خرید خود بگنجانید تا بتوانید چیدمان زیباتری ایجاد کنید، مثلا:

و…

این ها مدل هایی هستند که جای بیشتری برای نشستن افراد در تعداد بالا در اختیارتان قرار می دهند و از طرفی، خودشان کمجا هستند و فضای زیادی را اشغال نمی کنند. تاب ریلکسی هم از ملزومات هر نوع فضای باز و محیط استراحت داخلی و خارجی برای افراد خانواده است که اصلا نباید فراموش شود.

توجه به نکات تمیز کردن و نگهداری مبلمان روف گاردن

مبلمان روف گاردن شما از هر جنسی که باشد، باید بتوانید آن را به راحتی تمیز کنید و از طرفی در روزهایی که شرایط آب و هوایی نامناسب است، مثل روزهای برفی و بارانی، بتوانید آنها را به راحتی جمع آوری کنید. معمولا مبلمان چوبی و فلزی، نیاز به مراقبت های زیادی دارند و حتی با وجود جمع آوری آنها، باز هم ممکن است دچار خرابی و پوسیدگی شوند.

بنابراین در زمان خرید، باید به کیفیت مبلمان و راحت بودن جابه جایی و نگهداری از آن هم فکر کنید.

 

آشنایی با برند دکورز – کیفیت برتر محصولات و مبلمان باغی

 

زیباترین مدل های مبلمان لاکچری برند دکورز

برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912