مبلمان ویلایی لوکس

همیشه وقتى مى خواهیم از کلمه لوکس استفاده کنیم، مخصوصا درباره مبلمان ویلایی لوکس، طراحى هاى زیبا و تخصصى را در ذهن مى آوریم و نمای بسیار زیبایی از مبلمان را یادآور مى شویم. اما کیفیت، دوام و مانگارى مبلمان ویلایی لوکس، یکى از جنبه هاى اصلى آن است که باعث متمایز شدن آنها از دیگر محصولات می شود. در ادامه بهترین انواع آن براى تجهیز کردن باغ و ویلا را به شما معرفى خواهیم کرد.

پس با ما در “دکورز”  – یکى از برترین تولید کننده هاى مبلمان ویلایی لوکس از جنس حصیربافت پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغى- همراه باشید:

 

مبلمان ویلایی لوکس

مبلمان راحتی فضای باز

همیشه وقتى صحبت از لوکس بودن مى کنیم، ذهنیتى از زیبایى فوق العاده آن داریم، اما در بهترین برندهاى دنیا و مخصوصا در صنعت مبلمان ویلایی لوکس، کیفیت ساخت و متریال، بسیار مهمتر از مدل و طراحى مبلمان است. استفاده از متریال باکیفیت و با دوام، وجه اصلى مبلمان ویلایى لوکس است و بدون آن، هرگز نمى توان صحبت از زیبایى و لوکس بودن زد. مبلمان ارزان قیمت و با جنس و متریال بى کیفیت، هر چقدر هم که زیبا باشد و از روى بهترین انواع مبلمان ویلایی لوکس کپى شده باشد، باز هم نمى توان برای آن، ادعاى لوکس بودن کرد. زیرا نما و ظاهر چنین مبلمانی، خیلی زود دچار خرابى و مشکلات مختلف مى شود.

جنس و متریال مبلمان ویلایى لوکس از چیست؟

مبلمان ویلایى لوکس باید داراى بهترین کیفیت ساخت و مواد اولیه باشد. مبلمان آلومینیومى و مبلمان حصیربافت پلى رتن، یکی از بهترین، ماندگارترین و زیباترین انواع مبلمان ویلایى لوکس هستند که در تمام دنیا با طراحى هاى متنوع براى تجهیز کردن انواع فضاى باز مانند باغ، ویلا، روف گاردن، پاسیو، تراس و بالکن و همچنین فضاهاى باز عمومى مانند کافى شاپ ها و رستوران ها و…. مورد استفاده قرار مى گیرد. مبلمان حصیربافت در تمام دنیا به نوعى به عنوان نماد مبلمان ویلایى لوکس و مبلمان مخصوص فضاى باز محسوب مى شود.

محصولات پلی رتن حصیربافت دکورز

ویژگی های مبلمان حصیری پلی رتن:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

 

برند دکورز و تولید انواع مبلمان ویلایی لوکس

مبلمان ویلایی لوکس ساخت ایران – برند دکورز – در انواع مدل ها و طرح هاى کاربردى براى تجهیز کردن انواع فضاى باز خصوصى و عمومى تولید و عرضه شده است که امکان تعیین رنگ و افزایش تعداد مبلمان نیز وجود دارد. به همین خاطر، مشتریان مجموعه می توانند با خیال راحت، تمام آیتم ها را به گونه ای که می خواهند، تعیین و ترکیب کنند و هیچ محدودیتی در تعداد و نوع سفارشات وجود ندارد.

انواع مبلمان ویلایی لوکس برند دکورز

مبلمان گرد برند دکورز

مبلمان فضای باز

ست نهارخوری فضای باز

ست دو نفره

ست بار و میز کافی

انواع صندلی

انواع میز

انواع تجهیزات باغى

چتر و سایه بان

هیتر و آتشدان

پنکه مه پاش

فلاور باکس

 

تشخیص مبلمان حصیربافت پلى رتن اصل

مبلمان نهارخوری

تشخیص کیفیت مبلمان ویلایى لوکس، یک کار تخصصى است و واقعیت این است که کیفیت ساخت در هر برندى، استانداردهاى تعریف شده خاصى دارد که ممکن است همین موضوع باعث متمایز شدن آنها از یکدیگر شود. در برند دکورز، بالاترین استانداردها در سطح جهانى رعایت شده است که طول عمر و ماندگارى محصولات را بالا برده است.

  • یکی از فاکتورهای بسیار مهم در تشخیص کیفیت و اصل بودن هر محصولی، ارائه ضمانت نامه پس از فروش است که نشان می دهد تولید کننده آن، اعتماد و اطمینان حداکثری را نسبت به محصول خود دارد و به همین خاطر، از ضمانت آن شانه خالی نکرده است.

ضمانت و خدمات پس از فروش برند دکورز:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

آدرس شعب و اطلاعات تماس:

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912