مبلمان و تجهیزات باغی ضروری

شاید بسیاری از ما ندانیم که بهترین و ضروری ترین انواع مبلمان و تجهیزات باغی برای فضای باز و اوت دور کدام یکی از آیتم های موجود در بازار می باشد. اما از آنجا که بودجه ما برای خرید لوازم، مبلمان و تجهیزات باغی و بیرونی محدود است، بهتر است قبل از انتخاب و خرید هر وسیله ای، کمی بیشتر تحقیق کنیم و انواع ضروری تر و کاربردی تر را بشناسیم.

با ما در “دکورز” یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان پلی رتن در کشور و همچنین تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید تا شما را با آیتم های ضروری مبلمان و تجهیزات باغی بیشتر آشنا کنیم:

 

6 آیتم ضروری و بسیار کاربردی مبلمان و تجهیزات باغی را بشناسید…

فضای باز شما از هر نوعی که باشد و هر متراژی که داشته باشد، شما نیاز دارید که برای استفاده بهتر و راحت تر از آن، تجهیزش کنید و مبلمان و تجهیزات باغی مورد نیاز و ضروری را برای آن خریداری نمایید. هر چقدر که در خرید خود دقت و توجه بیشتری به خرج دهید، استفاده کاربردی تری از آنها خواهید داشت. ضروری ترین و کاربردی ترین انواع مدل مبلمان و تجهیزات باغی، عبارتند از:

  • مبلمان پلی رتن برند دکورز

مبلمان یکی از اولین و ضروری ترین انواع لوازم برای هر نوع فضای باز و بیرونی است. شما می توانید با انتخاب و خرید یک دست مبلمان، خیلی راحت در فضاهای باز به استراحت بپردازید و یا اینکه مهمانی برگزار کنید و از مهمان هایتان پذیرایی نمایید. اما نکته مهم در انتخاب مبلمان و تجهیزات باغی، انتخاب مورد مناسب با شرایط شما و خانواده تان و نیز متناسب با نوع فضایی است که در اختیار دارید. بر همین اساس، می توانید یکی از انواع زیر را انتخاب نمایید:

مبلمان کلاسیک و بزرگ رتن

مبلمان راحتی ال رتن

مبلمان نیم ست پلی رتن

مبلمان دونفره پلی رتن

  • انواع میز

میزها حتی در صورتی که قصد یک چیدمان حرفه ای نداشته باشید هم کاملا ضروری و کاربردی هستند. بنابراین خرید انواع میز به عنوان مبلمان و تجهیزات باغی، می تواند راحتی بیشتری برایتان در فضاهای باز فراهم نماید. حتی در صورتی که جای کافی برای قرار دادن یک میز بزرگ ندارید، طراحی های جالب و کمجا می توانند برای شما مناسب باشند، پس از آنها استفاده کنید.

میز کوچک و تاشو از جنس پلی رتن

  • چتر و سایه بان

خب حالا که باید روی مبلمان خود بنشینید، باید از تابش آفتاب هم در امان بمانید. چتر سایه بان یکی از ضروری ترین آیتم های مبلمان و تجهیزات باغی مورد نیاز برای همه انواع فضای باز است. از سایه بان چتری می توانید حتی در بالکن های بزرگ و تراس هم بهره ببرید. وجود یک یا چند چتر سایه بان حتی در فضاهای بازی که دارای آلاچیق یا پرگولا هستند نیز ضروری است!

  • هیتر و آتشدان

یکی دیگر از ضروری ترین آیتم ها، خرید یک هیتر یا آتشدان مناسب است. این وسیله می تواند در گرم کردن محیط اطراف بسیار کارآمد باشد. البته باید بدانید که کاربرد آن فقط برای فصول سرد نیست زیرا در خیلی از شب های بهاری نیز نیاز به یک گرمکن مناسب احساس می شود.

فایرپیت یا آتشدان

  • باربیکیو و اجاق گاز صحرایی

 یکی از دیگر انواع مبلمان و تجهیزات باغی که بسیار ضروری است آن را برای باغ و ویلا و یا حتی پاسیو و بالکن و… تهیه کنید، اجاق گاز صحرایی یا یک اجاق باربیکیو است که در آماده سازی غذا به شما کمک می کند. اگر اهل مهمانی و دورهمی های شلوغ هستید، باید این مورد را خیلی زودتر از بقیه موارد تهیه کنید. زیرا استفاده از منقل و کباب پزهای معمولی و کوچک، به هیچ عنوان فکر مناسبی نیست و زحمت زیادی به شما تحمیل می کند.

  • انواع صندلی

حتی اگر جای بسیار کم و کوچکی دارید، باز هم داشتن چندین صندلی مناسب، کاملا ضروری به نظر می رسد. خوشبختانه تنوع صندلی ها در تولیدات برند دکورز بسیار زیاد است و از طرفی، کیفیت و راحتی آنها نیز می تواند یکی از بهترین و مورد پسندترین انواع مبل و تجهیزات باغی را برایتان رقم بزند. روی لینک زیر کلیک کنید تا مدل های متنوع صندلی های تک برند دکورز را مشاهده نمایید:

مدل های متنوع صندلی رتن از برند دکورز

 

آشنایی با برند دکورز – کیفیت برتر محصولات و مبلمان باغی

 

مبلمان رتن دکورز

امروزه، استفاده از مبلمان فضای باز و تجهیزات باغی برای ایجاد آسایش و راحتی در فضاهای باز مانند باغ و ویلا به یک ضرورت انکارناپذیر تبدیل شده است. برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912