01 1

مبلمان فضای باز دکورز

خرید مبلمان فضای باز با بهترین قیمت از برترین تولید کننده مبلمان فضای باز و باغی در ایران…

داشتن یک فضای باز، هر چند کوچک و جمع و جور هم که باشد، یک موهبت بسیار عالی است و باید قدر آن را بدانید. مبلمان فضای باز، یکی از آیتم های بسیار جذاب و کاربردی است که باید از قبل با نکات مهم در خرید نوع مناسب آن و همچنین نوع چیدمان آن در محیط های مختلفی مثل باغ، پاسیو، ویلا و… آشنایی داشته باشید. اما مهم تر از هر چیزی این است که بدانید اصلا چرا به خرید مبلمان فضای باز نیاز دارید؟ خرید مبلمان مخصوص باغ و ویلا چه مزایایی دارد؟

مبلمان فضای باز یک فرصت فوق العاده برای دکوراسیون زیبایی باغ و ویلا و…

اگر خانه ای دارید که حیاط و پاسیو دارد، یا صاحب یک باغ و ویلای شخصی هستید، احتمالا عاشق وقت گذراندن در فضای باز می باشید و به همین خاطر هم برای خرید آنها، هزینه بیشتری از یک خانه معمولی پرداخت کرده اید. بنابراین نیاز دارید که فضای بیرونی خود را تجهیز کنید تا بتوانید لذت کاملی از ملک خود را تجربه نمایید.

قطعا خرید مبلمان فضای باز و انواع تجهیزات باغی، می تواند ایده های زیادی در ذهن شما روشن کند که همگی کمک می کنند تا بهترین اوقات را برای خودتان، خانواده و دوستان خود مهیا نمایید.

 

همین الان برای مشاوره رایگان خرید مبلمان فضای باز تماس بگیرید!!

 

مزایای خرید مبلمان فضای باز – مبلمان اوت دور

تجربه یک استراحت، مطالعه یا مهمانی متفاوت

هر فعالیتی در داخل خانه و فضای بسته می تواند کاملا تکراری باشد. از طرفی تحت تاثیر تکنولوژی و لوازم ارتباطی نیز هست که این روزها باعث ایجاد بسیاری از مشکلات روحی و روانی می باشد. اما وقت گذراندن در فضای باز و بیرون از منزل، می تواند شما را از این چیزها دور کند و تجربه ای متفاوت برایتان به ارمغان بیاورد.

راحتی استراحت و یا معاشرت با دوستان و خانواده روی مبلمان باغی و همچنین ایجاد یک فضای دوست داشتنی سرشار از گل و گیاهان و هوای تازه می تواند روحیه بسیار متفاوتی در شما و دیگران ایجاد نماید.

بزرگ تر شدن فضای قابل استفاده در دسترس تان

استفاده از مبلمان اوت دور، حتی در یک تراس کوچک هم می تواند فضای نشیمن در دسترس شما را افزایش دهد. البته این نشمین دارای جذابیت بسیار بیشتری نسبت به دیگر گوشه های خانه می شود. چون هوای تازه و نور کافی در آن جریان دارد و البته یک چیدمان روح نواز که به احتمال 100 درصد از گل ها و گلدان های زیبا سرشار است.

مبلمان فضای باز، راحت، شیک و مجلل است

یکی دیگر از مزایای استفاده از مبلمان باغی و اوت دور این است که چیدمان بسیار شیک و مجللی دارد. مدل های زیبای این مبلمان مخصوصا از نوع حصیربافت، می تواند جذابیت بسیار شیکی به فضای بیرونی شما تزریق کند. البته فقط این نیست، چون این مبلمان شیک و لوکش، دارای راحتی بسیار زیادی هم هست و ساعت ها می توانید روی آنها لم دهید و از اوقات خود لذت ببرید.

لیست محصولات پرفروش مبلمان راحتی دکورُز

نکات مهم در خرید مبلمان فضای باز

توجه به مدل و طرح مبلمان اهمیت زیادی دارد، چرا که شما می توانید از انواع در آن در داخل خانه و دکوراسیون داخلی هم بهره ببرید. اما کیفیت باید در درجه اول اهمیت باشد. چون ممکن است بسیاری از مدل های زیبا را با کیفیت بسیار پایین به شما بفروشند که احتمالا خیلی زود باید آنها را تعویض کنید، چرا که کیفیت و دوام مواد اولیه و بدنه مبلمان در ماندگاری آن تاثیر به سزایی دارد.

توجه به کیفیت مبلمان فضای باز باید در خصوص نکات زیر باشد:

  • اسکلت و بدنه و زیرساخت مستحکم و بادوام بدون احتمال زنگ زدگی و شکستن
  • سبک بودن مبلمان و مناسب بودن وزن آن
  • جنس روکش مناسب، بادوام و از بهترین متریال و مواد اولیه – عدم تغییرات در مدت زمان طولانی زیر آب و آفتاب
  • بهداشتی بودن مبلمان و آنتی باکتریال و ضد کپک بودن آن (به این دلیل که این مبلمان در معرض رطوبت و بارندگی هستند)
  • کیفیت بالا در ساخت و بافت حصیرها با ذوق و هنر اصیل و مناسب با سلیقه ایرانی
  • ضمانت نامه معتبر و خدمات پشتیبانی ویژه

خوشبختانه باید بگوییم برندی با چنین کیفیت و البته زیبایی در ایران فعالیت می کند که محصولات آن تماما دارای ویژگی های کیفی و زیبایی گفته شده در متن بالا هستند و نشانه این کیفیت، زیبایی و دوام نیز ارائه ضمانت 24 ماهه محصولات می باشد. برند دکورز از معتبرترین و برترین برندهای تولید کننده محصولات و مبلمان فضای باز در ایران است که استانداردهای جهانی را در محصولات خود ارائه می کند.

مدل های متنوع مبلمان فضای باز و اوت دور از برند دکورز را در ادامه مشاهده فرمایید:

  • ارسال امن و مطمئنمحصولات انتخابی شما با امنیت کامل و بسته بندی مطمئن به سراسر ایران ارسال می شوند و این تضمین را می دهیم که کالای شما به صورت ۱۰۰% سالم به دستتان می رسد.
  • کیفیت تضمین شدهمبلمان رتن باغی (PE RATTAN) دارای اسکلت آلومینیومی و روکش بافته شده از الیاف پلی اتیلن بوده، همچنین این محصولات به دلیل مقاوم بودن در برابر آب، آفتاب، رطوبت، قارچ و جلبک می توانند در تمامی فصول سال در فضای باز مورد استفاده قرار گیرند.
  • پشتیبانی تمامی محصولات مبلمان باغی و سایر محصولاتکلیه محصولات گروه دکو رز دارای پشتیبانی پس از خرید ۱۰۰ درصد رایگان هستند، برای اطلاعات بیش تر راجع به پشتیبانی پس از خرید محصولات با شماره : ۰۹۱۲۰۳۹۲۲۵۳ تماس بگیرید.
  • بهترین قیمت در قبال کیفیتتمام تلاش خود را به کار برده ایم تا در برابر کیفیت عالی و ویژگی های برتر محصولات، بهترین قیمت ممکن را ارائه دهیم.

لیست محصولات مبلمان دکورُز

همین الان برای مشاوره رایگان خرید مبلمان فضای باز تماس بگیرید!!

لیست محصولات میز و صندلی باغی دکورُز

همین الان برای مشاوره رایگان خرید مبلمان فضای باز تماس بگیرید!!

لیست محصولات میز و صندلی باغی دکورُز

همین الان برای مشاوره رایگان خرید مبلمان فضای باز تماس بگیرید!!