پنکه مه پاش چیست؟

پنکه مه پاش یکی از آن لوازم برقی جالب و جذابی است که کمک می کند فضای دلچسب تری در کنار مبلمان باغی و اوت دور، در محیط های باز و در فصل گرم تابستان بسازیم. فصل تابستان با گرمای بسیار زیاد و حرارتی که دارد، باید با لوازم مناسب تجهیز و قابل تحمل شود، مخصوصا در زمانی که نشستن و گذراندن وقت در محیط های بیرونی مثل باغ، ویلا، حیاط، روف گاردن و… می تواند یک تفریح خانوادگی سالم و دلنشین باشد.

با ما در “دکورز” – یکی از قطب های اصلی تولید مبلمان فضای باز و تامین کننده برتر لوازم و تجهیزات باغی با بهترین کیفیت – همراه باشید تا شما را با پنکه مه پاش و مزایای آن بیشتر آشنا کنیم:

 

پنکه مه پاش چیست؟

استفاده از پنکه مه پاش برای محیط های باز

پنکه مه پاش یا پنکه رطوبت ساز (MIST FAN – میست فن)، از لحاظ ظاهری کاملا شبیه به پنکه های معمولی است، اما یک تفاوت عمده با آنها دارد و آن هم تولید مه یا رطوبت در محیط است. این پنکه ها دارای مخزن آب هستند و یا اینکه مستقیما با یک شیلنگ مخصوص به منبع آب متصل می شوند تا در صورت استفاده در مدت زمان طولانی، نیازی به پر کردن مکرر مخزن آب نباشد.

پنکه مه پاش، قطرات بسیار ریز آب را در هوا پراکنده می کند و همان طور که می دانید، این قطرات ریز می توانند به خوبی هوا را از حرارت بیندازند و محیط را خنک نمایند. یکی از ویژگی های اصلی پنکه مه پاش، قابلیت استفاده از آن در فضاهای باز بزرگ و کوچک است که به خوبی می تواند پاسخگوی این محیط ها باشد.

 

پنکه مه پاش برای چه محیط ها و مکان هایی مناسب است و کاربرد دارد؟

پنکه مه پاش را می توانید در هر محیط بیرونی و سرباز (و حتی سرپوشیده) استفاده کنید. زیرا نصب و امکانات لازم برای استفاده از آن، خیلی ساده است و نیازی به تجهیزات خاصی ندارد. یک منبع برق و یک منبع آب که معمولا به راحتی می توان آنها را تامین کرد و حتی در صورت نبود منبع آب، انواع مخزن دار می توانند گزینه های مناسبی باشند. از پنکه مه پاش می توان در محیط های زیر برای معتدل و خنک کردن هوا کمک گرفت:

محیط های باز باغ و ویلا

حیاط، روف گاردن و تراس

آلاچیق ها و گلخانه ها

زمین های بازی و ورزشی

ایستگاه های انتظار

هتل ها

فضای بیرونی رستوران ها و کافی شاپ ها

کارخانه جات و کارگاه ها

مرغداری ها و دامداری ها

محیط های صنعتی، کارخانه جات و کارگاه ها

و…

پاسخ به یک سوال مهم: آیا پنکه مه پاش باعث خیس شدن محیط و سطح بدن می شود؟

اول از همه باید بگوییم که مکانیزم و طراحی پنکه های مه پاش دقیقا مانند سیستم خنک کننده بدن است. زمانی که دمای بدن بالا می رود، بدن عرق می کند و با نشستن رطوبت روی سطح پوست، دمای آن پایین می آید و بدن خنک می شود. پنکه مه پاش هم با پراکنده کردن قطرات ریز آب در محیط، باعث کاهش دما و حرارت هوا می شود. این قطرات به قدری ریز و کوچک هستند که قابلیت خیس کردن بدن را ندارند و فقط کمک می کنند تا از گرمی هوا کاسته شود و بدن خنک شود.

 

مزایای پنکه رطوبت ساز یا مه پاش چیست؟

مزایای پنکه مه پاش

  • امکان استفاده در محیط های مختلف
  • نصب آسان و روش استفاده سریع و بدون دردسر
  • حمل و نقل آسان
  • جلوگیری از کاهش رطوبت محیط و کمک به معتدل شدن هوا
  • عملکرد موثر و بدون سر و صدا
  • تهویه مناسب هوا و حذف بوهای ناخوشایند مخصوصا در محیط های پرجمعیت و عمومی
  • مقرون به صرفه از نظر مصرف انرژی و هزینه های آن و همچنین هزینه های نصب، تعمیر و نگهداری و…

پنکه مه پاش در کنار مبلمان ویلایی و باغی، می تواند یکی از ضروری ترین لوازم و تجهیزات برای فصل تابستان و لذت بردن از آن باشد. گروه تولیدی دکورز، یکی از بهترین تولیدکننده های مبلمان حصیری دستبافت پلی رتن در ایران است که کیفیت، زیبایی و تنوع محصولات آن در نوع خود نظیر ندارد. چرا که در ساخت آنها از به روزترین و جدیدترین متدهای روز دنیا استفاده شده است تا محصولی باکیفیت و مناسب با سلیقه ایرانی را روانه بازار نماید. تمامی مبلمان و محصولات برند دکورز دارای ویژگی های زیر هستند:

  1. ضد آب (Water Resistance)
  2. غیر سمی (Non-Toxic)
  3. مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  4. ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  5. ضد قارچ، کپک و باکتری (Anti-Bacterial)
  6. مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  7. الیاف حصیری زیبا و دست بافت (جنس پلیمری بسیار مقاوم)
  8. اسکلت آلومینیومی مقاوم و بادوام
  9. کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  10. مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش محصولات دکورز

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخلی هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

آدرس شعب و اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912