ایده هایی برای استفاده از پاسیو و حیاط خلوت خانه

خانواده ها همیشه تمایل دارند تا از امکانات خود به بهترین نحو استفاده کنند. داشتن پاسیو و حیاط خلوت باعث می شود فرصت بسیار مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت داشته باشید و بتوانید در کنار فضای سرپوشیده و بسته خانه، از یک فضای سبز زیبا و آرامش بخش هم لذت ببرید.

با ما در “دکورز”یکی از برترین تولیدکنندگان مبلمان اوت دور و محصولات حصیربافت رتن در ایران و همچنین تامین کننده برتر تجهیزات باغی – همراه باشید تا ایده های خلاقانه برای استفاده از پاسیو و حیاط خلوت خانه را به شما بگوییم:

 

اول از همه، تجهیز پاسیو و حیاط خلوت

اولین کاری که باید برای استفاده کامل و مناسب از حیاط خلوت منزل انجام دهید، تجهیز کردن آن و همچنین قرار دادن مبلمان راحتی در آن است. شاید هزینه کردن برایتان سخت باشد، اما واقعیت این است که تا این محیط را تجهیز و قابل استفاده نکنید، نمی توانید از داشتن آن لذت ببرید.

 بهتر است از خرید مبلمان مناسب شروع کنید. انواع مبلمان راحتی ال شکل و یا نیمکت و پاف حصیری می تواند بهترین گزینه باشد، زیرا در عین اینکه کمجا هستند، فضای زیادی برای نشستن در اختیارتان قرار می دهند. ضمن اینکه می توانید با خرید هیتر و پنکه مه پاش هم فضا و دمای آن را مناسب سازی کنید.

و اما برویم به سراغ ایده ها:

  1. برگزاری جشن و مهمانی ها در پاسیو و حیاط خلوت

خیلی از خانواده ها با وجود اینکه فضای بیرونی مناسبی دارند، اما پذیرایی کردن از مهمانان خود در آنجا را خیلی مناسب نمی دانند. اما این یک طرز فکر اشتباه است، چرا که حس بودن در یک فضای باز، برای همه خوشایند است و خاطره بسیار خوبی می سازد.

 

  1. کمپینگ در پاسیو

کمپینگ در حیاط خانه

بچه ها همیشه به دنبال هیجان بیشتر هستند و حتی از کوچک ترین تغییرات در روال عادی زندگی استقبال می کنند و لذت می برند. یک ایده خلاقانه برای پدر و مادرهایی که مشغله کاری زیادی دارند، این است که یک جمعه در ماه را به کمپینگ خانگی اختصاص دهند. این ایده خلاقانه برای بچه ها و نوجوان ها و حتی خود شما هم خیلی عالی است.

البته باید قوانینی بگذارید، درست مثل شرایط کمپینگ واقعی: آشپزی به عهده همه افراد باشد، گوشی موبایل و تبلت ممنوع باشد. یک چادر برپا کنید و شب زیر سقف آسمان بخوابید. این خاطرات هرگز از ذهن بچه های شما پاک نخواهند شد.

 

  1. ورزش کردن و خوردن صبحانه در پاسیو و حیاط خلوت

اگر خانواده سحرخیزی هستید، یک ایده جالب برای شما این است که میز صبحانه را در پاسیو و حیاط خلوت خانه برپا کنید. اصلا بهتر است یک میز ثابت در این مکان داشته باشید تا بتوانید هر روز از صبحانه خوردن در حیاط خلوت لذت ببرید. وزش صبحگاهی هم در این فضای زیبا بهترین ایده است.

 

  1. استراحت و ریلکس کردن

شما می توانید با خرید یک تاب ریلکسی و قرار دادن آن در پاسیو و حیاط خلوت، یک محیط عالی برای استراحت، مطالعه، ریلکس کردن و حتی خوابیدن فراهم کنید. این ایده برای کسانی که مشغله و بدو بدوهای روزمره زیادی دارند، بهترین است و باعث می شود آرامش و تمدد اعصاب بیشتری کسب کنند.

 

  1. آشپزخانه صحرایی و باربیکیو

آشپزخانه اوت دور و باربیکیو

برپایی این مدل آشپزخانه ها در حال افزایش روزافزون است و این یعنی اینکه همه دوست دارند از فضای باز و اوقات خود لذت بیشتری ببرند. می توانید یک مدل زیبا از باربیکیو، کباب پز، آشپزخانه صحرایی با امکانات مدرن را در پاسیو و حیاط خلوت نصب کنید تا ببینید که از آن پس، لذت بیشتری از آشپزی می برید و روزهای تعطیل، تفریحات بسیار جالب تری با خانواده دارید.

 

  1. حیاط خلوت را به یک باغ کوچک تبدیل کنید.

یک ایده خلاقانه دیگر، تبدیل پاسیو و حیاط خلوت به یک باغ کوچک و زیباست. این کار هم بسیار روحیه بخش است و هم می تواند برای همه افراد خانه دوست داشتنی باشد. اول از همه اینکه نشستن و استراحت کردن در میان گل ها و گیاهان بسیار لذت بخش تر از یک پاسیو ساده است. دوم اینکه می توانید در باغ کوچک خود، هر نوع گیاهی را پرورش دهید.

پیشنهاد ما سبزی های مورد نیاز خانواده، صیفی جات و میوه های بوته ای است که راحت تر به بار می نشینند. حتی می توانید گیاهان زینتی پرورش دهید و آنها را بفروشید!

 

  1. مبلمان و اثاثیه را دکور کنید.

اگر به دکوراسیون و طراحی داخلی علاقه دارید، یک فرصت ویژه برای شما این است که پاسیو و حیاط خلوت خانه تان را مطابق با سلیقه خود دکور کنید. ایده های بسیار زیادی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید و یک چیدمان مبلمان زیبا داشته باشید.

خرید مبلمان باغی و اوت دور مزایای زیادی دارد و استفاده از آنها راحتی و آسایش بسیار مطلوبی به همراه دارد.

 

  1. یک سایبان تابستانی درست و حسابی برپا کنید!

پرگولا و مبلمان حصیربافت رتن

فصل تابستان بهترین موقع برای استراحت در فضای باز است. اما بدون سایبان نمی شود. اگر فضای پاسیو و حیاط خلوت کوچک است، یک سایبان چتری کارتان را راه می اندازد، اما اگر بزرگ و جادار است، بهتر است به فکر یک سازه عالی و زیبا باشید.

پرگولا می تواند یک گزینه بسیار زیبا، کاربردی و البته شیک باشد. این سازه زیبا و هنری هم سایه دارد و هم تابش نور خورشید! و از طرفی بسیار مدرن و شیک است.

 

آشنایی با برند دکورز – کیفیت برتر محصولات و مبلمان باغی برند دکورز

مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

برند دکورز

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

 

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912