5قانون چیدمان مبل در فضای باز

شاید این موضوع که نحوه چیدمان مبل در فضاى باز چگونه است و چطور باید آن را مدیریت کنید، به یک چالش مهم برایتان تبدیل شده باشد و بخواهید که این چالش را برای همیشه حل کنید. اما بهتر است قبل از هر تصمیم گیرى و تغییر و تحول در دکوراسیون فضاى باز و نوع چیدمان مبل و اثاثیه خود، این مطلب را تا انتها بخوانید.

پس با ما در “دکورز” _ یکى از قطب هاى اصلى و برتر در تولید مبلمان فضاى باز و تامین کننده تجهیزات باغى _ همراه باشید:

 

چیدمان مبل در فضاى باز _ مبلمان خود را در فضاى باز چگونه بچینیم؟

براى اینکه بتوانید بهترین مبلمان را بخرید، باید اول از همه بدانید که چه چیزى مى خواهید و توقع چه نوع فضا و دکوراسیونی را دارید. بنابراین مهم است که فاکتورهاى بااهمیت در چیدمان مبل را در نظر داشته باشید و با توجه به آنها عمل کنید. اگر این فاکتورهاى مهم را نمى دانید، ما در ادامه به شما مى گوییم:

1. اول از همه، یک نقطه مرکزى در فضای باز و اوت دور تعیین کنید

ایجاد یک نقطه متمرکز در چیدمان باغ

باید یک نقطه مرکزى تعیین کنید که چیدمان مبل را از آنجا شروع کنید. این نقطه باید با توجه به میل و خواست شما و همچنین سلیقه و نیازتان تعیین شود. بنابراین بهترین و دلبازترین و خوش منظره ترین قسمت در ویلا،باغ، تراس، روف گاردن و… را به عنوان نقطه مرکزى براى قرار دادن مبلمان و انجام یک چیدمان اصولی انتخاب نمایید.

 

2. چیدمان راحتی یا رسمى؟ انتخاب با شماست…

چیدمان مبلمان فضای باز به سبک راحتی

حالا که نقطه مرکزى را تعیین کردید، باید ببینید که چه مدل چیدمان مبل را دوست دارید. فقط یک نکته اساسى که باید بدانید این است که چیدمان مبل به صورت متقارن، رسمى محسوب مى شود و چیدمان مبل به صورت نامتقارن، راحت و غیر رسمى مى باشد. پس دقت کنید.

سایبان چتری – 3 نکته برای خرید بهترین چتر و سایه بان

 

3. تمرکز چیدمان مبل در یک نقطه، ممنوع!

چیدمان مبلمان باغی

شما باید از قبل، پیش بینى محل هایى که ممکن است هنگام مهمانی ها و دورهمی ها در آنجا ازدحام ایجاد شود را بکنید. هیچ چیز بدتر از این نیست که موقع رفت و آمد، خودتان یا مهمانتان مجبور باشید از کلمه ببخشید و خواهش مى کنم استفاده کنید. بنابراین بهتر است اثاثیه خود را به صورت باز بچینید تا رفت و آمد و پذیرایى کردن راحت تر باشد.

 

4. استفاده از میزها را فراموش نکنید

استفاده از میزهای تکی در همه جای باغ و فضای باز

قرار دادن میز در کنار مبل ها و صندلى ها و به طور کلی هر وسیله ای که امکان نشستن، استراحت کردن و گپ زدن دارد، می تواند راحتى و فضاى مناسبى براى مهمان ها و پذیرایى کردن ایجاد کند. بهتر است در موقع خرید مبلمان باغی، سایز میزها را متفاوت انتخاب کنید تا بتوانید متناسب با مصارف مختلف از آنها استفاده نمایید.

تخت استخری حصیربافت پلی رتن – دکورز

 

5. فضاها را مدیریت و جداسازى کنید

پراکنده کردن فضاها در باغ و ویلا

به جاى اینکه یک محیط بزرگ و بدون تقسیم بندى ایجاد کنید، سعى کنید با تنوع در انتخاب مبلمان فضاى باز و جدا سازى قسمت هاى مختلف باغ و پاسیو ….، محیط هاى سرگرمى و گپ و گفت بیشترى درست کنید. یک کنج دنج دو نفره، قرار دادن تخت استخرى ( به تعداد مناسب)، قرار دادن تاب ریلکسى و صندلى مطالعه، ست و نیم ست هاى متنوع، باعث می شود به بهترین چیدمان مبل در فضاى باز دست پیدا کنید.

همچنین لازم به ذکر است که جدا کردن آشپزخانه و گریل و باربیکیو و آتشدان هم براى امنیت بیشتر مهمانان و مخصوصا کودکان توصیه مى شود و هم اینکه از لحاظ مناسب بودن شرایط پذیرایى و پیشگیرى از پیجیدن بو و دود در فضاى نشیمن جلوگیرى مى کند.

 

آشنایی با برند دکورز؛ از برترین تولید کننده های مبلمان باغی و اوت دور در ایران

برند دکورز

برند دکورز دارای انواع مبلمان حصیری دست بافت، میز و صندلی، انواع ست دو نفره و نیم ست از جنس حصیر بافت پلی رتن می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان انواع فضای باز و بیرونی، بسیار متناسب هستند. این محصولات دارای بهترین کیفیت هستند :

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

آدرس شعب و اطلاعات تماس:

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912