روش های چیدمان کاناپه

یکی از لوازم و انواع مبلمانی که در خانه و در فضای باز قرار می دهید تا راحتی بیشتر و فضای پذیرایی مخصوصی ایجاد کنید، کاناپه است و چیدمان کاناپه از اهیمت زیادی برخوردار است. شاید تا الان، توجه به این موضوع کم بوده و یا اصلا آگاهی درباره نکات چیدمان کاناپه و مبل های بزرگ وجود نداشته است، اما دانستن آنها باعث می شود تا سالن پذیرایی یا نشیمن خود را خیلی کاربردی تر و زیباتر بچینید.

پس پیشنهاد می کنیم با ما در “دکورز”یکی از قطب های اصلی تولید مبلمان فضای باز با جنس پلی رتن و با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید تا شما را با نکات چیدمان کاناپه در خانه و فضای باز آشنا سازیم:

 

  1. چیدمان کاناپه: قرار دادن یک میز مناسب جلوی کاناپه

میز جلوی مبلمان

جلوی مبل کاناپه و هر یک از مبل های اصلی که قرار است مهمان روی آنها بنشیند، یک میز با ابعاد مناسب قرار دهید. روی میز می توانید از انواع آیتم های دکوری استفاده کنید. این روزها قرار دادن روزنامه و مجلات و کتاب هایی که جنبه فرهنگی دارند، خیلی مد شده است که به مهمان ها فرصت سرگرم شدن با چیز دیگری غیر از معاشرت را می دهد.

اما اگر فضای پذیرایی شما جنبه رسمی دارد، می توانید از گلدان و مجمسه برای دکور روی میزهای جلو مبلی استفاده کنید.

  1. چیدمان کاناپه: نزدیکی به میز کافی و نوشیدنی

باید در نزدیکی کاناپه ها و مبل های اصلی، میز نوشیدنی و کافی قرار دهید. این میز کوچک باعث می شود مهمان ها در هر زمان که تمایل داشتند، بتوانند به نوشیدنی دسترسی داشته باشند. البته این نکته بیشتر در مهمانی ها کاربرد دارد. اما اگر فضای پذیرایی شما در خانه و همچنین در فضاهای باز، بزرگ است و از نشیمن روزانه تان جداست، می تواند یک ایده دائمی برای چیدمان کاناپه باشد.

  1. چیدمان کاناپه: ایجاد فاصله مناسب بین مبل ها

چیدمان مبلمان در فضای باز

مبل کاناپه یک مبلمان اصلی و مرکزی است که دیگر مبل ها روبروی آن قرار داده می شوند. این نکته شاید کوچک و جزئی باشد اما تاثیر بسیار مثبتی در نوع چیدمان و کاربری آن دارد. مبل های دیگری که در روبروی کاناپه قرار می دهید، باید یک فاصله منطقی و مناسب با آن داشته باشند تا در صورت نیاز، بتوان به عنوان یک فضای جداگانه با حریم خصوصی بیشتر از آن استفاده کرد. اینطوری شما و مهمان ها می توانید خصوصی تر صحبت کنید و جمع های معاشرتی کوچکتری را رقم بزنید.

4 ایده چیدمان عالی و کاربردی برای مهمانی در فضای باز

  1. چیدمان کاناپه: قرار دادن ست های کوچکتر در اطراف خانه و فضای باز

همان طور که گفتیم، کاناپه یک نقطه کانونی در چیدمان مبلمان محسوب می شود. بنابراین برای ایجاد فضای مکالمه و معاشرت بیشتر، باید از ست های کوچکتر استفاده کنید. اینطوری نحوه چیدمان کلی خانه و فضای باز زیباتر می شود و هم اینکه کارایی بیشتری برای شما و مهمان ها دارد. لازم نیست حتما از مبل های ست با مبلمان اصلی و کاناپه استفاده کنید. معمولا استفاده از طراحی سبک مینیمال، ایده بسیار جذاب تری برای خرید مبلمان و ست دونفره می باشد.

این مدل مبلمان در تولیدات برند دکورز که یکی از قطب های اصلی تولید کننده مبلمان فضای باز در ایران می باشد، از سبک های زیبا و پرفروش مبل محسوب می شود. با کلیک روی لینک زیر، می توانید انواع زیبای مبلمان دو نفره را مشاهده بفرمایید:

  1. چیدمان کاناپه: قرار دادن صندلی میزبان در کنار کاناپه

چیدمان مبلمان

پیرو نکته های قبلی، حالا بهتر است که دو عدد صندلی میزبان با اندازه های کوچکتر در دو طرف کاناپه قرار دهید. این نکته برای این است که در مهمانی های با جمعیت بالا، افراد امکان اضافه شدن به صحبت ها و جمع مهمان های اصلی را داشته باشند.

  1. چیدمان کاناپه: پنجره را فراموش نکنید

اگر سالن پذیرایی و نشیمن شما دارای پنجره است، باید از منظره، و نور و روشنایی آن استفاده حداکثری کنید. پس به هیچ وجه کاناپه را دور از پنجره قرار ندهید و سعی کنید پنجره را مرکز چیدمان خانه خود در نظر بگیرید. بهتر است در صورت امکان، یک زاویه 90 درجه بین آنها برقرار کنید و یک مبل کوچکتر را در کنار پنجره قرار دهید.

نتیجه گیری

مهم نیست که متراژ خانه و همچنین متراژ فضای باز و بیرونی که در اختبار دارید، چقدر است. شما حتما می توانید در آنها یک چیدمان عالی و البته راحت ایجاد کنید و توجه به جزئیات و نکته های ساده، می تواند یک کمک عالی باشد، پس حتما از آنها استفاده کنید.

 

آشنایی با برند دکورز – کیفیت برتر محصولات و مبلمان باغی

برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

محصولات برند دکورزضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912