photo_2022-05-19_14-43-19

مبلمان باغی دکورز

خرید مبلمان باغی با بهترین قیمت از برترین تولید کننده مبلمان باغی و فضای باز در ایران…

آیا می خواهید بهترین مبلمان باغی را بخرید؟ بهترین انتخاب می تواند برای هر کسی متفاوت باشد. بنابراین اگر قصد خرید مبلمان باغی دارید و می خواهید یک مدل زیبا و جذاب را برای استفاده در فضای بیرونی خود سفارش دهید، باید بگوییم که قبل از هر کاری باید به مدل آن به خوبی توجه کنید و دقت در انتخاب خود را بالا ببرید. چرا که هر مدلی برای هر نوع چیدمانی مناسب نیست و ممکن است نتوانید به آن دکوراسیون زیبایی که مدنظر دارید دست پیدا کنید.

پس دقت به مدل و نوع مبلمان باغی بسیار بااهمیت است و باعث می شود فضای کاملا زیباتر و کاربردی تری بسازید، البته اگر به توصیه های ما در ادامه توجه کنید:

یک انتخاب چند منظوره داشته باشید.

اگر فضایی که در اختیار دارید کوچک و محدود است و یا به دلیل مسائل مالی امکان هزینه کردن زیاد برای خرید چند نوع مبلمان را ندارید، بهتر است به فکر مدل های چند منظوره باشید. یعنی مبلمان فضای باز با قابلیت استفاده چندگانه که بتواند بدون نیاز به فضای بزرگ، نیازهایتان را برطرف سازد. به طور مثال بعضی از انواع مبلمان برند دکورز هم می تواند یک مبلمان باغی راحتی باشد و هم به دلیل ساختار و مدلی که دارد، برای استفاده به عنوان میز نهارخوری هم کاملا مناسب و کاربردی است.

درباره آیتم های دیگر هم می توان این طوری فکر کرد و انتخاب نمود، مثل نیمکت و پاف هایی که هم برای نشستن هستند و هم می توانند یک میز درست و حسابی باشند.

همین الان برای مشاوره رایگان خرید مبلمان باغی تماس بگیرید!!

 

توجه به ابعاد و اندازه مبلمان باغی مهم است.

جدای از موضوع اندازه و متراژ باغ، ویلا، پاسیو و هر قسمت دیگری که مبلمان اوت دور را برای آن می خواهید، گاهی اوقات شکل و ابعاد فضا به گونه ای است که دستتان برای چیدمان باز نیست و مجبورید یک سری از سلایق خود را برای رسیدن به تناسب بیشتر نادیده بگیرید.

مثلا مبلمان بزرگ و جادار با چیدمان کلاسیک می تواند یک دکوراسیون شیک و مجلل ایجاد کند، اما اگر فضایی به بزرگی آن ندارید، نباید مبلمان را داخل هم و بسته بچینید، چون هیچ زیبایی و ابهتی در دکوراسیون ایجاد نمی کند و فقط نامتناسب بودن آن را به رخ می کشد. در عوض یک ست مبلمان حصیربافت ال می تواند یک انتخاب فوق العاده باشد.

ست های دونفره را فراموش نکنید.

یکی از بهترین انتخاب ها و البته ضروری ترین موارد برای هر کسی که به دنبال راحتی و جذابیت بیشتر است، خرید ست دو نفره می باشد. ست دو نفره می تواند جذابیت بسیار زیادی در شکل و مدل داشته باشد و علاوه بر آن، چیدمان آن در هر کجایی از باغ، زیبا، ضروری و مناسب خواهد بود.

  • تراس یا بالکن
  • پاسیو
  • گوشه های مختلفی از باغ و ویلا برای ایجاد فضای نشیمن دلچسب و دوستانه بیشتر در آن
  • لب ساحل و… از جمله قسمت هایی هستند که باید در آنها ست مبلمان دونفره بچینید.

انواع ست مبلمان دونفره برند دکورُز

 

همین الان برای مشاوره رایگان خرید مبلمان باغی تماس بگیرید!!

تاب ریلکسی و محصولات فضای باز دیگر هم نیاز دارید.

  • و اما چند آیتم فوق العاده زیبا و دوست داشتنی که در دکوراسیون باغ و یلا بسیار عالی هستند و کمک می کنند تا چیدمان لوکس تری داشته باشد و هم اینکه راحتی و امکان ریلکس کردن بیشتری به شما می دهند، تاب ریلکسی، صندلی های راحتی بزرگ، تخت استخری و… هستند.

این محصولات برای همه افراد دوست داشتنی هستند و قطعا باعث می شوند استراحت و اوقات خوش بهتری تجربه کنند، مخصوصا بزرگ سال ها!

 

و اما سخن پایانی

دقت در انتخاب و خرید مبلمان اوت دور – مبلمان باغی، باعث می شود به بهترین مدل ها و کاربردهای دقیق آن توجه کنید و در نتیجه چیدمان بهتر و راحتی بیشتری تجربه کنید. اما موضوع فقط این نیست و باید کیفیت را هم در کنار این موارد در نظر داشته باشید. یک سری مشکلات بعد از استفاده از محصولات و مبلمان مشخص می شوند، مثل بی کیفیت بودن مبلمان و بروز خرابی و دفرمه شدن آنها حتی با استفاده کوتاه مدت. چون مواد اولیه نامناسب و ساخت بی کیفیت به همین زودی خود را نشان می دهد.

اما می خواهیم خیال شما را از انتخاب و خرید مبلمان باغی راحت کنیم. برند دکورز، یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان باغی در ایران است که تمام محصولات آن دارای بهترین کیفیت ساخت و از بهترین متریال درجه یک می باشد. ارائه ضمانت 24 ماهه روی محصولات، دقیقا نشان از همین کیفیت بالاست. ضمن اینکه تنوع قیمتی در تولیدات زیبا و حصیربافت دکورز نیز بسیار بالاست و پاسخگوی کامل تمام نیاز و همه سلائق می باشد.

  • ارسال امن و مطمئنمحصولات انتخابی شما با امنیت کامل و بسته بندی مطمئن به سراسر ایران ارسال می شوند و این تضمین را می دهیم که کالای شما به صورت ۱۰۰% سالم به دستتان می رسد.
  • کیفیت تضمین شدهمبلمان رتن باغی (PE RATTAN) دارای اسکلت آلومینیومی و روکش بافته شده از الیاف پلی اتیلن بوده، همچنین این محصولات به دلیل مقاوم بودن در برابر آب، آفتاب، رطوبت، قارچ و جلبک می توانند در تمامی فصول سال در فضای باز مورد استفاده قرار گیرند.
  • پشتیبانی تمامی محصولات مبلمان باغی و سایر محصولاتکلیه محصولات گروه دکو رز دارای پشتیبانی پس از خرید ۱۰۰ درصد رایگان هستند، برای اطلاعات بیش تر راجع به پشتیبانی پس از خرید محصولات با شماره : ۰۹۱۲۰۳۹۲۲۵۳ تماس بگیرید.
  • بهترین قیمت در قبال کیفیتتمام تلاش خود را به کار برده ایم تا در برابر کیفیت عالی و ویژگی های برتر محصولات، بهترین قیمت ممکن را ارائه دهیم.

همین الان برای مشاوره رایگان خرید مبلمان باغی تماس بگیرید!!

لیست محصولات مبلمان دکورُز

همین الان برای مشاوره رایگان خرید مبلمان باغی تماس بگیرید!!

لیست محصولات میز و صندلی باغی دکورُز

همین الان برای مشاوره رایگان خرید مبلمان باغی تماس بگیرید!!