اجرای محوطه مدرن

اجرای محوطه مدرن، یکى از پرطرفدارترین و جذاب ترین سبک هاى طراحی و اجرای محوطه زیبا و کاربردى در باغ و ویلاست و سلیقه اکثریت افراد به سمت این سبک تمایل دارد. زیرا بسیار زیبا و از طرفی ببسیار کاربردی است. همچنین چیدمان مبلمان فضای باز و دکوراسیون فضای باز با انواع مبلمان باغی در چنین محوطه ای، بسیار راحت تر و دلپذیرتر است و نمای بسیار جذابی را در آن ایجاد می کند که مورد پسند خیلی هاست.

پیشنهاد مى کنیم با ما در “دکورز” یکى از برترین تولید کننده هاى مبلمان حصیرى پلى رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغى – همراه باشید تا شما را با اشتباهات رایج در اجرای محوطه مدرن بیشتر آشنا سازیم:

 

اجرای محوطه مدرن در باغ و ویلا

اجرای محوطه مدرن در باغ و ویلا

محوطه سازى روشی بسیار عالى و جذاب براى کاربردى کردن فضاهاى باز اطراف ساختمان هاى گوناگون است که مخصوصا در باغ و ویلا به دلیل تمایل و استقبال افراد از فضاى باز، بیشترین نمود را دارد و تقاضای زیادی را به خود اختصاص داده است.

محوطه سازى کمک مى کند تا علاوه بر ایجاد زیبایى چشم نواز در اطراف یک ساختمان ویلایی یا حتی آپارتمانی، بتوانید از فضاهاى باز خود بهترین و راحت ترین استفاده را بکنید. یعنى در آن :

  • بنشینید و استراحت کنید.
  • مهمانى بگیرید و معاشرت کنید.
  • ورزش کنید و به وضعیت سلامت خود رسیدگى کنید.
  • و خلاصه از اوقات فراغت خود بیشترین لذت را ببرید.

 

اجرای محوطه مدرن

محوطه مدرن، یکى از انواع روش های محوطه سازى است که در آن فضاها به صورت اختصاصى متمایز مى شوند و همچنین نوع مصالح، ادوات، پوشش گیاهى و مبلمان به صورتى مدرن و خاص به کار مى رود. اگر بخواهیم با یک مثال، تفاوت محوطه مدرن با دیگر انواع محوطه را بهتر و بیشتر توضیح بدهیم، نحوه به کارگیری آب در آنهاست. به طور مثال، در یک محوطه سنتی یا کلاسیک از حوض و حوضچه استفاده می شود اما در اجرای یک محوطه مدرن، آب نماهای دیواری یا شیشه ای بهترین انتخاب هستند.

یک نکته:

از آنجا که اجرای محوطه مدرن مى تواند چالش هاى بسیار زیادى ایجاد کند، حتما باید زیر نظر متخصصین و حرفه اى هاى این سبک انجام شود. اجرای محوطه سازی مدرن و یا در سبک های دیگر، نیازمند به پایه ریزی یک سری اصول و زیرساخت های فنی و تخصصی است که باید به صورت کامل اجرا شوند. زیرا ممکن است به دلیل هزینه ها، نیاز باشد که تکمیل محوطه و برخی آیتم های آن را به آینده موکول نمایید.

چطور با بودجه محدود، مبلمان فضای باز جنس خوب بخریم؟

 

اشتباهات رایج در اجرای محوطه مدرن در باغ و ویلا

محوطه سازی در ویلا

عدم رعایت تناسب ابعاد و متراژ محوطه و ساختمان ویلا

یکی از اشتباهات رایج در اجرای محوطه مدرن در باغ ها و ویلاها، عدم رعایت تناسب متراژ محوطه با زیربنای ویلا و ساختمان آن است. خیلی کوچک بودن و یا خیلی بزرگ بودن هر یک از این بخش ها باعث می شود کاربری آنها دچار اختلال شود.

عدم استفاده از تجهیزات و سازه های بیرونی

یکی از ویژگی های اجرای محوطه مدرن، برپا کردن آلاچیق و پرگولا، استخر، آشپزخانه صحرایی و… در آن است که بسیار کاربردی می باشد و باعث می شود زیبایی و ارزشمندی فضای باز بسیار افزایش یابد. عدم استفاده از این تجهیزات مدرن، یکی از اشتباهاتی است که در اجرای محوطه ممکن است اتفاق بیفتد.

عدم بررسی هزینه ها و اقدام به اجرای محوطه مدرن

یکی از اشتباهات رایج دیگر در اجرای محوطه مدرن این است که بدون بررسی کامل هزینه ها و اطمینان از توانایی درباره تامین هزینه ها، اقدام به این کار کنید. این موضوع قطعا باعث می شود از پس اجرای بسیاری از آیتم های محوطه برنیایید و یا آیتم های ساده تر و ارزان تری را برگزینید که در آن صورت، ویژگی های یک محوطه مدرن را اجرا نخواهید کرد.

عدم هماهنگی محوطه با شرایط آب و هوایی منطقه

اجرای محوطه مدرن، نیازمند به کارگیری انواع مختلفی از مصالح و لوازم و ادوات است که نوع آنها باید کاملا متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه انتخاب شود. درست همانند انتخاب مبلمان فضای باز و تجهیزات باغی که باید با توجه نوع کاربری و شرایط آب و هوایی هر منطقه انتخاب و خریداری شود.

دکوراسیون تراس بزرگ با مبلمان فضای باز، باید چگونه باشد؟

 

چرا باید مبلمان فضای باز را از جنس حصیری پلی رتن انتخاب کنیم؟

مبلمان اوت دور و فضای باز، در جنس ها و متریال های مختلفی ساخته می شود. اما هیچ کدام از آنها به زیبایی، جذابیت، تنوع و کیفیت بسیار بالای پلی رتن نیستند. مبلمان پلی رتن، ماندگاری و دوام بسیار بالایی در فضای بیرونی و در شرایط جوی مختلف دارد و از طرفی، بسیار شیک و زیباست و از انواع لوکس و مجلل برای دکوراسیون انواع فضاهای بیرونی مانند دکوراسیون تراس بزرگ یا دکوراسیون باغ و ویلا و پاسیو محسوب می شود.

ضمن اینکه به دلیل همین زیبایی و جذابیتی که در مدل و طراحی مبلمان باغی برند دکورز به چشم می خورد، برای استفاده در دکوراسیون داخلی نیز مناسب است و می توانید یک استفاده چند منظوره از آن داشته باشید.

کیفیت برتر محصولات برند دکورز

مبلمان پلی رتن

برند دکورز دارای انواع میز و صندلی، ست دو نفره و نیم ست، مبلمان کامل، مبلمان ال و راحتی، تخت استخری، تاب و مبلمان دیگر از جنس حصیر بافت پلی رتن می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان باغ و ویلا و به طور کلی فضاهای خارجی کوچک و بزرگ، بسیار متناسب هستند. این محصولات دارای بهترین کیفیت می باشند :

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

آدرس شعب و اطلاعات تماس:

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912