راهنمای خرید باربیکیو

خرید باربیکیو برای افرادی که به جمع های خانوادگی و  دوستانه علاقه دارند، یکی از ضروری ترین کارهاست. شاید هم منقل و کباب پز قدیمی تان دیگر جوابگو نیست و نیاز دارید که یک کباب پز خوب و جدید خریداری کنید. به هر حال، قرار است در این مطلب چند نوع باربیکیو را بررسی کنیم که در زمان خرید باربیکیو یا همان کباب پز خودمان، خیلی به کمکتان می آید.

پس با ما در “دکورز”یکی از قطب های اصلی تولید مبلمان قضای باز با کیفیت عالی از جنس پلی رتن و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید:

 

باربیکیو چیست؟

باربیکیو در واقع نوعی روش طبخ است که می توان گفت همان کبابی کردن می باشد. اما اصطلاحا به وسیله ای که کباب کردن را میسر می کند و کباب را روی آن آماده می کنند، باربیکیو می گویند. باربیکیوها دارای صفحه گریل و یا توری های مخصوص کباب درست کردن هستند و یا اینکه سیخ های مخصوص گریل کردن دارند.

بنابراین باربیکیو می تواند اندازه ها و انواع متنوعی داشته باشد، به طوری که هر کدام از آنها برای یک مکان خاص با تجهیزات متفاوت مناسب است.

انواع باربیکیو

  • باربیکیو گازی
  • باربیکیو هیزمی یا ذغالی
  • باربیکیو برقی

 

مزایا و معایب خرید باربیکیو گازی

باربیکیو گازی

باربیکیو گازی معمولا در شکل های مختلف و اندازه های گوناگونی ساخته می شود. از یک وسیله کباب پز کوچک تا یک باربیکیو بزرگ که با آجر ساخته می شود، می تواند تنوع انواع گازی را نشان دهد. در این نوع باربیکیو از سوخت گاز شهری استفاده می شود که یک سوخت تمیز و در دسترس می باشد. معمولا مصرف انرژی در این نوع باربیکیو بسیار کم است.

از مزایای خرید باربیکیو گازی، تمیز بودن و نداشتن دود و خاکستر است که خب باعث می شود برای محیط هایی مثل پاسیو و تراس و بالکن عالی باشد. مزیت دیگر اینکه باربیکیو گازی به راحتی نصب و راه اندازی می شود و استفاده از آن به آسانی استفاده از اجاق گاز است و آمادگی و دنگ و فنگ های کباب پزهای ذغالی را ندارد.

 

مزایا و معایب خرید باربیکیو زغالی یا هیزمی

باربیکیو زغالی

خب همان طور که از نوع این باربیکیو مشخص است، از ذغال و هیزم برای درست کردن کباب در آنها استفاده می شود و باعث می شود دود و خاکستر زیادی ایجاد شود، اما در عوض، مزه و طعم کباب هایی که روی آن آماده می شود، بسیار دلچسب و عالی است. شاید هم دلیل اینکه خرید باربیکیو ذغالی با وجود سخت بودن استفاده از آن، طرفداران زیادی دارد، همین طعم بی نظیر و دودی کباب های آن است.

باربیکیو زغالی برای محیط های باز مثل باغ و روف گاردن عالی است و دود آن، مزاحمتی نخواهد داشت.

 

مزایا و معایب باربیکیو برقی

باربیکیو برقی

باربیکیو برقی که با المنت های مخصوص، صفحه گریل و کباب پز را داغ می کند، معمولا در اندازه های کوچک و قابل حمل ساخته می شود. زیرا معمولا از این باربیکیوها برای مصارف موقتی و کم حجم استفاده می شود و بیشتر جنبه کار راه انداز دارند تا یک استفاده همیشگی و مداوم.

 

خرید باربیکیو دوگانه سوز

در کنار این انواع مختلف، می توان به خرید باربیکیو دوگانه سوز هم فکر کرد. این مدل ها کار شما را برای خرید باربیکیو و بهترین نوع آن، آسان می کنند زیرا هم می توانید از گاز شهری برای سوخت آن استفاده کنید و هم در صورت تمایل یا نبودن منبع گاز شهری، مخزن مناسب برای استفاده از زغال در آنها نیز تعبیه شده است. پس لازم نیست دیگر نگران نوع سوخت مورد نیاز باشید.

مطالب پیشنهادی “سایت دکورز”:

مبل حصیری پلی رتن – یک انتخاب چهارفصل

ریسک خرید مبلمان دست دوم براى باغ و ویلا

7 تکنیک عالی برای چیدمان فضاهای کوچک مثل حیاط و پاسیو و روف گاردن

 

آشنایی با برند دکورز – کیفیت برتر محصولات و مبلمان باغی

 

برند دکورز

امروزه، استفاده از مبلمان فضای باز و تجهیزات باغی برای ایجاد آسایش و راحتی در فضاهای باز مانند باغ و ویلا به یک ضرورت انکارناپذیر تبدیل شده است. برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912