دکوراسیون داخلی خانه با مبل پلی رتن

مبل پلی رتن، گرچه یک مبل مخصوص فضای باز است، اما آنقدر شیک و جذاب است که خیلی ها از آن برای دکوراسیون و چیدمان اختصاصی فضاهای داخلی استفاده می کنند. این ایده، یعنی به کار بردن مبل پلی رتن در بین دیگر مبلمان خانه و یا قسمت های مخصوصی از فضاهای داخلی که دنج و جمع و جور هستند، یکی از بهترین ایده های چیدمان منزل به صورت خاص و منحصر به فرد است که پیشنهاد می کنیم، شما هم زیبایی و خاص بودن آن را از دست ندهید.

با ما در “دکورز”یکی از قطب های اصلی تولید مبلمان فضای باز از جنس پلی رتن و با کیفیت درجه یک در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید تا شما را با مدل های شیک و زیبای دکوراسیون داخلی با مبل پلی رتن آشنا سازیم:

 

دکوراسیون داخلی منزل با مبل پلی رتن

مبل تکی

این روزها استقبال از مبل پلی رتن بسیار زیاد شده است. مردم ایران همیشه به دنبال تفریح کردن در فضای باز هستند و به همین خاطر، خرید مبلمان فضای باز به یکی از دغدغه های آنها تبدیل شده است تا بتوانند فضاهای باز اختصاصی خود را کاملا تجهیز کنند و لذت و راحتی بیشتری را در اوقات فراغت خود تجربه کنند.

نکته بسیار عالی درباره خرید مبلمان پلی رتن برای فضای باز، این است که می توان از آنها در فضاهای داخلی هم استفاده کرد. درست است که ساختار و جنس این نوع مبلمان برای استفاده در فضای باز طراحی شده است و دوام و مانگاری بسیار زیادی در شرایط آب و هوایی گوناگون دارد، اما طراحی مبلمان و شکل و زیبایی آنها مخصوصا در نمونه محصولات برند دکورز به گونه ای است که قابلیت استفاده در فضاهای داخلی را نیز دارد.

ظرافت و زیبایی این مبلمان در انواع مختلف مانند ست های دونفره، مبلمان راحتی، مبلمان ال، مبلمان رسمی و کلاسیک و… به قدری زیاد است که می توان از آنها به عنوان یک دکوراسیون عالی و خاص در خانه هم استفاده نمود. اما غیر از این، از مبل پلی رتن با طراحی های متنوع و گوناگون، می توان به صورت ترکیبی با انواع مبلمان دیگر نیز استفاده کرد.

مبل پلی رتن

بعضی از انواع مبل پلی رتن که معمولا به صورت مبل های تکی تولید می شود، قابلیت استفاده در کنار انواع مبلمان پارچه ای در داخل منزل را نیز دارند. در واقع این نوع مبل پلی رتن، به خاص شدن چیدمان و طراحی دکوراسیون داخلی کمک زیادی می کند و زیبایی آن را دوچندان می نماید. مبل پلی رتن را می توانید در بخش های داخلی مانند سالن های پذیرایی، دکوراسیون ورودی منزل، کلوزت روم، اتاق خواب و… چیدمان کنید.

برند دکورز در میان محصولات خود، مبل های تکی از جنس پلی رتن را در اشکال و مدل های گوناگون تولید و عرضه کرده است که پیشنهاد می کنیم با کلیک کردن روی لینک زیر، حتما از این محصولات زیبا دیدن فرمایید:

انواع صندلی، پاف و صندلی بار تکی و مبل پلی رتن برند دکورز

 

انواع دکوراسیون داخلی منزل با مبل پلی رتن

دکوراسیون و چیدمان مبلمان

مبل پلی رتن برای داخل خانه

مبل کوچک حصیری

مبل پلی رتن مشکی

مبل حصیربافت

طراحی خاص مبل حصیربافت

مبل تکی پلی رتن

دیزاین اختصاصی با مبل رتن

مبل ظریف و زیبا

دیزاین زیبا و دکوراسیون خاص

مبل گرد با طراحی خاص

دکوراسیون شلوغ و ماکسیمال

مبل تکی در کنار تراس

مبل حصیری

 

آشنایی با برند دکورز – کیفیت برتر محصولات و مبلمان باغی

امروزه، استفاده از مبلمان حصیری پلی رتن مخصوص فضای باز و تجهیزات باغی برای ایجاد آسایش و راحتی در فضاهای باز مانند باغ و ویلا به یک ضرورت انکارناپذیر تبدیل شده است. برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

برند دکورز

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912