مراقبت از چترهای فضای باز

چترهای فضای باز و سایه بان ها، یکی از مهمترین و ضروری ترین انواع تجهیزات باغی هستند که خرید آنها به اندازه مبلمان فضای باز اهمیت دارد. زیرا امکان نشستن و لذت بردن از فضای باز در هر نوع شرایط آب و هوایی را بسیار آسان تر و راحت تر می کنند و بدون آنها، هم به پوست خودتان آسیب وارد می شود و هم به مبلمان فضای باز و دیگر اجزایی که در فضای بیرونی قرار می دهید و استفاده می کنید.

پس با ما در “دکورز” یکی از برترین تولید کننده های مبلمان فضای باز از جنس حصیری پلی رتن و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید تا روش نگهداری درست از چترهای فضای باز و سایه بان هایی که در بیرون و در فضای باز استفاده می کنید را به شما بگوییم:

 

مزایای استفاده از چترهای فضای باز  و سایبان پارچه ای

چتر و سایبان چتری

چترهای فضای باز و سایبان چتری از یک پایه فلزی مستحکم و مقاوم ساخته شده اند و یک روکش پارچه ای بادوام و وسیع که نمایی شبیه به چتر دارد. این چترهای فضای باز دارای مزایای فوق العاده ای هستند که حتی اگر نخواهید آنها را بخرید، قطعا در آینده ای خیلی نزدیک، مجبور خواهید شد که حتما یک یا چندتایی از آنها را خریداری نمایید.

مزایای خرید چترهای فضای باز:

  1. ایجاد سایبان مناسب در برابر تابش آفتاب و ایجاد وضعیت مناسب برای نشستن در فضای باز
  2. کمک به مانگاری بیشتر مبلمان فضای باز
  3. کاهش آسیب های پوستی در افراد
  4. ایجاد دکوراسیون زیبا در فضای باز

 

چرا باید از چترهای فضای باز مراقبت و نگهداری کنیم؟

به طور کلی از هر چیزی باید مراقبت کرد تا دوام بالاتری داشته باشد و بیشتر عمر کند. حتی خودروها و آپارتمان ها هم که از قطعات فلزی، آجری و بتنی ساخته شده اند نیز به مرور زمان در برابر باد و رطوبت و همچنین به دلیل استفاده زیاد از آنها دچار فرسودگی می شوند و اگر مراقب وضعیت آنها نباشید، خیلی زود خراب و غیر قابل استفاده می شوند.

مبلمان و تجهیزات فضای باز نیز همین گونه هستند و درست مانند اجزای داخلی ساختمان، نیاز به مراقبت دارند. پارچه های مورد استفاده در چترهای فضای باز از نوع بسیار ضخیم و مقاوم هستند که باعث می شود به خوبی در برابر شرایط آب و هوایی گوناگون دوام بیاورند و طول عمر بالایی داشته باشند. اما روش هایی وجود دارد که باعث می شود هم طول عمر آنها بیشتر شود و هم ظاهر و نمای چترهای فضای باز زیبا، تمیز و نو باقی بماند.

این روش ها را در ادامه به شما می گوییم:

مزایای چتر برای فضای باز

روش های مراقبت، تمیز کردن و شستن چترهای فضای باز

  1. در زمانی که از چترهای فضای باز استفاده نمی کنید، آنها را جمع کنید تا بی جهت در معرض نور خورشید قرار نگیرند. اگر مبلمان فضای باز را زیر آنها قرار می دهید تا در سایه باشند، لازم نیست چترهای فضای باز را جمع کنید، زیرا آسیبی که به مبلمان می رسد، به مراتب بیشتر و پرهزینه تر از پارچه چترهاست.
  2. بعد از اتمام دوره استفاده از فضای باز، چترهای فضای باز را هم مانند دیگر فرنیچر و اثاثیه باغی شستشو دهید. برای این کار می توانید چندین روش زیر را به کار ببرید:
  • شستشو با دست با استفاده از مایع ظرفشویی و آب
  • شستشو در ماشین لباسشویی به این شرط که از قابل شستشو بودن پارچه چترهای فضای باز در ماشین لباسشویی مطمئن باشید.
  • شستشو با واتر جت

هشدار: بهتر است بدانید که استفاده از واتر جت که آب بسیار پرفشاری را به سمت اشیا پرتاب می کند، می تواند باعث ایجاد آسیب و سوراخ در پارچه چترهای فضای باز و همچنین مبلمان فضای باز شود. بنابراین یا از این کار صرف نظر کنید و یا اینکه مطمئن شوید این کار را با فشار مناسب و در فاصله مناسب انجام می دهید.

  1. پایه فلزی چترهای فضای باز را با محلول آب و صابون غلیظ و یک تکه ابر بشویید.
  2. حتما بعد از شستشو، قسمت های فلزی را کاملا خشک کنید و چتر را روی پایه باز کنید تا در معرض آفتاب خشک شود و سپس آن را جمع و کاور کنید تا برای دوره بعدی استفاده از فضای باز، تمیز باقی بماند.
  3. در هنگام وزش بادهای شدید، چترهای فضای باز را جمع آوری کنید تا آسیب نبینند و پایه آنها نشکند.

 

آشنایی با برند دکورز – کیفیت برتر محصولات و مبلمان باغی

امروزه، استفاده از مبلمان حصیری پلی رتن مخصوص فضای باز و تجهیزات باغی برای ایجاد آسایش و راحتی در فضاهای باز مانند باغ و ویلا به یک ضرورت انکارناپذیر تبدیل شده است. برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

مبلمان حصیری و مبلمان باغی

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912