زیباترین مدل های مبلمان لاکچری برند دکورز

یکی از ضروری ترین لوازم برای دکوراسیون و چیدمان هر محیطی، مبلمان است. انتخاب و خرید مبلمان لاکچری و شیک، باعث می شود که زیباترین، لوکس ترین و شیک ترین چیدمان را هم ایجاد و تجربه نمایید. اما موضوع فقط شیک بودنِ مبلمان لاکچری نیست، بلکه این نوع مبلمان به دلیل طراحی اصولی و منحصر به فرد، راحتی و کاربری بسیار عالی و نرمی هم دارد و باعث می شود که از خرید آنها، نهایت رضایت را داشته باشید.

با ما در “دکورز”یکی از قطب های اصلی تولید مبلمان ویلایی با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده برتر انواع تجهیزات باغی – همراه باشید تا مدل های زیبایی از انواع مبلمان لاکچری و شیک مخصوص فضای باز از برند دکورز را به شما معرفی کنیم:

 

ضرورت خرید مبلمان لاکچری برای تجهیز فضاهای باز عومی و خصوصی

مبلمان لاکچری برند دکورز

استفاده از فضاهای باز برای اوقات فراغت به یکی از تفریحات بسیار دلپذیر تبدیل شده است که خانواده های ایرانی در طول سال های اخیر، سعی می کنند به هر نحو که شده، فضایی متناسب را برای این وقت گذرانی فراهم سازند. این فضای باز از یک باغ و ویلای بزرگ تا حتی روف گاردن و بالکن و تراس، می تواند متفاوت باشد. اینکه فضای باز در اختیارتان چقدر بزرگ و یا چقدر کوچک باشد، تاثیری در ضرورت خرید مبلمان لاکچری برای تجهیز کردن و دکوراسیون آن ایجاد نمی کند.

زیرا اساسا استفاده از مبلمان لاکچری فضای باز، یک نیاز فوری و ضروری است تا این فضاها را برایتان قابل استفاده نماید.

مبلمان لاکچری

منظور از مبلمان لاکچری این نیست که مبل هایی با طراحی های بسیار بزرگ و با شکل و شمایل خیلی متفاوت خریداری کنید. بلکه به طور کلی خرید مبلمان مخصوص فضای باز با جنس مناسب و با دوام، خودش یک خرید عالی و مبلمان لاکچری را رقم می زند. چرا که مبلمان فضای باز با اینکه در جنس ها و متریال مختلفی تولید می شود، اما همگی آنها دارای قابلیت های مخصوص فضای باز نیستند.

 

ویژگی های یک مبلمان لاکچری مخصوص باغ و ویلا و…

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • کیفیت بالا و دوام زیاد الیاف و پارچه های مورد استفاده به عنوان روکش مبلمان
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای اتصال قطعات مبلمان
  • مناسب برای تمام فصول

برند دکورز؛ تولید کننده مبلمان لاکچری اختصاصی فضای باز

برند دکورز یکی از برندهای نام آشنا در صنعت تولید مبلمان ویلایی و مبلمان باغی است. با اطمینان می توانیم بگوییم که تولیدات این برند تماما دارای بهترین و زیباترین انواع طراحی ها با بهترین کیفیت تولید و مواد اولیه هستند که در نهایت، مبلمان لاکچری را برای استفاده عموم مردم در کشورمان ایران رقم زده است.

زیبایی و کیفیت، دو فاکتور مهم در تولید مبلمان لاکچری هستند که رعایت این دو موضوع در تولیدات برند دکورز باعث شده تا در بازار ایران، بدون رقیب باشد و با محصولات درجه یک خارجی هم ردیف شود. برد دکورز یکی از قطب های اصلی تولید مبلمان حصیربافت از جنس پلی رتن (نوعی پلیمر بسیار مقاوم و با دوام) در ایران می باشد.

 

مدل های زیبای مبلمان لاکچری برند دکورز

با کلیک کردن روی نام هر یک از مدل های مبلمان زیر، می توانید وارد صفحه فروش آن مدل شوید و اطلاعات اختصاصی آن نوع مبلمان را مطالعه فرمایید:

ست مبلمان باواریا

ست مبلمان باواریا

 

ست مبلمان کاسپین پلاس

ست میبمان کاسپین پلاس

 

ست مبلمان آمستر

ست مبلمان آمستر

 

ست مبلمان دیاموند

مبل راحتی برند دکورز

 

ست مبلمان ورونیکا

ست مبلمان ورونیکا

 

ست مبلمان لاوندر

ست مبلمان لاوندر

 

ست مبلمان مون

ست مبلمان مون

 

ست مبلمان دونفره مون

ست دو نفره مون

 

ست مبلمان دونفره مارسی

ست دو نفره مارسی

 

ست مبلمان دونفره وارنا

ست دو نفره وارنا لاوست

و در آخر اینکه، خرید مبلمان برند دکورز دارای امکان انتخاب رنگ نیز می باشد و می توانید تمامی آیتم ها مانند رنگ روبالشی ها، رنگ روکش نشیمن ها و رنگ حصیربافت بدنه مبلمان را با سلیقه خودتان انتخاب و ست نمایید.

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن:  1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج:  5641 324 0912