مبل فضای باز

یک خانه هر چقدر که بزرگ و گران قیمت باشد، نیاز به لوازم و اثاث دارد تا تبدیل به یک خانه با دکوراسیون ایده آل و راحت شود. مبل فضای باز، یکی از آن دسته لوازمی است که گرچه در نگاه اول ممکن است خیلی ضروری به نظر نرسد، اما واقعیت این است که بیشتر از هر نوع مبلمان و اثاث دیگری می تواند راحتی و زیبایی را به منزل و خانه شما تزریق کند، چون که اساسا مبل فضای باز برای لوکس شدن دکوراسیون و راحتی بیشتر در آن طراحی و تولید شده است.

با ما در “دکورز” یکی از بهترین تولید کننده های انواع مبلمان فضای باز و تامین کننده برتر تجهیزات باغی با بهترین کیفیت در ایران –  همراه باشید تا شما را با نکات خرید مبل فضای باز برای دکوراسیون خانه آشنا سازیم:

 

مبل فضای باز، یک ضرورت برای خانه های امروزی!

میز و صندلی فضای باز

شاید فکر کنید که برای زندگی امروزی، تفریح کردن و گردش می تواند یک هزینه سنگین باشد و یا اصلا وقت آن را نداشته باشید که بخواهید هر روز زمانی را به تفریح و خستگی درکردن اختصاص دهید. اما باید بدانید که اهمیت ندادن به این موضوعات، فقط باعث می شود عمرتان در بی توجهی به دنیای اطراف و زیبایی های آن تلف شود و زمانی به این موضوع می رسید که دیگر دیر شده است.

قبل از هر چیزی باید یک ذهن زیبا و آرام داشته باشید. دکوراسون خانه تنها چیزی است که کمک می کند این آرامش و راحتی هر روز به شما انتقال پیدا کند و به همین دلیل است که علم معماری و دکوراسیون داخلی تا این حد در دنیا مورد توجه قرار گرفته است. شما هرگز در خانه ای که لوازم و دکوراسیون آن باعث رنجش و ایجاد حس بد در شما می شود، آرامش پیدا نخواهید کرد.

  • چرا مبل فضای باز؟

حجم استرس ها و خستگی هایی که از کار کردن در محیط های مختلف به هر یک از ما وارد می شود، آن قدر زیاد است که همیشه باید به دنبال آرام کردن ذهن و روح خودمان باشیم. ممکن است فکر کنید هر کسی با یک چیز خاصی این آرامش را به دست می آورد بله درست است. اما یک نقطه مشترک در همه افراد وجود دارد و آن هم نشستن در یک فضای باز آرام و راحت است که تقریبا برای همه؛ از کوچک و بزرگ مشترک است.

  1. به همین خاطر است که باید سعی کنید خانه ای با یک حیاط، حیاط خلوت، پاسیو، روف گاردن و یا حتی یک تراس کوچک داشته باشید. این یک نیاز است که مقداری از تایم روزانه خود را در جایی ساکت و آرام با هوای تازه بنشینید و یک فنجان چای بنوشید.
  2. پس لازمه این راحتی، خرید مبل فضای باز است که هم بسیار شیک است و هم بسیار راحت. مبل فضای باز می تواند کاری کند که به جای 20 دقیقه، تمام وعده های غذایی خود را در فضای باز و زیبایی که در دسترس دارید، میل کنید و زمان فراغت خود را در آنجا بگذرانید!

انواع مبلمان کوچک و کمجا براى فضاى باز – برند دکورز

 

چند نکته درباره خرید مبل فضای باز

دکوراسیون بالکن با مبل فضای باز

  • مبل فضای باز باید چه رنگی باشد؟

در واقع این یک سوال  کاملا سلیقه ای است و نمی توان به طور قطعی و کلی به آن پاسخ داد. فاکتورهای زیادی می توانند در انتخاب رنگ مبل فضای باز دخیل باشند، مثل سلیقه و علاقه شما به یک رنگ خاص، فضا و سبک کلی دکوراسیون خانه و یا حتی نگرانی ها و وسواس شما درباره کثیف شدن مبل فضای باز و تمیز کردن آن.

اما مبل فضای باز و به طور کلی دکوراسیون با رنگ های روشن، تاثیر بهتری در روحیه افراد دارد. مگر اینکه بتوانید در کنار انتخاب رنگ های تیره، رنگ های روشن و جذاب دیگری را به عنوان مکمل ست کنید. اما درباره کثیف شدن مبل ها و پارچه های رومبلی و بالش ها و…، بهتر است نگران نباشید. زیرا با خرید از برند دکورز، می توانید از بابت این موضوعات، کاملا مطمئن باشید که مبل فضای باز شما دیر کثیف می شود و سریع و راحت هم تمیز می شود.

  • هزینه خرید مبل فضای باز زیاد است؟

شاید فکر می کنید که باید بگوییم بله خیلی زیاد است، ولی همیشه هم این طور نیست. بازه قیمتی مبل فضای باز بسیار گسترده است و هر کسی با هر بودجه ای می تواند نوع مناسب خود را تهیه کند. مبلمان بیرونی دارای انواع گوناگونی هستند که بسته به تعداد مبل و نوع آن، می تواند بسیار گران قیمت و یا بسیار اقتصادی و با قیمت مناسب باشد.

ضمن اینکه برای تجهیز کردن فضای باز خود، می توانید این کار را مرحله ای و با اولویت بندی نیازها انجام دهید تا هم از پس هزینه ها برآیید و هم بتوانید مبل باکیفیت و زیبا بخرید.

  • چه نوع مبلی برای فضای باز مناسب است؟

شاید این سوال مربوط به کسی باشد که در مناطق سردسیری غرب کشور زندگی می کند و یا کسی که در مناطق شمالی با آب و هوای بارانی و مرطوب و یا کسی در جنوب کشور که محل زندگی او دائما در معرض گرما و تابش آفتاب است. ما در برند دکورز، خیال همه افراد با هر نوع سبک زندگی و در تمام مناطق جغرافیایی را راحت کرده ایم. مبل فضای باز از جنس حصیری پلی رتن، یک مبلمان چهار فصل است و برای تمام مناطق جغرافیایی مناسب می باشد.

اما این مربوط به جنس مبلمان است، نوع و شکل و ظاهر آن هم می تواند دارای تنوع گسترده ای باشد. شما بر حسب نیازی که دارید و همچنین متراژ فضای باز خود، از صندلی های تکی برند دکورز تا مبلمان کامل و کلاسیک را می توانید سفارش دهید. برای اطلاع بیشتر، می توانید روی لینک زیر کلیک کنید:

مبلمان و تجهیزات باغی ضروری و کاربردی برای هر نوع فضای باز

 

آشنایی با برند دکورز – کیفیت برتر محصولات و مبلمان باغی

مبلمان فضای باز برند دکورز

برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912