تفاوت مبلمان حصیری طبیعی با مبلمان حصیری پلیمری

همان طور که می دانید، یکی از انواع متریال و جنس مبلمان فضای باز، مبلمان حصیری پلیمری و مبلمان حصیری طبیعی است. البته انواع دیگری هم وجود دارند که آنها هم طرفداران خودشان را دارند، اما هیچ کدام به اندازه مبلمان حصیری، اصالت و زیبایی ندارند.

با ما در “دکورز”یکی از قطب های اصلی تولید مبلمان حصیری پلیمری با بهترین کیفیت در ایران و همچنین تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید تا تفاوت های مبلمان حصیری طبیعی و مبلمان حصیری پلیمری را به شما بگوییم و توضیح دهیم که کدام یک از این دو نوع متریال، دوام و کیفیت بهتری برای استفاده در فضای باز دارند:

 

آشنایی با تفاوت های مبلمان حصیری طبیعی و مبلمان حصیری پلیمری

بررسی مبلمان حصیری طبیعی

مبلمان رتن طبیعی

به مبلمان حصیری طبیعی، مبلمان رتن نیز می گویند زیرا حصیرهای طبیعی آن، از گیاهی به همین نام گرفته می شود که این گیاه، بومی کشورهای آسیای شرقی می باشد. همچنین، حصیر طبیعی را می‌توان از چوب خیزران، بید، علف دریایی و رافیا نیز تهیه کرد. شاخه ها و ساقه های این گیاهان به شکل نی و حصیر می باشد و با فرایندی ساده، برای تولید محصولات و مبلمان فضای باز و اوت دور مورد استفاده قرار می گیرند.

شاید بتوانیم بگوییم که نمای بسیار زیبایی که حصیرها در ساختار مبلمان فضای باز ایجاد می کنند، اصلی ترین دلیل محبوبیت آنهاست و در سرتاسر دنیا، این مدل مبلمان با دکوراسیون فضای باز عجین شده است.

نکته:

خب با این وجود، چه نیازی بود که مبلمان حصیری پلیمری به وجود بیاید؟ پاسخ این سوال ساده است! همان طور که گفتیم، مبلمان حصیری طبیعی، از جنس چوب و حصیر طبیعی است. بنابراین دوام و ماندگاری کمی در فضای باز دارد و خیلی زود دچار پوسیدگی، آفت زدگی، شکستگی و خلاصه تخریب می شود و دیگر آن نمای زیبا را نخواهد داشت.

بررسی مبلمان حصیری پلیمری

مبلمان حصیری و مبلمان باغی

خب پس نیاز بود تا مبلمانی با همان نمای طبیعی و زیبای مبلمان حصیری طبیعی ساخته شود اما با این تفاوت که دوام و استحکام بالایی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف از خود نشان دهد و خیلی زود، خراب و مستهلک نشود. به همین دلیل مبلمان حصیری پلیمری – پلی رتن- ساخته شد. حصیرهای پلیمری با استفاده از نوعی پلیمر به نام پلی اتیلن ساخته می شود و به صورت بافته شده، روی اسکلت آلومینیومی مبلمان تنیده می شوند.

یک نکته مهم:

مبلمان حصیری پلیمری، دارای دو نوع سبک ساخت متفاوت است. یکی از این نوع مبلمان دارای حصیرهای پلیمری در هم بافته شده هستند که طی ساخت و تولید آن، رشته های پلیمری توسط تکنسین های مونتاژ، روی اسکلت آلومینیومی مبلمان بافته می شود که مسلما نمای اصیل تر و زیباتری ایجاد می کند و قطعا کیفیت و قیمت آن نیز بالاتر است.

نوع دیگر مبلمان پلیمری، انواعی هستند که از طریق قالب زدن در دستگاه و تزریق پلیمر، به شکل حصیری ساخته می شود و در واقع طرح حصیر هستند. این نوع مبلمان کیفیت بسیار پایین تر و همچنین نمای نامناسبی دارند و هرگز اصالت مبلمان حصیربافت را ندارند.

 

مزایای مبلمان حصیری پلیمری – برند دکورز

مبلمان حصیربافت پلی رتن یا همان مبلمان حصیری پلیمری، دارای مزایای بسیار زیادی در مقایسه با انواع جنس مبلمان فضای باز و همچنین مبلمان حصیری طبیعی دارد. این نوع مبلمان در برند دکورز، دارای بالاترین استانداردهای کیفیتی هستند، به طوری که محصولات برند دکورز، قابلیت رقابت با نمونه های خارجی را دارند و از زیبایی و استحکام بسیار بالایی برخوردارند.

مبلمان حصیری پلیمری برند دکورز دارای:

بهترین ساخت و کیفیت در اسکلت و فریم محصولات

ساخت فریم آلومینیومی

استفاده از فریم آلومینیومی غیربازیافتی با بالاترین میزان ضخامت در ساخت محصولات آلومینیومی برای ایجاد استحکام بیشتر در مبلمان.

استفاده از تکنیک جوش آرگون برای اتصال باکیفیت تر قطعات به یکدیگر.

و همچنین استفاده از رنگ پودری الکترواستاتیک روی فریم های آلومینیومی که هم زیبایی آن را دوچندان می کند  و هم دوام بیشتری در بدنه مبلمان ایجاد می نماید.

الیاف پلیمری با استانداردهای جهانی

بافت حصیری محصولات دکورز

الیاف پلیمری که برای ایجاد نمای حصیربافت در محصولات برند دکورز مورد استفاده قرار می گیرد، همگی توسط بهترین دستگاه های تمام اتوماتیک این صنعت و تحت نظارت مجرب ترین مهندسین پلیمر ساخته می شود و باعث شده تا کیفیت بالاتری نسبت به انواع الیاف حصیری تولید شده در بازار ایران داشته باشد. مزایای منحصر به فرد این نوع الیاف:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)

 بافندگی استادانه و نمای فوق العاده:

کیفیت حصیربافت محصولات دکورز

تمامی محصولات حصیربافت برند دکورز، توسط دست هنرمندان خوش ذوق بومی و با تکنیک های خاص بافته می شوند. این دست بافت بودن الیاف مبلمان حصیری پلیمری، باعث می شود جلوه باشکوه و بسیار زیبایی در مبلمان ایجاد شود که در واقع یادآور همان زیبایی مبلمان رتن طبیعی است.

در حین بافت الیاف از استپرهای کربنی مخصوصی جهت اتصال الیاف به بدنه آلومینیومی استفاده می گردد تا استقامت و استحکام اتصال ها دوچندان شود. ضمن اینکه استفاده از کلاف بندی کف برای تحمل وزن بیشتر در بخش زیرین صندلی ها و مبلمان نیز کاملا مشهود است.

ارائه ضمانت و خدمات پس از فروش در تمامی محصولات برند دکورز

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

آدرس شعب و اطلاعات تماس:

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912