بهترین مبلمان ویلایی برای آب و هوای مرطوب

هیچ چیزی بهتر از لذت بردن از آب و هوای خوب و پاک نیست. مبلمان ویلایی می تواند این لذت بردن و اوقات فراغت را به یک فرصت ویژه برای یک استراحت عالی تبدیل کند تا بتوانید به خوبی در تعطیلات خود و یا آخر هفته ها، تجدید قوا کنید. اگر از راحتی مبلمان ویلایی بگذریم، یک موضوع بااهمیت دیگر هم وجود دارد و آن هم خرید مبلمان فضای باز مناسب با شرایط آب و هوایی مرطوب است.

با ما در “دکورز”یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان اوت دور و تامین کننده انواع تجهیزات باغی با یهترین کیفیت – همراه باشید تا شما را با نکات انتخاب مبلمان ویلایی مناسب برای آب و هوای مرطوب و بارانی بیشتر آشنا کنیم:

 

خرید مبلمان ویلایی

مبلمان فضای باز پلی رتن حصیربافت

مسلما وقتی که به خرید مبلمان فکر می کنیم، دوست داریم شیک ترین و به روزترین انواع و مدل های آن را بررسی و خریداری نماییم. درست است که این مسئله خیلی در انتخاب ها مهم است و البته بسیار هم تاثیرگذار است و تقریبا می توانیم بگوییم که اکثریت افراد بر همین اساس انتخاب و تصمیم گیری می کنند. اما کیفیت و ماندگاری مبلمان ویلایی، زمانی اهمیت می یابد که آن را خریداری کرده اید و دیگر کار از کار گذشته است.

قبل از هر چیزی باید بگوییم که مبلمان ویلایی و مبلمان فضای باز ، در هر منطقه و در هر نوع آب و هوایی، بالاخره در معرض رطوبت، باران و نیز تابش اشعه مخرب UV می باشد. اما تاثیر رطوبت در آب و هوای بارانی و مرطوب بسیار بیشتر است. بنابراین قبل از خرید مبلمان ویلایی، باید جنس و متریال بادوام و مقاوم در برابر اینگونه شرایط جوی را به طور کامل ارزیابی کنید. چرا که مبلمان ویلایی، مبلمانی با ارزش است و نباید در خرید آن سهل انگاری نمود.

دکوراسیون تراس بزرگ با مبلمان فضای باز، باید چگونه باشد؟

 

مهمترین فاکتورهای انتخاب مبلمان ویلایی برای آب و هوای مرطوب

متریال مختلفی برای تولید انواع مبلمان اوت دور وجود دارد. این متریال، دارای زیبایی و کیفیت بسیار مناسبی نیز هستند و سلیقه های زیادی را می توانند جذب طراحی و مدل های خود نمایند. اما برای انتخاب و خرید مبلمان ویلایی در آب و هوای مرطوب و بارانی، فاکتورهای دیگری نیز مطرح است.

مهمترین فاکتور این است که بدنه مبلمان و اسکلت آن دچار پوسیدگی و یا زنگ زدگی نشود. مبلمان چوبی و فرفورژه، با اینکه کیفیت و زیبایی مناسبی دارند، اما در برابر رطوبت و بارندگی، بسیار کم مقاومت هستند و خیلی زود دچار آسیب می شوند. اما این جنس مبلمان، حتی اگر در شرایط آب و هوایی مرطوب نیز استفاده نشوند، برای فصل های بارشی که معمولا در تمام نقاط کشور وجود دارد، نیاز به مراقبت بسیار زیادی دارند و باید از رطوبت و باران در امان بمانند.

انتخاب ظرف و ظروف مناسب فضای باز باغ و ویلا

 

بهترین مبلمان ویلایی مناسب آب و هوای مرطوب کدام است؟

صندلی راحتی پلی رتن

مبلمان با اسکلت آلومینیومی، در برابر رطوبت و زنگ زدگی بسیار مقاوم هستند و دچار آسیب نمی شوند. برای جنس رویه و بدنه مبل هم، انواع حصیربافت پلی رتن، دارای خاصیت ضدآب می باشند و تا سال ها، در شرایط آب و هوایی مرطوب ماندگاری دارند و سالم باقی می مانند. جنس پلی رتن، یکی از انواع پلیمرهای صنعتی بسیار بادوام است که برند دکورز در ایران، یکی از تولید کننده های برتر آن می باشد. این متریال از بهترین مواد اولیه و تحت نظارت مهندسین مجرب در حوزه پلیمر در کارخانه جات دکورز تولید می شود.

  • حالا که با اطمینان می گوییم با انتخاب مبلمان ویلایی از جنس حصیربافت پلی رتن، می توانید خیالتان را از بابت کیفیت و دوام آن راحت کنید، باید به تنوع و زیبایی تولیدات برند دکورز نیز اشاره کنیم که از مدرن ترین و به روزترین مدل های مبلمان باغی در دنیا می باشند و تنوع و زیبایی بسیار خوبی در آنها وجود دارد.

اما مبلمان ویلایی برند دکورز، دارای ویژگی های فوق العاده دیگری نیز هستند:  

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ، کپک و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت (جنس پلیمری بسیار مقاوم)
  • اسکلت آلومینیومی مقاوم و بادوام با رنگ پودری الکترواستاتیک
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912