میز و صندلی و تجهیزات باغی

با تغییر سبک زندگی خانواده ها، اهمیت این موضوع که چقدر به تفریحات خانوادگی و در نتیجه، مبلمان و تجهیزات باغی نیاز داریم، به خوبی برای همه روشن شده است. متاسفانه استفاده از تفریحگاه های عمومی و یا رستوران هh و… در آخر هفته ها، اصلا به صرفه نیست، مخصوصا با جمعیت بالای خانواده ها. به همین خاطر، ترجیح خانواده ها این است که یک فضای باز اختصاصی دست و پا کنند و خودشان مبلمان و تجهیزات باغی را تهیه کنند تا بتوانند بارها و بارها از آن استفاده نمایند.

با ما در “دکورز” یکی از قطب های اصلی تولید مبلمان فضای باز از جنس پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده برتر انواع تجهیزات باغی – همراه باشید تا شما را با ضروری ترین انواع مبلمان و تجهیزات باغی برای استفاده خانواده ها در فضای باز، آشنا کنیم:

 

مبلمان و تجهیزات باغی برای خانواده ها

اگر از آن دسته خانواده هایی هستید که باغ و ویلای اختصاصی خودتان را دارید و یا حتی یک پاسیو و حیاط که بتوانید از آن برای دورهمی و مهمانی و… استفاده کنید، باید حتما به خرید مبلمان فضای باز اهمیت زیادی بدهید. زیرا این فضاهای سرسبز و دوست داشتنی، یک فرصت عالی برای تفریحات خانوادگی هستنند، مخصوصا برای بچه ها که نیاز به تحرک و بازی بیشتری دارند.

اما اگر چنین امکانی را در اختیار ندارید، باز هم نباید از فرصتِ بودن در یک فضای سرسبز محروم بمانید. با توجه به اینکه استفاده از رستوران ها و تفریحگاه های عمومی گران است و معمولا نمی توان زمان زیادی را در آنها سر کرد، خرید تجهیزات و استفاده از آنها در یک پیکنیک خانوادگی بهترین فکر است. در ادامه، انواع مبلمان و تجهیزات باغی ضروری را برایتان معرفی کرده ایم:

  • انواع میز و صندلی و مبلمان راحتی

بالشتک مبل و کوسن مبلمان فضای باز

مبلمان فضای باز از نوع راحتی، مانند انواع کاناپه ها و مبلمان ال راحتی، یکی از بهترین گزینه ها برای خانواده ها و برای استفاده در فضای باز محسوب می شوند. این نوع مبلمان در برند دکورز، دارای تنوع بسیار زیادی هستند و می توانید مدل مد نظر خودتان را با رنگ و تعدادی که نیاز دارید، سفارش دهید.

یکی دیگر از لوازم ضروری و تجهیزات باغی، انواع میز و صندلی است که امکان نشستن تعداد افراد زیادی را در باغ و ویلا را فراهم می کند. اگر فضای باز اختصاصی ندارید، بهترین کار، خرید میز و صندلی تاشو است. این طوری حمل آنها برای استفاده در پیکنیک ها و… امکان پذیر خواهد بود.

  • ساخت کلبه چوبی یا آلاچیق و پرگولا

مسلما ساخت یک بنای کامل در بسیاری از فضاهای باز امکان پذیر نیست و یا اصلا نیازی به آن نیست. اما از آنجا که خانواده ها برای ماندن در فضای باز، نیاز به یک سرپناه خوب و مناسب دارند که آنها را از سرما و گرما نجات دهد، ساخت یک کلبه چوبی، آلاچیق و پرگولا ایده بسیار مناسبی است.

چادر مسافرتی و چادر کمپینگ هم دقیقا همان کاربرد آلاچیق و پرگولا را دارند. با این تفاوت که به راحتی می توانید آنها را حمل و جابه جا کنید.

  • سایه بان چتری

مراقبت از چترهای فضای باز

یکی از انواع تجهیزات باغی که بسیار ضروری و کاربردی است، سایه بان ها هستند. این چترهای سایه بان در اندازه ها و سایزهای مختلفی در بازار وجود دارند که خرید آنها برای خانواده های عاشق پیکنیک و دورهمی در فضای باز، بسیار ضروری است. اگر یک فضای باز ثابت و اختصاصی دارید، چترهای سایه بان در ابعاد بزرگ بسیار مناسبند. در غیر این صورت، باید انواعی که ابعاد مناسبی دارند که بتوان آنها را با خودرو حمل کرد تهیه کنید.

  • آتشدان و باربیکیو

خب ختما می دانید که پیکنیک و دورهمی در فضاهای باز، بدون برپا کردن بساط کباب و چای اصلا دلچسب نیست. اصلا مقصود ما ایرانی ها از رفتن به فضای باز، درست کردن کباب است. بنابراین ضروری ترین تجهیزات باغی برای خانواده ها، خرید آتشدان و باربیکیو است.

آتشدان ها در مواقعی که هوا سرد است، می توانند به عنوان گرم کن هم مورد استفاده قرار بگیرند. باربیکیوها انواع مختلفی دارند که در لینک زیر، راهنمایی خرید نوع مناسب آن را توضیح داده ایم:

4 سوال مهم قبل از خرید آتشدان یا بخاری قارچی

خرید باربیکیو – چه مدل باربیکیویی بخریم؟

آشنایی با برند دکورز – کیفیت برتر محصولات و مبلمان باغی

 

امروزه، استفاده از مبلمان حصیری پلی رتن مخصوص فضای باز و تجهیزات باغی برای ایجاد آسایش و راحتی در فضاهای باز مانند باغ و ویلا به یک ضرورت انکارناپذیر تبدیل شده است. برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ست مبلمان لاوندر

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912