مزایای ساخت آلاچیق و پرگولا

یکی از کارهای جذابی که می توانید در محیط های باز و فضاهای بیرونی خود انجام دهید، ساخت آلاچیق یا برپایی یک پرگولا است. این دو سازه بیرونی با اینکه بسیار ساده هستند اما مزایای خیلی خوبی دارند و باعث می شوند راحتی و آسایش بیشتری را برای خود و خانواده تان در فضای باز فراهم نمایید. با اینکه پرگولا و آلاچیق با هم تفاوت هایی دارند، اما تقریبا می توان گفت مزایای یکسانی دارند که در ادامه به شما می گوییم.

پس با ما در “دکورز” یکی از قطب های اصلی تولید کننده انواع مبلمان فضای باز رتن و تامین کننده برتر تجهیزات باغی و اوت دور – همراه باشید:

 

ساخت آلاچیق و پرگولا

قبل از اینکه از مزایای عالی ساخت آلاچیق و پرگولا در باغ خانوادگی، حیاط خانه های ویلایی و آپارتمانی، حیاط ویلا، پاسیو و… بگوییم، بهتر است روی لینک زیر کلیک کنید تا به طور کامل، متوجه تفاوت های آلاچیق با پرگولا بشوید. این دو سازه، کاربری یکسانی در فضاهای باز دارند، اما کمی با هم متفاوتند که باعث می شود انتخاب هر کدام برای استفاده و شرایط خاصی مناسب باشد.

تفاوت آلاچیق و پرگولا چیست؟

همان طور که گفتیم، ساخت آلاچیق و پرگولا باعث می شود که در زمان استفاده و وقت گذرانی در فضای باز خود، بسیار راحت تر باشید و بهتر بتوانید در این مکان ها استراحت کنید و از باد و آفتاب در امان بمانید. اما برپایی آلاچیق و پرگولا، مزایای دیگری هم دارد. مثلا اینکه:

  • باعث می شود ارزش ملک و باغ شما بالاتر برود…

آلاچیق زیبا و مبلمان رتن

بله کاملا درست است. شما با ساخت یک آلاچیق یا یک پرگولا، به ارزش ملک خود اضافه می کنید. این خیلی طبیعی است که با افزایش امکانات یک ملک، قیمت آن نیز بالاتر برود. بنابراین ساخت آلاچیق و پرگولا می تواند علاوه بر مزایایی مثل زیباتر شدن باغ و تنوع در آن، به ارزش گذاری بالاتر آن نیز کمک می کند.

  • آلاچیق و پرگولا در تمام طول سال، قابل استفاده هستند…

کافیست که یک بار به ساخت یکی از این دو سازه در حیاط و باغ خود اقدام کنید. این طوری می توانید در تمام طول سال و برای همیشه، از مزایای آن بهره ببرید. در بسیاری از روزهای سال، هوا به اندازه ای خوب و عالی است که فرصت استراحت، تفریح و گذراندن اوقات فراغت را برای شما ایجاد می کند. پس نباید از دستش بدهید.

آلاچیق های پوشیده، حتی برای استفاده در روزهای بسیار سرد فصل زمستان نیز مناسب هستند و این امکان را فراهم می کنند که بتوانید خیلی راحت در محیط بیرونی خود غذا بخورید و تفریح کنید.

  • مبلمان و اثاثیه فضای باز در امان خواهند بود…

ساخت پرگولا و مزایای آن

با اینکه مبلمان فضای باز از جنس رتن، برای ماندن در فضای باز ساخته شده است و ماندگاری بسیار خوبی دارد، اما واقعیت این است که هر چقدر آنها را از تابش آفتاب و بارش باران دور نگه دارید، عمر طولانی تری خواهند داشت و از طرفی در مدت زمان استفاده، نو، سالم و تمیزتر باقی می مانند.

ساخت آلاچیق و پرگولا باعث می شود این مبلمان لوکس و باارزش در امان بمانند و بتوانید از آنها استفاده بهتر و طولانی مدت تری داشته باشید.

  • آلاچیق و پرگولا را به هر شکل و متراژی که بخواهید، می توانید بسازید…

از آنجا که ساخت آلاچیق و پرگولا بسیار راحت و کم هزینه می باشد، می توانید آن را در سایزهای دلخواه خود بسازید تا کاربرد بهتری از آن داشته باشید. البته ممکن است ساخت برخی از انواع آلاچیق ها نیاز به اخذ مجوز داشته باشد که بهتر است در زمان ساخت و ساز، درباره مقررات و ضوابط مربوط به آن به خوبی اطلاعات کسب نمایید.

اما به هر حال با ساخت آلاچیق و پرگولا، می توانید فضای بسیار مناسبی برای قرار دادن یک سری لوازم و تجهیزات باغی در آن ایجاد نمایید.

دو نکته:

ساخت پرگولا به این دلیل که به متریال زیادی نیاز ندارد و بسیار راحت تر و کم هزینه تر از ساخت آلاچیق است، می تواند انتخاب بهتری برای قسمت های متفاوت باغ و ویلا باشد. از پرگولا در چندین قسمت از فضای باز، مثل ورودی ها، محل پارک خودرو، روی استخر و وان، باربیکیو و … استفاده می کنند.

نوعی تخت – آلاچیق آماده از جنس پلی رتن نیز هست که دیگر دردسرهای ساخت آلاچیق را ندارد و اتفاقا با جنس بسیار خوب و بادوامی که دارد، باعث می شود تا سال های سال بتوانید از آن استفاده کنید. برای مشاهده و اطلاع از جزئیات این نوع آلاچیق آماده پلی رتن، اینجا کلیک کنید.

 

آشنایی با برند دکورز – کیفیت برتر محصولات و مبلمان باغی

امروزه، استفاده از مبلمان فضای باز و تجهیزات باغی برای ایجاد آسایش و راحتی در فضاهای باز مانند باغ و ویلا به یک ضرورت انکارناپذیر تبدیل شده است. برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

ست میز و مبلمان فضای باز برند دکورز

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912