مهمانی در باغ

داشتن باغ یا یک فضای باز خوب و مناسب که بتوان در آن مهمانی برگزار کرد، یک فرصت عالی است که باعث می شود مهمانی در باغ را برای همه دوست داشتنی و خاطره انگیز کنید. البته این خاطره سازی، نیاز به تجهیزات ویژه و مبلمان باغی هم دارد. مبلمان باغی و تجهیزات فضای باز برای کسانی که دوست دارند مهمانی در باغ برگزار کنند، باید به صورت هوشمندانه انتخاب شود.

پس با ما در “دکورز” یکی از برترین تولید کننده های مبلمان فضای باز از جنس پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده تجهیزات باغی – همراه باشید تا شما را با مهمترین وسایل و تجهیزاتی که برای برگزاری مهمانی در باغ نیاز دارید، آشنا سازیم:

 

باربیکیو، کباب پز و آشپزخانه صحرایی

برپایی آشپزخانه در فضای باز

همه چیز بستیگی به سبک شما در برگزاری مهمانی در باغ دارد. اگر مهمانی هایی که می گیرید، معمولا کوچک و کم تعداد هستند، احتمالا یک کباب پز کوچک هم برایتان مناسب است. اما مهمانی های بزرگ نیاز به تجهیزات بیشتر و قوی تری دارند. شاید لازم باشد یک آشپزخانه صحرایی دایر کنید و یا حداقل یک باربیکیو حرفه ای خریداری کنید.

یک نکته:

به احتمال خیلی زیاد به میز بار هم نیاز دارید تا سرو نوشیدنی را برای مهمانی در باغ آسان کنید. خرید میز بار و کافی، می تواند به زیباتر و باکلاس تر شدن دیزاین باغ شما هم کمک فراوانی کند.

 

نورپردازی و روشنایی باغ

لامپ و نورپردازی در باغ

نورپردازی برای برگزاری مهمانی در باغ بسیار ضروری است. مسلما نورپردازی یک محیط باز با نورپردازی یک محیط بسته متفاوت است و به تعداد بیشتری لامپ و چراغ نیاز می باشد. بنابراین بهتر است که قبل از هزینه کردن برای خرید نورهای نامناسب و ناکافی، از یک متخصص برقکار مشاوره بگیرید.

یک نکته:

نورپردازی علاوه بر تامین روشنایی در فضای باز، می تواند به زیباتر شدن آن نیز کمک کند. به همین خاطر می توانید انواع شمعدان ها را هم انتخاب کنید و در گوشه و کنار باغ خود قرار دهید.

 

مبلمان باغی

مبلمان پلی رتن

 

حالا به مبلمان برای برگزاری مهمانی در باغ  نیاز دارید. اگر اهل مهمانی های شلوغ و پرجمعیت هستید و یا اینکه تصمیم دارید در آینده هم مهمانی های زیادی را در باغ خود برگزار کنید، پس باید به فکر خرید انواع مبلمان کاربردی باشید. مبلمانی که:

  • قطعات زیادی داشته باشد.
  • کوچک و جمع و جور باشد.

در این صورت، می توانید تعداد زیادی مبلمان و محل نشستن را برای مهمانی در باغ داشته باشید تا همه بتوانند راحت باشند. سعی کنید ست های مختلف مبلمان را در گوشه گوشه باغ بچینید تا محل های معاشرت و گفتگوی زیادی ایجاد شود و گروه های مهمانان در آن راحت تر باشند.

این مطلب را هم بخوانید: مبل حصیری پلی رتن – یک انتخاب چهارفصل

 

یک پرگولای ساده

ساخت آلاچیق و پرگولا در فضای باز

اگر می خواهید همه چیز را تکمیل کنید، پس به فکر برپا کردن یک پرگولا در باغ خود باشید. حتی اگر یک استراحتگاه سرپوشیده دارید هم باز برای مهمانی در باغ، به یک محیط سایه انداز خوب و مناسب نیاز دارید. پرگولاها با هزینه بسیار کمی قابل احداث هستند و حتی می توانید آن را در کنار دیوار باغ برپا کنید تا ساده تر باشد.

پرگولا حتی در فصل های سرد هم به کارتان می آید و می توانید دور تا دور آن را با کاورهای مخصوص بپوشانید تا فضای داخل آن گرمتر شود.

یک نکته:

برای برگزاری مهمانی در باغ، آن هم در فصل های سرد، حتما به انواع آتشدان و بخاری های فضای باز هم نیاز دارید.

 

گیاهان و گل های خوشبو و باطراوت

گیاهان خوشبو

قبل از اینکه مهمانی را شروع کنید، باید به فکر کمی طراوت و شادابی هم باشید. مهمانی نباید فقط به خوردن و آشامیدن و استراحت کردن ختم شود، بلکه اصلا مهمانی در باغ برای این است که روحیه بهتری از فضای سرسبز و زیبای گیاهان و گل ها پیدا کنید.

اگر در فصل های سرد سال مهمانی می گیرید، گلدان ها می توانند انتخاب های بهتری باشند تا بتوانید آنها را موقتا در فضای باز خود قرار دهید. اما مهمانی در باغ در فصل های بهار و تابستان، احتمالا به خودی خود با سرسبزی و گیاهان مختلف عجین باشد البته می توانید گل های خوشبویی مثل رزماری و اسطوخدوس را به ترکیب گیاهان باغ خود اضافه کنید تا همه از عطر آنها سرمست شوند.

 

چرا باید مبلمان فضای باز را از جنس پلی رتن انتخاب کنیم؟

مبلمان اوت دور و فضای باز، در جنس ها و متریال های مختلفی ساخته می شود. اما هیچ کدام از آنها به زیبایی، جذابیت، تنوع و کیفیت بسیار بالای پلی رتن نیستند. مبلمان پلی رتن، ماندگاری و دوام بسیار بالایی در فضای بیرونی و در شرایط جوی مختلف دارد و از طرفی، بسیار شیک و زیباست و از انواع لوکس و مجلل برای دکوراسیون انواع فضاهای بیرونی مانند دکوراسیون تراس بزرگ یا دکوراسیون باغ و ویلا و پاسیو محسوب می شود.

ضمن اینکه به دلیل همین زیبایی و جذابیتی که در مدل و طراحی مبلمان باغی برند دکورز به چشم می خورد، برای استفاده در دکوراسیون داخلی نیز مناسب است و می توانید یک استفاده چند منظوره از آن داشته باشید.

مبلمان ویلایی لوکس

کیفیت برتر محصولات برند دکورز

 

برند دکورز دارای انواع میز و صندلی، ست دو نفره و نیم ست، مبلمان کامل، مبلمان ال و راحتی، تخت استخری، تاب و مبلمان دیگر از جنس حصیر بافت پلی رتن می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان باغ و ویلا و به طور کلی فضاهای خارجی کوچک و بزرگ، بسیار متناسب هستند. این محصولات دارای بهترین کیفیت می باشند :

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

آدرس شعب و اطلاعات تماس:

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912