تابستان بهترین زمان برای آشپزی در حیاط و فضای باز و غوطه ور شدن در آفتاب است ، اما زمانی که رطوبت بالا می رود ، می تواند یک تجربه شاد در فضای باز را به یک رویداد ناراحت کننده تبدیل کند . این موضوع ممکن است شما را از میزبانی مهمانی های تابستانی منصرف کند و یا به دلیل گرمای بی امان نمی توانید روز را سپری کنید و برای غلبه بر گرمای هوا به راه حلی نیاز دارید .

سرمایه گذاری در خرید دستگاه خنک کننده فضای باز یا خرید پنکه مه پاش پاسخی است که به دنبال آن بوده اید . سیستم‌ هایی مانند فن ‌های مه ‌پاشی در روزهای گرم تابستان ، آرامشی خنک ایجاد می‌کنند و لذت سپری کردن روزهای گرم تابستانی در حیط و فضای باز به همراه خانواده و عزیزانتان را چند برابر خواهد کرد .

 

پنکه فضای باز یا پنکه مه پاش چگونه کار می کند ؟

یک فن یا پنکه مه پاش با استفاده از منبع آب ، یک پمپ تحت فشار و یک فن معمولی دمنده برای پمپاژ آب از نازل های مه پاش برای تولید یک اسپری خوب کار می کند . سپس این اسپری در هوا آزاد می شود و جریان هوا از فن ، مه را پخش می کند و کمک میکند تا هوای اطراف خنک شود .

علاوه بر این ، این سیستم ها از قطرات کوچک آب استفاده می کنند که سریعتر تبخیر می شوند . این بدان معنی است که فرآیند خنک سازی سریعتر است . در سیستم های مه پاش با بالاترین کیفیت ، قطرات آب غباری ایجاد می شود که بسیار کوچک هستند (در حدود ۱۰ میکرون یا کوچکتر) که فوری تبخیر می شوند و تاثیر خیلی زیادی در خنک شدن هوای اطراف خواهند داشت .

در واقع غبار و مه حاصل از پنکه مه پاش ، بلافاصله قبل از اینکه حتی به زمین برسد در هوا تبخیر می شود . این نه تنها هوا را خنک می کند ، بلکه تضمین می کند که آبی برای خیس کردن شما یا مناطق اطراف آن باقی نمانده باشد .

 

پنکه مه پاش دیواری برای چه آب و هوایی مناسب است ؟

خنک کننده تبخیری یا پنکه مه پاش معمولا در محیط هایی که دارای رطوبت کمتری هستند ، موثرتر خواهند بود . بنابراین اگر در شهرهایی زندگی می کنید که هوا در روزهای تابستانی بسیار گرم و خشک است ، می‌توانید با استفاده از قدرت تبخیر و پنکه مه پاش ، خنکی قابل قبولی را برای فضای اطراف خود ایجاد کنید . اما اگر در شهرهایی زندگی می کنید که در تابستان ، رطوبت بالایی دارد ، پنکه مه پاش نمی تواند برای شما مفید و موثر باشد و فقط یک خنک کننده معمولی بدون مه پاش می تواند هوای خنک تری برایتان ایجاد کند ؛ زیرا همه چیز از قبل مرطوب است .

بنابراین ، چه در خانه باشید و چه در محل کار ، استفاده از پنکه مه پاش به شما اجازه می دهد آزادانه در اطراف حرکت کنید و روی کاری که انجام می دهید تمرکز کنید . این ابزار همه کاره با استفاده از سه روش خنک کننده مختلف ترمودینامیکی ، آسایش فضای باز را در گرم ترین هوا فراهم می کند . اکنون می توانید درهای خود را باز کنید و دوستان خود را برای مهمانی های استخر و باربیکیو در حیاط خلوت دعوت کنید . همه از هوای خنک ‌تری که در اثر مه ‌پاشی پاسیو شما ایجاد می ‌شود لذت خواهند برد و می ‌خواهند تا عصر در آنجا بمانند .

در محیط های تجاری و صنعتی نیز وجود چند فن مه پاش قابل حمل می تواند تفاوت زیادی در روحیه و سلامت کارگران شما ایجاد کند . افزایش رطوبت همچنین منجر به الکتریسیته ساکن کمتر می شود ، در حالی که قطرات ریز آب باعث کاهش ذرات معلق در هوا می شوند . غبار ریز تنها از یک فن دما را تا ۳۰ درجه فارنهایت در مناطقی تا ۱۰۰۰ فوت مربع کاهش می دهد .

جشنواره ‌های خارج از منزل ، رویدادهای ورزشی و سایر گردهمایی‌های تابستانی می ‌توانند به راحتی خنکی را با استفاده از پنکه مه پاش در هر مکانی که دارای پریز برق ۱۲۰ ولتی است ، ارائه دهند . دوشاخه ها و سیم های فن های مه پاش قابل حمل برای عملکرد ایمن ضد آب هستند و خود فن ها از فولاد ضد زنگ و سایر مواد سازگار با فضای باز ساخته شده اند .

 

مزیت های استفاده از پنکه مه پاش در فضای باز

 

  1. با استفاده از پنکه مه پاش می توانید محیط تابستانی خود را سالم تر کنید

مه ، در پاکسازی دود و آلاینده های هوایی که ما تنفس می کنیم بسیار موثر است . چین از این قابلیت و با استفاده از “توپ های مه پاش” در آلوده ترین شهرهای خود ، به عنوان راهی برای از بین بردن ذرات و مه دود  استفاده می کند ! بنابراین شما نیز می توانید با استفاده از یک پنکه مه پاش در قضای باز ، از کیفیت هوای بهبود یافته و خنکی که یک سیستم مه پاش ارائه می دهد ، در روزهای گرم تابستانی بهره مند شوید .

  1. پنکه مه پاش ، بازده انرژی بیشتری نسبت به کولر گازی دارد

اگرچه سیستم های مه پاش در محیط های بیرونی استفاده می شوند ، اما توجه به کارایی انرژی نسبی دو روش خنک کننده جالب است . به طور کلی ، یک تهویه مطبوع قابل حمل بسیار فشرده (کولر گازی) بیش از ۹۰۰ وات برق مصرف می کند ، در حالی که بزرگترین فن مه پاش ، معمولا کمتر از ۳۰۰ وات مصرف می کند . علاوه بر این ، یک گالن آب دارای قدرت خنک کنندگی ۷۷۷۶ BTU در ساعت است . این راندمان قبض برق شما را پایین نگه می دارد ، در حالی که شما از تجمل خنک کردن فضای باز بدون هیچ گونه نگرانی در مورد اتلاف انرژی لذت می برید .

  1. حرکت هوا باعث افزایش سرعت تبخیر می شود

اگر پوست شما مرطوب باشد ، احساس خنکی بیشتری خواهید داشت . با این حال ، اگر در هوای بادگیر بایستید ، این خنکی به طرز محسوسی افزایش می‌ یابد . این موضوع به این دلیل است که در هوای بی حرکت ، مولکول های آب تمایل دارند دقیقاً بالای مکانی که از آن تبخیر شده اند آویزان شوند و این باعث می شود هوای کنار پوست شما مرطوب تر شود ، بنابراین فضای کمتری برای بخار بیشتر وجود دارد . باد ، ولکول ‌های آب تبخیر شده را می ‌برد و هوای نزدیک پوست شما را خشک ‌تر می‌کند ، بنابراین فضای بیشتری برای تبدیل مولکول‌ های جدید به بخار و شناور شدن وجود دارد .

قیمت پنکه مه پاش خرید پنکه مه پاش ارزان

اگر قصد خرید پنکه مه پاش کوچک را دارید و یا می خواهید از قیمت پنکه مه پاش ایستاده مطلع شوید و خرید پنکه مخصوص فضای باز را به راحتی انجام دهید لازم است که حتما به مراکز فروش تخصصی که در زمینه فروش تجهیزات فضای باز فعالیت دارند مراجعه کنید تا خیالتان از بابت کیفیت و استاندارد بودن محصول راحت باشد .

برند دکو رز یکی از برندهای شناخته شده در زمینه تولید مبلمان فضای باز و باغی و فروش تجهیزات فضای باز است که سعی دارد با ارائه محصولات باکیفیت و کاربردی ، رضایت مشتریان خود را جلب کند .

  • ارسال امن و مطمئنمحصولات انتخابی شما با امنیت کامل و بسته بندی مطمئن به سراسر ایران ارسال می شوند و این تضمین را می دهیم که کالای شما به صورت ۱۰۰% سالم به دستتان می رسد.
  • کیفیت تضمین شدهمبلمان رتن باغی (PE RATTAN) دارای اسکلت آلومینیومی و روکش بافته شده از الیاف پلی اتیلن بوده، همچنین این محصولات به دلیل مقاوم بودن در برابر آب، آفتاب، رطوبت، قارچ و جلبک می توانند در تمامی فصول سال در فضای باز مورد استفاده قرار گیرند.
  • پشتیبانی تمامی محصولات مبلمان باغی و سایر محصولاتکلیه محصولات گروه دکو رز دارای پشتیبانی پس از خرید ۱۰۰ درصد رایگان هستند، برای اطلاعات بیش تر راجع به پشتیبانی پس از خرید محصولات با شماره : ۰۹۱۲۰۳۹۲۲۵۳ تماس بگیرید.
  • بهترین قیمت در قبال کیفیتتمام تلاش خود را به کار برده ایم تا در برابر کیفیت عالی و ویژگی های برتر محصولات، بهترین قیمت ممکن را ارائه دهیم.

همین الان برای مشاوره رایگان خرید آلاچیق ویلایی تماس بگیرید!!