خرید مبلمان باکیفیت با بودجه محدود

بودجه محدود – این عبارت در بسیاری از تصمیم های زندگی روزمره و خریدهای مربوط به آن تکرار می شود. البته شاید فکر کنید که برای خرید چیزهایی مثل مبلمان فضای باز نباید از این عبارت استفاده کرد، چون خرید مبلمان فضای باز از ضروری ترین نیازهای زندگی نیست و مهم نیست که هر فرد یا خانواده ای چقدر برای آن بودجه داشته باشد. اما چنین تفکری درست نیست و اصلا نباید با این طرز فکر درباره خرید لوازم و آیتم های مختلف تصمیم گیری کنید. چرا؟ در ادامه به شما می گوییم…

پس با ما در “دکورز”یکی از برترین تولید کننده های مبلمان فضای باز از جنس حصیربافت پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید تا شما را با دلایل خرید مبلمان فضای باز باکیفیت و همچنین روش خرید مبلمان فضای باز باکیفیت با بودجه محدود و کم، آشنا سازیم:

 

چرا باید به کیفیت مبلمان و تجهیزات باغی اهمیت دهیم؟

خرید مبلمان برای فضای باز با بودجه محدود

حتی اگر بودجه محدودی دارید و نمی توانید هزینه زیادی بپردازید، باز هم باید در فکر کیفیت باشید. در واقع زمانی که تصمیم می گیرید مبلمان و میز و صندلی باغی بخرید، یعنی این نیاز را در شرایط زندگی رزوزمره خودتان احساس کرده اید که باید آسایش و راحتی بیشتری را به فضاهای باز اختصاصی خود انتقال دهید. بنابراین، باید چنین احساس نیازی را با خرید مبلمان راحت و باکیفیت پاسخ دهید وگرنه نخریدن مبلمان، خیلی بهتر از خریدن مبلمان ارزان و بی کیفیت و ناراحت است.

اما خرید مبلمان باکیفیت، حتی با بودجه محدود هم مزایای زیاد دیگری نیز می تواند داشته باشد. مثلا:

  1. مبلمان باکیفیت زیباست و از دیدن و استفاده از آن لذت بسیار زیادی خواهید برد.
  2. مبلمان باکیفیت ماندگاری زیادی دارد و تا سال های سال می توانید از آن در اوقات خوشتان استفاده کنید.
  3. مبلمان باکیفیت به دلیل اینکه در ساخت آن وقت و هزینه زیادی صرف شده، از مد نمی افتد و جذابیت خود را از دست نمی دهد.
  4. مبلمان باکیفیت، هزینه های شما را کاهش می دهد، چون تا مدت ها، نیاز ندارید مبلمان جدید بخرید. زیرا این نوع مبلمان خراب نمی شوند که نیاز به تعویض یا تعمیر داشته باشند.
  5. برندهای تولید کننده مبلمان فضای باز باکیفیت، طراحی ها و مدل های بسیار جذابی دارند که می توانید آنها را با توجه به بودجه محدود ، سلیقه و نیازتان تهیه کنید. به طور مثال، در برند دکورز، محصولات متعددی تولید می شود که در انواع ارزان قیمت، چنین قابلیتی وجود ندارد. مثلا حتی خرید یک تاب ریلکسی هم می تواند فضاهایی مثل بالکن و تراس را به صورت کامل تجهیز و قابل استفاده برای استراحت نماید.

 

روش خرید مبلمان فضای باز جنس خوب و زیبا با بودجه محدود و کم

چیدمان مبلمان در کنار استخر

ممکن است بسیاری از خانواده ها در ابتدای تجهیز باغ و فضای باز خود، بودجه محدودی داشته باشند و نتوانند مدل های مختلفی که دوست دارند و احتیاج دارند را خریداری کنند. اما این بودجه محدود، به هیچ عنوان نباید به خرید مبلمان و تجهیزات ارزان قیمت و حتی مبلمان دست دوم منجر شود. چنین خریدی، ریسک بسیار زیادی دارد و در نهایت هم، راحتی و آسایشی که در پی آن هستید را نصیبتان نخواهد کرد.

پس چطوری با بودجه محدود، مبلمان باکیفیت و جنس خوب بخریم؟

بهترین روش برای اینکه صاحب مبلمان فضای باز باکیفیت و زیبا شوید این است که :

  1. اولویت بندی کنید.
  2. در چند مرحله خرید کنید.

این دو راه حل، بهترین روش برای این است که بودجه محدود و پولتان را در جای درست هزینه کنید و اصطلاحا، آن را دور نیندازید. اما بیایید ببینیم که دقیقا باید چه کنید:

اولویت بندی و خرید چند مرحله ای مبلمان فضای باز با بودجه محدود

  • یک لیست کامل از چیزهایی که دوست دارید در فضای باز خود داشته باشید، تهیه کنید. مسلما برای تجهیز یک باغ یا روف گاردن نسبت به تراس و بالکن آپارتمان خود، به وسایل بیشتری نیاز دارید. پس متراژ و ابعاد آن را در نظر بگیرید.
  • پیشنهاد ما این است که ایده های دکوراسیون فضای باز را ببینید و همه وسایل و آیتم هایی را که معمولا در فضای باز استفاده می شود را به طور کامل بررسی کنید و با کاربری آنها آشنا شوید. لیستی که از لوازم ضروری و مورد نیازتان تهیه می کنید، کمک زیادی به اولویت بندی شما با بودجه محدود می کند. حالا از این لیست، ببینید که کدام ها ضروری تر هستند و آنها را شماره گذاری کنید.
  • حالا می توانید مبلمان و تجهیزات باغی را به صورت مرحله ای بخرید. درست است که نمی توانید فضای باز خود را یکجا و همزمان تجهیز کنید و این خرید مرحله ای مدت ها طول می کشد، اما خیالتان راحت است که خرید باکیفیتی انجام داده اید و به زودی، تمام موارد آن لیست محبوبتان را می خرید و به چیزی که می خواهید، می رسید.

محصولات برند دکورز

در برند دکورز، محصولات مختلفی تولید می شود که می توانید هر یک از آنها را به صورت جداگانه و بر اساس نیازتان خریداری کنید. مهم نیست که بودجه محدودی دارید زیرا بعدا هم می توانید تعداد بیشتری صندلی باغی، میز، نیمکت و مبل های راحتی بخرید و به مبلمان خود اضافه کنید.

در برند دکورز، انواع ست های اقتصادی و با قیمت مناسب هم وجود دارد که خرید آنها با بودجه محدود هم امکان پذیر است. مانند:

انواع نیم ست

انواع ست دونفره

انواع میز و صندلی چند منظوره

انواع نیمکت و پاف

 

مبلمان فضای باز باکیفیت و زیبا از کجا بخریم؟

امروزه، استفاده از مبلمان حصیری پلی رتن مخصوص فضای باز و تجهیزات باغی برای ایجاد آسایش و راحتی در فضاهای باز مانند باغ و ویلا به یک ضرورت انکارناپذیر تبدیل شده است. برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

مبلمان گرد برند دکورز

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912