لیست محصولات تخت آفتاب و آویز دکورُز

تخت کنار استخری یکی از بهترین گزینه ها برای استراحت کردن در روزهای گرم تابستانی است و به شما این امکان را می دهد تا چند ساعتی را در آرامش سپری کنید. اگر به دنبال یک تخت کنار استخری جدید هستید یا هنوز یکی از آن ها را نگرفته اید، ما در اینجا برای شما چند توصیه مفید در مورد آنچه که باید جستجو کنید، آماده کردیم که این توصیه ها به شما کمک خواهند کرد تا یک تخت کنار استخری با کیفیت، راحت و با دوام را خریداری کنید.

با نزدیک شدن به فصل تابستان تفریحات تابستانی هم شروع می شوند. یکی از این تفریحات شنا و حمام آفتاب است که طرفداران بسیار زیادی دارد. امروزه بیشتر ویلا و باغ ها مجهز به استخر هستند و وجود استخر یک مزیت بسیار مهم به حساب می آید. استراحت بر روی تخت کنار استخری مناسب بعد از شنا نیز یک تفریح عالی و پرطرفدار به حساب می آید و استاندارد بودن آن از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا در هنگام شنا تمامی عضلات در گیر هستند و نیاز است که بعد از شنا کردن استراحت کافی انجام شود و از زیبایی فضای باغ و استخر و یا دریا لذت برد.

در ادامه با ما همراه باشید تا با نکات خرید و قیمت تخت کنار استخری آشنا شویم:

ویژگی های تخت کنار استخری مناسب

یکی از لوازمی که در کنار دریا و یا استخر ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و وجود آن ضروری است تخت کنار استخری می باشد که علاوه بر اینکه باعث زیبایی و بهتر جلوه دادن فضای باغ و استخر می شود، مکانی مناسب برای استراحت بعد از شنا و یا حمام افتاب گرفتن است. تخت کنار استخری همانطور که از اسم آن پیداست این نوع از تخت ها و یا صندلی کنار استخری به دلیل آنکه بیشتر در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرند نیاز است که حتما جنس آن از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

 

آشنایی با انواع تخت کنار استخری

آیا به دنبال یک تخت کنار استخری هستیدکه بسیار کاربردی باشد یا مجلل بودن آن برایتان اهمیت بیشتری دارد ؟ یا شاید می خواهید تخت کنار استخری فوق العاده راحتی برای آفتاب گرفتن داشته باشید ؟ خوشبختانه تخت های کنار استخری انواع مختلفی دارند و برای اینکه بتوانید بهترین مدل را انتخاب کنید بهتر است قبل از خرید، با انواع تخت کنار استخری بیشتر آشنا شوید :

  1. تخت کنار استخری خوابیده

یک صندلی خوابیده به شما موقعیت ‌های متعددی برای نشستن و دراز کشیدن می ‌دهد تا بتوانید استراحت خیلی خوبی را داشته باشید. برخی از مدل‌ها تا انتها به حالت صاف دراز می‌کشند تا بتوانید کاملا راحت روی تخت دراز بکشید و آفتاب بگیرید.

  1. تخت کنار استخری تاشو

طرح های بسیار کاربردی و تاشو از تخت کنار استخری را می توان به راحتی بعد از استفاده، جمع کنید و در انباری قرار دهید و در مواقع نیاز دوباره از آن استفاده نمایید.

  1. تخت کنار استخری دوتایی یا دوبله

این مدل از تخت کنار استخری معمولا دارای دو صندلی کنار هم است که اغلب یک میز در بین این دو تخت قرار دارد و معمولا دارای روکشی به سبک مبل هستند و فضایی دنج و راحت را برای برنزه شدن در زیر نور آفتاب فراهم می کنند.

  1. تخت خواب کنار استخری

اگر هم راحتی و هم تجمل را می خواهید، تخت خواب کنار استخری بهترین انتخاب است. این صندلی‌های راحت و دارای انحنا، دارای کوسن‌ های مجلل هستند و فضای زیادی را برای استراحت دو نفر ارائه می‌ دهند.

جنس و متریال تخت کنار استخری

تخت های کنار استخری به دلیل اینکه دائما در معرض رطوبت و آب هستند حتما باید از انواع جنس های ضد آب ساخته شوند و یا با رنگ های ضد آب روکش شده باشند. تخت کنار استخری از جنس های گوناگونی مانند پلاستیک، آهن و آلومینیوم و چوب ساخته می شود. پلاستیک بهترین و مناسب ترین جنس برای ساخت تخت کنار استخری است به شرطی که از پلاستیک بازیافتی تولید نشده باشد و حتما از پلاستیک  درجه یک و با بالاترین کیفیت در ساخت آن استفاده شده باشد تا با قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور آفتاب دچار آسیب و یا خشکی نشود. از جنس های آهن و چوب نیز برای ساخت تخت کنار استخری استفاه می شود که البته برای جنس آهن حتما باید با رنگ های کوره ای الکترواستاتیک روکش شوند تا در برابر آب مقاوم شده و ضد آب شوند. جنس های چوب نیز باید با روغن ها و مواد مخصوص پوشیده شده باشند تا در برابر رطوبت دچار آسیب نشوند، بهترین جنس چوب برای ساخت تخت کنار استخری چوب راش و روس است زیرا این نوع چوب ها مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت دارند.

هر ماده ای مزایای متمایز خود را دارد. در ادامه با انواع متریالی که برای ساخت تخت کنار استخری استفاده می شود آشنا شوید  و در مورد هر نوع اطلاعات پیدا کنید و ببینید کدام یک برای شما مناسب تر است.

  1. تخت کنار استخری چوبی

صندلی‌ های آفتاب‌گیر یا تخت کنار استخری چوبی، سبکی جاودانه هستند و به خوبی با محیط باغ ترکیب می ‌شوند. اگر به دنبال تختی محکم برای دراز کشیدن روی ان هستید، این ماده ایده آل است. برای افزایش ماندگاری تخت کنار استخری چوبی، سالی یک بار آن را ترمیم و درمان کنید.

  1. تخت کنار استخری پلاستیکی

تخت کنار استخری پلاستیکی معمولا از جنس pvc یا رزین ساخته می شود. این مدل از تخت ها، تقریبا نیازی به تعمیر و نگهداری ندارد و معمولاً دارای قیمت مناسبی نیز هستند و می توانید با استفاده از چند مدل کوسن، ظاهری شیک و جذاب برای تخت کنار استخری پلاستیکی خود ایجاد نمایید.

  1. تخت کنار استخری فلزی

تخت های کنار استخری فلزی محکم بوده، نگهداری آسانی دارند و ماندگاری و عمر این مدل از تخت ها طولانی است و معمولا ظاهری شیک و مدرنی دارند.

  1. تخت کنار استخری حصیری

حصیر یک ماده بسیار سبک وزن و ماندگار است. جابجایی آن آسان بوده و در برابر باران و اشعه ماوراء بنفش بدون محو شدن رنگ مقاومت می کند و از نظر مراقبت نیز فقط نیاز به یک پاک کردن سریع با آب صابون دارد.

نکات تکمیلی برای خرید تخت کنار استخری

اکنون که با انواع مدل ها و متریال هایی که برای ساخت و تولید تخت کنار استخری آشنا شدید، احتمالا می دانید که به دنبال چه چیزی هستید. اما پیشنهاد می کنیم قبل از تصمیم گیری نهایی، نکات تکمیلی زیرا را نیز بخوانید !

توجه به وزن تخت کنار استخری

قبل از خرید وزن را بررسی کنید. اگر تصمیم دارید تخت کنار استخری را در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار دهید، بهتر است مدلی را انتخاب کنید که دارای وزن سبک بوده و دوام و ماندگاری بالایی نیز داشته باشد.

راحتی تخت کنار استخری

اگرچه بسیاری از تخت های کنار استخری، برای راحتی بیشتر روکش شده ‌اند، اما اگر سطح محکم‌ تری را برای پشت خود ترجیح می‌دهید، تخت چوبی را انتخاب کنید. اما اگر چیزی می‌ خواهید که هنگام تعریق در آفتاب رطوبت را دفع کند، به دنبال بالشتک ها و روکش هایی باشید که سریع خشک می ‌شوند.

دوام بالا

برای اینکه از تخت کنار استخری بتوان در مدت زمان طولانی تری استفاده کرد و همچنین هزینه های ناشی از تعمیر و یا تعویض کاهش یابد، در هنگام خرید باید حتما به جنس و با دوام بودن آن دقت کرد که تماما از آلیاژ ها و یا چوب و پلاستیک با کیفیت ساخته شده باشند تا تحمل وزن بالا را داشته باشند و با قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و همچنین رطوبت دچار آسیب و فرسودگی نشوند.

فرم مناسب و استاندارد

به دلیل اینکه از تخت های کنار استخری بیشتر برای استراحت بعد از شنا و ریلکس کردن و حمام آفتاب در مدت زمان طولانی  استفاده می شود، نیاز است که حتما فرم و ساختار این نوع از صندلی ها مناسب فرم بدن ساخته شوند تا با استراحت بر روی این تخت ها احساس راحتی کرده و دچار گرفتگی عضلات نشوید.

خشک شدن سریع

یکی از دیگر ویژگی های مهم تخت کنار استخری که در هنگام خرید باید به آن دقت کنید، خشک شدن سریع بدنه و روکش آن است که به اصطلاح به آن آب گریز بودن می گویند برای این منظور از روکش های پارچه ای ضد آب می توان استفاده کرد و همچنین از یک روکش لاک آب گریز برای کل سطح تخت استفاده کرد تا در مدت زمان بسیار کمی به سرعت خشک شود و آبی بر روی آن باقی نماند.

دیگر کاربرد های صندلی کنار استخری

از این نوع صندلی های کنار استخری علاوه بر استخر و لب ساحل می توان در باشگاه های ورزشی برای ریلکس کردن و استراحت و یا ماساژ استفاده کرد. همچنین از این نوع تخت ها  می توان در پشت بام منزل  و یا حیاط برای حمام آفتاب و استراحت کردن استفاده کرد.

موارد اضافی

برخی از مدل‌ های تخت کنار استخری با یک میز دستی برای قرار دادن نوشیدنی‌ ها و مجلات عرضه می ‌شوند، در حالی که برخی دیگر، مخصوصا مدل های تاشو، یک بالش داخلی برای راحتی بیشتر دارند.

انواع تخت کنار استخری

تخت های کنار استخری انواع مختلفی دارد و با طرح های متفاوتی ساخته می شود. ابعاد تخت کنار استخری نیز متفاوت است، از جمله یک نفره و دو نفره و به صورت خوابیده ویا نیمه نشسته تولید می شوند که می توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود هر یک از این تخت ها را خریداری کنید. همچنین انواع تخت کنار استخری تاشو نیز وجود دارد که به راحتی قابل جابه جایی و جمع شدن هستند تا در مواقع نیاز آن را باز کرده و استفاده کنید و یا به راحتی بتوانید در هر مکانی که نیاز دارید مانند پشت بام و تراس و حیاط و یا کنار استخر از آن استفاده کنید و در صورت نیاز نداشتن آن را جمع کرده و در گوشه ای نگهداری کنید.

تولید کنندگان تخت کنار استخری

امروزه با افزایش تولید کننده تخت کنار استخری و دیگر لوازم مورد استفاده در باغ و فضای باز مانند مبلمان باغی و صندلی ریلکسی و غیره و افزایش رقابت بین آنها، تولید کنندگاه سعی می کنند تا محصولات خود را با بالا ترین کیفیت و استاندارد های جهانی تولید کرده و بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند.

قیمت تخت کنار استخری

اگر قصد خرید تخت کنار استخری و تخت آفتاب را دارید و می خواهید از قیمت تخت کنار استخری مطلع شوید، بهترین پیشنهاد این است که سری به سایت دکو رز بزنید.

قیمت تخت کنار استخری با توجه به جنس و کیفیت مواد اولیه برای ساخت آن و ویژگی های گفته شده تعیین میشود. برای خرید تخت کنار استخری و یا دیگر تجهیزات مورد نیاز فضای باز حتما دقت داشته باشید تا محصول خریداری شده دارای گارانتی و اصالت کاالا و همچنین خدمات پس از فروش باشد تا با خیالی آسوده و مطمئن خرید خود را انجام دهید و در صورت بروز هرگونه مشکل بتوانید از خدمات پس از فروش و گارانتی استفاده کنید. همچین با خرید مستقیم از تولید کننده امکان سفارشی کردن لوازم مورد نیاز با توجه به سلیقه و هر تعدادی که نیاز دارید می توانید خرید خود را با سود کمتری انجام دهید.

گروه دکورز افتخار دارد به عنوان یکی از اولین تولید کنندگان مبلمان فضای باز (رتن) در ایران تحت نظارت شرکت GTA آلمان با عنوان برند دکورز، ارائه دهنده خدمات و محصولاتی نو و بی بدیل باشد. مبلمان رتن (PE Rattan) دارای اسکلت آلومینیومی و روکش بافته شده از الیاف پلی اتیلن می باشد. همچنین این محصولات بدلیل مقاوم بودن در برابر آب، آفتاب، رطوبت، قارچ و جلبک می توانند در تمامی فصول سال در فضای باز مورد استفاده قرار گیرند، گروه دکورز قابلیت ساخت زیباترین طرح های مبلمان رتن را با توجه به علایق و سفارش مشتری در رنگ ها و ابعاد گوناگون با گارانتی مطمئن دارد.

همین الان برای مشاوره رایگان خرید تخت آفتاب و آویز تماس بگیرید!!

  • ارسال امن و مطمئنمحصولات انتخابی شما با امنیت کامل و بسته بندی مطمئن به سراسر ایران ارسال می شوند و این تضمین را می دهیم که کالای شما به صورت ۱۰۰% سالم به دستتان می رسد.
  • کیفیت تضمین شدهمبلمان رتن باغی (PE RATTAN) دارای اسکلت آلومینیومی و روکش بافته شده از الیاف پلی اتیلن بوده، همچنین این محصولات به دلیل مقاوم بودن در برابر آب، آفتاب، رطوبت، قارچ و جلبک می توانند در تمامی فصول سال در فضای باز مورد استفاده قرار گیرند.
  • پشتیبانی تمامی محصولات مبلمان باغی و سایر محصولاتکلیه محصولات گروه دکو رز دارای پشتیبانی پس از خرید ۱۰۰ درصد رایگان هستند، برای اطلاعات بیش تر راجع به پشتیبانی پس از خرید محصولات با شماره : ۰۹۱۲۰۳۹۲۲۵۳ تماس بگیرید.
  • بهترین قیمت در قبال کیفیتتمام تلاش خود را به کار برده ایم تا در برابر کیفیت عالی و ویژگی های برتر محصولات، بهترین قیمت ممکن را ارائه دهیم.