استراحت و تفریح در فضای باز ویلا و باغ نیازمند یک سری لوازم و وسایلی است که باعث ایجاد آرامش و آسایش بیشتر در فضای باز شوند تا با خیالی آسوده در هر شرایط آب و هوایی بتوانید در فضای باز به تفریح و گذراندن اوقات فراغت در کنار خانواده و دوستان بپردازید. چتر ویلایی یکی از این لوازمی است که وجود آن در فضای باز ویلا و و باغ و یا حیاط منزل بسیار ضروری است. چتر های ویلایی علاوه بر کارایی بسیار بالایی که دارند باعث زیبایی و جذابیت بیشتر فضای باز ویلا و باغ نیز می شوند.

در ادامه با ما همراه باشید تا با نکاتی راجع به قیمت و خرید چتر ویلایی آشنا شوید:

چتر ویلایی چیست؟

همانطور که گفته شد چتر ویلایی یکی از لوازم مهم و ضروری است که برای استراحت و تفریح در فضای باز ویلا و باغ و یا حیاط منزل خود به آن نیاز دارید. برای اینکه در روز های گرم تابستان و تابش نور خورشید در طول روز بتوانید به راحتی در فضای باز به تفریح و استراحت بپردازید و نگران آفتاب سوختگی پوست خود و همچنین گرما زدگی نباشید نیاز است که حتما از یک سایبان استفاده کنید. در واقع این محصول نوعی سایبان متحرک است که به راحتی می توانید از آن در طول روز های گرم استفاده کرده و از استراحت و تفریح در زیر سایه آن لذت ببرید. همچنین در شرایط آب و هوای بارانی نیز می توان از این نوع چتر ها استفاده کرد و با خیالی آسوده و در کمال آرامش و آسایش در کنار خانواده و دوستان به تفریح و دور همی بپردازید.

انواع چتر ویلایی

چتر های ویلایی در نمونه ها و طرح های مختلفی ساخته می شوند که با توجه به سلیقه و نیازتان و همچنین فضای مورد استفاده می توانید هر نمونه از چتر های موجود را انتخاب کنید. چتر ویلایی به طور کلی در دو نوع پایه وسط و پایه کنار تولید می شود که هر یک مزیت های خاص خود را دارند و با توجه به فضایی که قرار است چتر سایبان ویلایی در آن قرار بگیرد می توانید هر یک از این نوع چتر را خریداری کنید.

چتر ویلایی پایه وسط

در این نوع از چتر های ویلایی همانطور که از نام آن مشخص است، پایه چتر در مرکز آن قرار می گیرد و سایه در دور پایه ایجاد می شود. در چتر ویلایی پایه وسط می توانید پایه ی چتر را در مرکز میز مخصوص  قرار دهید و دور میز را صندلی بچینید و یک مکان بسیار عالی و زیبا برای تفریح و صرف غذا داشته باشید.

image

چتر ویلایی پایه کنار

پایه ی این نوع از چتر های ویلایی در کنار آن قرار دارد و چتر و سایه ایجاد شده توسط آن در کنار پایه قرار می گیرد. چتر ویلایی پایه کنار سایه بیشتری نسبت به انواع پایه وسط ایجاد می کند و همچنین امکان زاویه دادن به چتر نیز وجود دارد و به راحتی می توان نسبت به حرکت و تغییرات زاویه تابش خورشید، زاویه چتر را نیز تغییر دهید تا به راحتی در تمام طول روز بتوانید از سایه ایجاد شده توسط چتر بهره مند شوید.

image

جنس چتر ویلایی

برای ساخت چتر ویلایی به دلیل اینکه قرار است در فضای باز مورد استفاده قرار بگیرد نیاز است که حتما از جنس های مرغوب و با کیفیت و مقاوم در برابر تغییرات شرایط آب و هوایی استفاده شود. جنس مورد استفاده برای چتر معمولا برزنت و پلی استر میباشد که کیفیت بسیار بالایی دارند. از گذشته تا به حال بیشتر از جنس برزنت به دلیل مقاومت و کیفیت بالای آن استفاده میشود. با پیشرفت صنعت و تکنولوژی انواع جنس های پلی استر نیز برای ساخت چتر مورد استفاده قرار می گیرد، پلی استر نیز مانند برزنت کیفیت بسیار بالای داشته و در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت زیادی دارد. پلی استر از جمله جنس های ضد آب است و همچنین در برار تابش مستقیم نور خورشید به مدت طولانی دچار آسیب و فرسودگی نمی شود و وزن سبکی نیز دارد.

جنس به کار رفته برای پایه و قسمت ها محکم چتر  فلزاتی مانند آلومینیوم و فولاد و همچنین چوب و پلی استر است. چوب نمای زیبایی به فضای مورد نظر می دهد اما این نکته را نیز باید در نظر داشت که حتما از انواع چوب های مقاوم استفاده شود و همچنین دارای روکش ضد آب باشد تا با گذشت زمان دچار آسیب و فرسودگی نشود.

رایج ترین جنس مورد استفاده برای  پایه های چتر ویلایی فلزاتی مانند فولاد و آلومینیوم است. این نوع فلزات مقاومت بسیار بالایی در برابرخوردگی و هر نوع شرایط آب و هوایی دارند. بسیاری از چتر های ویلایی موجود در بازار از جنس فولاد و آلومینیوم هستند.

فایبرگلاس نیز نوعی دیگر از جنس به کار رفته در پایه چتر ویلایی است که مقاومت بسیار بالایی داشته و در عین حال وزن سبک تری نسبت به دیگر انواع جنس ها دارد و به راحتی قابل جابه جایی و حمل و نقل هستند.

کاربرد چتر ویلایی

از چتر های ویلایی همانطور که از اسم آن مشخص است میتوان در فضای باز ویلا و باغ و یا حیاط منزل و تراس های بزرگ  استفاده کرد، علاوه بر این در باغچه ها و رستوران های فضای باز و یا روف گاردن وجود چتر ویلایی یک مزیت بسیار مهم به شمار می آید که علاوه بر کارامد بودن باعث زیبایی و جذابیت بیشتر  فضای رستوران می شود. انواع چتر های ویلایی قابل حمل و تاشو نیز وجود دارد که به راحتی می توانید در هر مکانی که به آن نیاز دارید مانند ساحل و یا طبیعت برده و از آن استفاده کنید.

image

خرید چتر ویلایی

با آشنایی و دانستن  نکاتی که راجع به انواع چتر ویلایی و جنس های مختلف آن گفته شد، با توجه به سلیقه و نیازتان و همچنین فضای مورد نظرمی توانید هر نوع از آن را انتخاب و خریداری کنید.

قیمت چتر ویلایی با توجه به جنس و کیفیت لوازم به کار رفته در آن و همچنین نوع و ابعاد آن تعیین می شود. برای خرید چتر ویلایی توجه داشته باشید که حتما از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید تا با اطمینان از کیفیت محصول خریداری شده با خیالی آسوده از آن استفاده کنید.

امروزه فروشگاه های زیادی در زمینه فروش چتر ویلایی و دیگر تجهیزات مورد نیاز برای باغ و ویلا در تمامی شهر ها وجود دارد که به راحتی با مراجعه به این فروشگاه ها که برخی خود تولید کننده هستند می توانید با مشاهده ی انواع مدل های مختلف مورد نظرتان را با طرح و رنگ دلخواه خریداری کنید.

  • ارسال امن و مطمئنمحصولات انتخابی شما با امنیت کامل و بسته بندی مطمئن به سراسر ایران ارسال می شوند و این تضمین را می دهیم که کالای شما به صورت ۱۰۰% سالم به دستتان می رسد.
  • کیفیت تضمین شدهمبلمان رتن باغی (PE RATTAN) دارای اسکلت آلومینیومی و روکش بافته شده از الیاف پلی اتیلن بوده، همچنین این محصولات به دلیل مقاوم بودن در برابر آب، آفتاب، رطوبت، قارچ و جلبک می توانند در تمامی فصول سال در فضای باز مورد استفاده قرار گیرند.
  • پشتیبانی تمامی محصولات مبلمان باغی و سایر محصولاتکلیه محصولات گروه دکو رز دارای پشتیبانی پس از خرید ۱۰۰ درصد رایگان هستند، برای اطلاعات بیش تر راجع به پشتیبانی پس از خرید محصولات با شماره : ۰۹۱۲۰۳۹۲۲۵۳ تماس بگیرید.
  • بهترین قیمت در قبال کیفیتتمام تلاش خود را به کار برده ایم تا در برابر کیفیت عالی و ویژگی های برتر محصولات، بهترین قیمت ممکن را ارائه دهیم.

همین الان برای مشاوره رایگان خرید چترو سایه بان ویلایی تماس بگیرید!!

لیست محصولات چتر و سایه بان دکورُز

در این دسته بندی پستی یافت نشد.