مقایسه مبلمان فضای باز فلزی و حصیری

اگر قصد خرید مبلمان فضای باز دارید، احتمالا این موضوع که کدام یکی از جنس فلزی (مبلمان فضای باز فلزی) یا حصیری مناسب تر است، فکرتان را به خود مشغول کرده است. شاید در نظر اول با شنیدن نام فلز، فکر کنید که خب مقاومت بیشتر و دوام و ماندگاری بالاتری دارد. اما پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله و مقایسه بین این دو متریال پرکاربرد را بخوانید و انتخاب درست و دقیقی داشته باشد.

پس با ما در “دکورز”یکی از قطب های اصلی تولید مبلمان فضای باز و تامین کننده انواع تجهیزات باغی و… – همراه باشید تا مقایسه مبلمان فضای باز فلزی و حصیری را برایتان شرح دهیم:

 

مبلمان فضای باز فلزی بخریم یا مبلمان حصیری؟

مبلمان پلی رتن

 

آشنایی با مبلمان فضای باز دکورز + 54 مدل جذاب مبلمان باغی

 

مبلمان فضای باز که به آن مبلمان بیرونی یا اوت دور نیز گفته می شود، با متریال و جنس های مختلفی تولید می شود. همگیِ انواع مبلمان فضای باز دارای معایب و مزایایی هستند که باعث می شود انتخاب بین آنها کمی سخت شود. اما توجه به کارایی آنها، میزان مقاومت و کیفیتی که دارند و بالاخره سبک و سنگین کردن تمام ویژگی های آنها، منجر به یک انتخاب درست و معقول خواهد شد.

مبلمان فضای باز فلزی و مبلمان حصیری دو نوع از رایج ترین انواع مبلمان باغی محسوب می شوند. هر دوی آنها مقاوم و با دوام هستند و می توانند یکی از گزینه های قوی برای خرید مبلمان باغی باشند، اما بهتر است قبل از خرید با مزایا و معایب آنها آشنا شوید. از آنجا که خرید مبلمان فضای باز کاری نیست که خیلی زود به زود بخواهید آن را تکرار کنید، پس بهتر است با چشمانی باز انتخاب کنید.

 

مزایا و معایب مبلمان فضای باز فلزی

مبلمان فضای باز فلزی

وقتی حرف از مبلمان فضای باز فلزی به میان می آید، می توانیم طیف گسترده ای از انواع فلزات و آلیاژها را مد نظر قرار دهیم. به طور کلی انواع آهنی، فرفورژه، استیل و آلومینیومی از رایج ترین انواع مبلمان فضای باز فلزی به شمار می آیند. همه این انواع متریال دارای مقاومت مناسبی هستند و در برابر شرایط آب و هوایی مختلف تا حدودی ماندگاری دارند. و البته خاصیت شکل پذیری مناسب فلزات که باعث می شود تنوع محصولات تولیدی با آنها زیاد باشد.

 اما با اطمینان می توانیم بگوییم که همه انواع مبلمان فضای باز فلزی، 3 عیب بسیار بزرگ دارند:

  1. مبلمان فضای باز فلزی بسیار سنگین هستند و جا به جا کردن آنها سخت و دشوار است.
  2. مبلمان فضای باز فلزی، هر چند هم که دارای روکش ضدزنگ باشند، باز هم در برابر رطوبت، خوردگی و زنگ زدگی غیر مقاوم هستند و نقطه ضعف دارند.
  3. مبلمان فضای باز فلزی در معرض گرما و تابش نور خورشید، به شدت گرم و داغ و در فصل سرما، به شدت سرد و یخ می شوند و لمس بسیار ناخوشایندی ایجاد و منتقل می کنند.

 

مزایا و معایب مبلمان حصیری (پلی رتن مصنوعی یا پلی اتیلن)

مبلمان حصیری

مبلمان اوت دور – Outdoor Furniture – از جنس رتن مصنوعی که در واقع نوعی پلیمر مقاوم می باشد، انواع بسیار پرطرفدار مبلمان باغی است. مزایای مبلمان حصیری پلی رتن برند دکورز، آنقدر زیاد و پرشمار است که هیچ تردیدی برای انتخاب باقی نمی گذارد.

مزایای مبلمان حصیری برند دکورز:

  1. مقاومت بسیار بالا در برابر شرایط جوی گوناگون و عدم خوردگی و پوسیدگی در آن
  2. رنگ ثابت و مقاوم در برابر اشعه خورشید
  3. تمیز شدن بسیار ساده و آسان
  4. تعمیر و نگهداری بسیار راحت
  5. سبک وزن بودن و عدم دشواری در جابه جایی آنها
  6. سازگار با محیط زیست و عدم انتشار مواد شیمیایی مضر و سمی
  7. ضد قارچ و ضد کپک
  8. ضد الکتریسیته ساکن
  9. مستربچ های رنگی مقاوم
  10. استفاده از اسکلت آلومینیومی سبک و بسیار مقاوم با جوش کاری آرگون برای کیفیت بهتر و بالاتر

 

نکته:

درباره مبلمان فضای باز حصیری، باید این نکته را مد نظر قرار دهید که کیفیت مواد پلیمیری مورد استفاده در ساخت آنها، می تواند متفاوت باشد. دقت و توجه به برند مبلمان، بهترین راه خریدی مطمئن می باشد وگرنه ممکن است انواع بی کیفیت، نامناسب و غیرماندگار را خریداری کنید و از خرید خود پشیمان شوید.

تمامی محصولات “برند دکورز” با ارائه ضمانت معتبر به فروش می رسد و به همین دلیل، جای نگرانی از بابت کیفیت آنها وجود ندارد. مبلمان رتن (PE RATTAN) برند دکورز دارای بالاترین استانداردهاست که کیفیتی بی نظیر را رقم زده است. توجه به مقاومت الیاف پلی رتن، اسکلت آلومینیومی با ضخامت مناسب، حصیربافی زیبا و ایرانی که حاصل ذوق و هنرِ هنرمندان این سرزمین است، همگی باعث شده تا محصولاتی با کیفیتِ فراتر از بازار داخلی تولید و در اختیار مصرف کنندگان ایرانی قرار بگیرد.

مطالب پیشنهادی “سایت دکورز”:

دکوراسیون فضای باز شیک خانه

5 ایده خوب که به فضای باز شما زیبایی دو چندان می بخشد

 

آشنایی با “گروه دکورز” – تولید کننده برتر انواع مدل هاى مبلمان فضای باز و تجهیزات باغی

 

برند دکورز

گروه تولیدی دکورز به عنوان یکی از اولین برندهای حاضر در صنعت تولید مبلمان بیرونی و فضای باز و تجهیزات باغی در ایران، آماده ارائه محصولات بیشتر و ساخت سفارش های شما عزیزان در ابعاد و طرح های دلخواهتان می باشد. محصولات برند دکورز با بهترین کیفیت و زیبایی خیره کننده (با ارائه ضمانت معتبر)، قابل استفاده در تمام طول سال هستند و راحتی و آسایش شما مصرف کنندگان را به دنبال دارند.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 
موبایل: 5641 324 0912 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

موبایل: 5951 105 0912