مبلمان باغی و تجهیزات ضروری برای فشای باز در تابستان

این روزها استفاده از مبلمان باغی یا مبلمان اوت دور، بسیار رواج پیدا کرده است و دلیل آن هم، تحمل فشارها و چالش های مختلف زندگی است که افراد را به فکر داشتن یک اوقات فراغت حسابی می اندازد تا همه خستگی ها، بعد از چند روز کاری سخت، در یک فضای باز و دلنشین برطرف شود و فرصت معاشرت و لذت بردن از زندگی خانوادگی فراهم گردد. بنابراین مهمترین اصل، داشتن مبلمان فضای باز شیک و راحت است و البته تجهیزات باغی که خیلی هم ضروری است آنها را در محیط های باز خانه، ویلا یا باغ فراهم کنید.

با ما در “دکورز”  – یکی از قطب های اصلی تولید انواع مبلمان باغی و مبلمان فضای باز با بهترین کیفیت در ایران (مبلمان حصیری دستبافت رتن) – همراه باشید تا ضروری ترین ابزار و امکانات فضای باز و مبلمان باغی را به شما معرفی نماییم:

 

ضروری ترین تجهیزات و مبلمان باغی مخصوص فصل تابستان

اگر شانس این را دارید که یک ویلا، یک باغ، یک حیاط یا حتی یک تراس کاربردی داشته باشید، باید بگوییم که از خیلی های دیگر جلوترید. چرا که می توانید فضای نشیمن خانه خود را تا بیرون از آن و زیر نور طبیعی و درخشش ماه و خورشید گسترش دهید. این یعنی اینکه لازم نیست برای گذراندن اوقات فراغت خود، به فکر سفر کردن یا اجاره کردن جایی باشید. فقط کافیست محیط باز در دسترس خودتان را تجهیز نمایید.

وسایل و مبلمان باغی؛ همه چیز را راحت تر می کنند و البته زیباتر و شیک تر! پس بیایید ببینیم که چه چیزهایی از همه ضروری تر هستند:

 

  • ست های راحتی مبلمان باغی دکورز

ست مبلمان باغی

بسته به اینکه محیط و فضای باز در دسترس شما چقدر بزرگ است، می توانید نوع مبلمان باغی خود را تعیین کنید. خوشبختانه تنوع محصولاتِ راحتی در برند دکورز بسیار بالاست و با خیالی آسوده می توانید تمامی نیازهای خود را انتخاب و خریداری نمایید. انواع ست، نیم ست و مبلمان دو نفره و مبل تکی برند دکورز، برای این هستند که در فضاهای مختلف و برای کاربری های گوناگون مورد استفاده قرار گیرند.

اگر فضای باز شما بزرگ و جادار است و اهل برگزاری مهمانی و دورهمی هستید، احتمالا باید به مبل های حصیری بیشتری هم فکر کنید.

 

  • میز نهارخوری و میز بار

نهارخوری پلی رتن برند دکورز

البته که دورهمی، تفریح و فراغت بدون خوردن و آشامیدن نمی شود. یکی از ضروری ترین تجهیزات علاوه بر مبلمان باغی، میز غذاخوی و میز بار است. این میزها برای این هستند که مهمانی ها و دورهمی را باکلاس تر، مرتب تر و راحت تر برگزار کنید و با وزن سبکی که دارند، جابه جایی و امکان استفاده از آنها در قسمت های مختلف باغ و ویلا را فراهم می سازند. ضمن اینکه تمامی محصولات برند دکورز دارای اسکلت بسیار مقاوم آلومینیومی با فناوری اتصال جوش آرگون هستند که مقاومت آنها را بسیار بالا برده است.

همچنین به دلیل استفاده از رنگ پودری الکترواستاتیک، رنگ محصولات گروه دکورز تحت هیچ شرایطی از بین نخواهد رفت و دستخوش تغییرات نخواهد شد.

 

  • چتر و سایه بان

چتر و سایه بان برند دکورز

هیچ چیز به اندازه گرما و آفتاب سوختگی، نمی تواند شما را از وقت گذراندن در فضای باز منصرف و پشیمان کند. اما لذت بردن از یک روز آفتابی زیر سایه یک چتر بزرگ و باکیفیت، همان چیزی است که این تابستان به آن نیاز دارید. قابلیت بسیار عالی سایه بان های موجود در مراکز فروش برند دکورز، امکان جابه جایی آنهاست و اینکه پایه چتر را می توانید با توجه به نیاز خود تعیین کنید. کافیست روی لینک زیر کلیک کنید و انواع بی نظیر چتر و سایه بان را ببینید:

انواع چتر و سایه بان مخصوص فضای باز

 

  • تخت استخری و تاب آویز

تخت استخری برند دکورز

یکی از تفریحات بسیار لذت بخش در اوقات فراغت و مخصوصا فصل تابستان، تاب بازی، آب تنی و شنا در استخر است. لوازمی که در کنار استخر نیاز دارید تا راحتی بیشتری داشته باشید، تخت های راحتی استخری و تاب های آویزی هستند که انواع بسیار زیبا و باکیفیت آن در برند دکورز تولید می شود. کیفیت بالای این محصولات، قطعا باعث رضایت خاطر شما خواهد بود.

 

  • آتشدان و باربیکیو

آتشدان و باربیکیو

کباب درست کردن در طبیعت و فضای باز، یکی از تفریحات سالم و مورد علاقه همه ما ایرانی هاست. مخصوصا اینکه با امکانات جدیدی که در دسترس همه قرار گرفته است، امکان درست کردن انواع کباب، برگر، استیک و… در محیط بیرونی و فضای باز فراهم شده است. فقط کافیست یکی از آنها را تهیه کنید و در محل تفریحات خانوادگی خود و کنار مبلمان باغی و تجهیزات دیگر قرار دهید.

 

کیفیت برتر محصولات و مبلمان باغی برند دکورز

مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم. (برای بازدید از کاتالوگ دیجیتال محصولات، روی عکس زیر کلیک کنید)

کاتالوگ دیجیتال محصولات دکورز

 

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 
موبایل: 5641 324 0912 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

موبایل: 5951 105 0912