مراقبت از مبلمان فضای باز و تجهیزات باغی

مراقبت از مبلمان فضای باز – خرید تجهیزات و مبلمان اوت دور، می تواند برای همه اعضای خانواده خوشایند و هیجان انگیز باشد، زیرا نشان دهنده اوقات خوش و خرمی است که قرار است روی آن مبلمان و در کنار آن تجهیزات گذرانده شود. اما هر وسیله ای، نیاز به مراقبت و نگهداری اصولی و البته مداوم دارد.

با ما در “دکورز”گروه تولیدی انواع مبلمان فضای باز و تامین کننده برتر تجهیزات باغی و… – همراه باشید تا شما را با نکات مهم و اساسی در نگهداری و مراقبت از مبلمان فضای باز و تجهیزات باغی در تمام فصل ها بیشتر آشنا کنیم:

 

ضرورت مراقبت از مبلمان فضای باز

مراقبت از مبلمان فضای باز

مراقبت از مبلمان فضای باز و تجهیزات باغی، امری ضروری است و باید نکات مهم آن را بدانید. زیرا کمک می کند که این مبلمان و تجهیزات، مانند روز اول سالم، بدون نقص و قابل استفاده باقی بمانند. از آنجا که مبلمان فضای باز در شرایط آب و هوایی مختلف استفاده می شود و همچنین در طی فصل های مختلف، ممکن است در معرض تابش شدید نور آفتاب، بارندگی ها، وزش باد و… باشد، لازم است که ترفندهای مراقبت از آنها را به خوبی بدانید و اجرا کنید.

 

آشنایی با مبلمان فضای باز دکورز + 54 مدل جذاب مبلمان باغی

 

 

نکات مراقبت از مبلمان فضای باز در همه فصل ها و افزایش طول عمر مفید آنها

  • مراقبت از مبلمان فضای باز در مکان های سرپوشیده

یکی از بهترین پیشنهادات برای نگهداری و مراقبت از انواع مبلمان بیرونی و باغی، قرار دادن آنها در مکان های سرپوشیده است. مخصوصا اگر به مدت زیادی قرار باشد که از آنها استفاده نکنید. البته که جابه جا کردن همه این تجهیزات و بردن آنها به زیر سقف، کمی دشوار است. بنابراین بهتر است یک قسمت کوچک از باغ، ویلا، روف گاردن و… را به صورت سرپوشیده و مسقف طراحی کنید و بسازید تا مراقبت از مبلمان فضای باز و تجهیزات دیگر در یک مکان سرپوشیده، برایتان مقدور باشد.

  • استفاده از کاورهای محافظتی ضدآب

کاور کردن مبلمان باغی

اگر امکان جابه جا کردن مبل ها و تجهیزات باغی خود را ندارید، باید بدانید که روکش های ضد آب کمک می کنند که مبلمان باغی و ویلایی در معرض بارندگی های پرتکرار و طولانی مدت زمستانی و پاییزی قرار نگیرند. از طرف دیگر این پوشش ها و کاورها برای محافظت از مبلمان بیرونی در برابر تابش نور خورشید و تاثیرات مخرب آن نیز کارآمد است. به همین خاطر استفاده از آنها، کمک بزرگی برای مراقبت بهتر و نگهداری از مبلمان اوت دور است.

  • تمیز کردن و شستشوی مبلمان

یکی دیگر از توصیه هایی که برای مراقبت از مبلمان فضای باز باید به آن توجه کنید. تمیز کردن مبلمان به صورت دوره ای برای جلوگیری از تجمع گرد و خاک و آلودگی ها در آن می باشد. بالش ها و نشیمن های پارچه ای نیز باید هر چند وقت یک بار شسته و تمیز شوند (استفاده از ماشین لباسشویی را فراموش کنید!).

محصولات مراقبت از پارچه مانند اسپری ها و پوشش های دیگر که در بازار وجود دارد را نیز در صورت مناسب بودن با نوع محصولاتتان، می توانید مورد استفاده قرار دهید.

  • بستن کوسن ها، بالش ها و نشیمن به مبل ها

مراقبت از مبلمان باغی و ویلایی

یکی از مشکلاتی که بسیاری از مصرف کنندگان مبلمان فضای باز با آن مواجه هستند که خیلی هم به آن پرداخته نشده، این است که در صورت وزش باد شدید و طوفان، ممکن است بالش ها، کوسن ها و نشیمن های ابریِ مبل ها (از نوع جدا شونده) را باد با خود ببرد و آنها را جابه جا کند. این مشکل در مناطقی که خیلی بادخیز هستند، بیشتر هم هست. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم در صورت وجود چنین مشکلی، آنها را با بندهای تزیینی یا کمربندهای مبلمان به بدنه مبل و صندلی ببندید.

  • همیشه باید مبلمان را خشک نگه دارید

یکی دیگر از نکاتی که کمک می کند مبلمان بیرونی شما نو و سالم باقی بماند، این است که همیشه سعی کنید آنها را خشک نگه دارید. رطوبت یکی از دشمنان اصلی ماندگاری هر چیزی است! مخصوصا اینکه در بسیاری از محصولات و مبلمان بیرونی، امکان رویش قارچ و کپک در صورت رطوبت و خیس شدن آنها نیز بالاست.

  • استفاده از مبلمان در دکوراسیون خانه

ست مبلمان باغی

اینکه فصل کباب درست کردن تمام شود، به معنای تمام شدن دوره استفاده شما از مبلمان شیک و زیبایتان نیست. به طور مثال می توانید از محصولات برند دکورز، به عنوان مبلمان و اثاثیه منزل هم استفاده کنید که اتفاقا به دلیل راحتی زیاد و تنوع در رنگ و طرح، یک ایده بسیار عالی برای تغییر در دکوراسیون منزل نیز هست.

مطالب پیشنهادی “سایت دکورز”:

تجهیزات و مبلمان باغی که باید برای تابستان بخرید!

مبلمان فضای باز فلزی بهتر است یا مبلمان حصیری؟

5 ترند مبلمان بیرونی Outdoor furniture در سال 2022

 

سخن پایانی

مراقبت درست و اصولی از محصولات و مبلمان باغی و ویلایی، باعث می شود طول عمر مفید این محصولات بالاتر برود و مدت زمان بیشتری از آنها استفاده کنید. ضمن اینکه توجه به این توصیه ها کمک می کند تا نمای مبلمان و ظاهر آنها نیز نو و مجلل باقی بماند.

  • اما باز هم همه چیز بستگی به کیفیت محصولات و مبلمان باغی دارد. چرا که هر چقدر هم از آنها مراقبت کنید، باز نمی توانید جبران کیفیت پایین و متریال نامناسب و کم دوام را بکنید. خوشبختانه باید بگوییم که تمام محصولات برند دکورز، از بهترین کیفیت (مبلمان حصیری دستبافت از جنس پلی رتن) هستند و در ساخت آنها از به روزترین و جدیدترین متدهای روز دنیا استفاده شده است تا محصولی باکیفیت و مناسب با سلیقه ایرانی را روانه بازار نماید. این محصولات دارای ویژگی های زیر هستند:
  1. ضد آب (Water Resistance)
  2. غیر سمی (Non-Toxic)
  3. مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  4. ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  5. ضد قارچ، کپک و باکتری (Anti-Bacterial)
  6. مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  7. الیاف حصیری زیبا و دست بافت (جنس پلیمری بسیار مقاوم)
  8. اسکلت آلومینیومی مقاوم و بادوام
  9. کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  10. مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخلی هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

آدرس شعب و اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912