سایبان چتری

سایبان چتری یکی از نیازهای اساسی در محیط های روباز است که باعث می شود آسایش بیشتری در زمان اوقات فراغت در باغ و ویلا ایجاد شود. حتی اگر به فکر خرید یک سایبان چتری نباشید، به احتمال خیلی زیاد، خورشید شما را مجبور به این کار می کند!

پس با ما در “دکورز” – گروه تولیدی انواع مبلمان فضای باز و تامین کننده انواع سایبان چتری و تجهیزات باغی دیگر – همراه باشید تا شما را با نکات مهم در خرید چتر و سایه بان مخصوص پاسیو، روف گاردن، باغ و ویلا و… آشنا سازیم:

 

ضرورت خرید سایبان چتری – چتر و سایه بان برند دکورز

چتر و سایه بان با فریم آلومینومی

سایبان چتری یکی از موارد بسیار ضروری از لوازم و تجهیزات باغی در کنار مبلمان حصیری مخصوص فضای باز است که باید در ابتدای تدارکات خود در تجهیز باغ و ویلا و به طور کلی محیط ها و فضای باز خود به فکر خرید آن باشید. چرا که این وسیله محبوب کمک می کند تا از گرمای شدید، حرارت زیاد، آفتاب سوختگی و گرمازدگی نجات پیدا کنید.

البته موارد دیگری مثل ایجاد حریم خصوصی بهتر در مواقعی که ساختمان های اطراف، مشرف به فضای باز اختصاصی شما باشند نیز از مزایای خرید سایبان چتری است. اما مورد دیگر، این است که سایبان چتری با طراحی زیبای خود و رنگ و تنوعی که دارد، باعث می شود دکوراسیون فضای باز شما، زیباتر و جذاب تر هم بشود. مخصوصا انواع زیبای چتر و سایه بان که در فروشگاه ها و نمایندگی های برند دکورز به فروش می رسند.

 

نکات مهم در خرید سایبان چتری

چتر و سایه بان

1. توجه به قاب و فریم سایبان چتری بسیار مهم است

شاید بتوانید انواع مختلف سایبان چتری با فریم هایی از جنس و متریال گوناگون را در بازار پیدا کنید. اما معمولا انواع فریم (بدنه و اسکلت اصلی سایه بان) از جنس چوب طبیعی و آلومینیوم روکش دار، بیشتر از بقیه انواع تقاضا دارند و به فروش می رسند.

اسکلت چوبی با اینکه زیبایی خیلی زیادی دارد، اما ممکن است به اندازه انواع آلومینیومی در برابر باد و طوفان شدید مقاومت نداشته باشد و دچار شکاف و شکستگی شود. از طرفی، مقاومت اسکلت های آلومینیومی به دلیل اینکه از جنس یک فلز مقاوم می باشد و با روکش های پودری ضد زنگ و مقاوم در برابر آب و تابش آفتاب کاملا تقویت شده است، انتخاب بسیار بهتری می باشد.

 

2. شکل چتر و محل قرارگیری پایه آن

طراحی و ساختار سایبان چتری بسیار ساده است و به همین خاطر می توانید با توجه به نیازی که دارید، مدل آن را به راحتی و بدون دردسر تعیین کنید. معمولا پایه نگهدارنده چتر و سایه بان در مرکز و یا در کنار آن قرار دارد که باعث می شود استفاده از آن برای مقاصد مختلف امکان پذیر باشد. همچنین شکل و ابعاد چتر نیز اهمیت زیادی در انتخاب شما دارد. معمولا چترها به شکل مربعی، گرد و یا چند ضلعی هستند.

همچنین سایبان چتری امکان نصب ثابت و یا قابل حمل و نقل نیز دارد. نکته مهم درباره خرید سایبان چتری این است که با توجه به متراژی که در اختیار دارید، ممکن است نیاز باشد تعداد 2 یا چند سایه بان با ابعاد مختلف را خریداری نمایید. پس باید حواستان به همه چیز باشد.

 

3. جنس پارچه چتر

پارچه چتر، اصلی ترین بخش آن است که می تواند از شما در برابر نور آفتاب و بارندگی محافظت کند. جنس پارچه به کار رفته در سایه بان باید به اندازه کافی مقاوم باشد و خاصیت آنتی یو وی (دفع کننده اشعه ماوراء بنفش) داشته باشد. همچنین ضد قارچ و ضد کپک هم باشد. زیرا این چترها در برابر باران و رطوبت قرار دارند و خیس شدن آنها نباید باعث شود که کپکی در آن رشد کند.

طرح و رنگ پارچه چتر، گرچه یک مورد کاملا سلیقه ای است، اما بهتر است انواعی را انتخاب کنید که کثیفی و آلودگی را کمتر نشان می دهند و زیبایی و پاکیزگی بیشتری القا می کنند.

 

نگهداری از سایبان چتری

چتر و سایه بان برند دکورز

معمولا در هنگام خرید، موارد مهم در نگهداری و مراقبت از مبلمان اوت دور و تجهیزات باغی مانند سایبان چتری، تاب ریلکسی، پنکه مه پاش و… ، با بروشورهایی به شما اطلاع رسانی می شود. اما مهمترین نکته در مراقبت از مبلمان حصیری (مبلمان حصیری دستبافت تولید برند دکورز با بهترین کیفیت و ماندگاری) و تجهیزات دیگر، جمع کردن آنها در فصول سرد سال و انتقال آنها به محیط های سرپوشیده است. استفاده از کاورهای مخصوص و پوشش های ضد آب هم باعث می شود این تجهیزات از آب و رطوبت در امان باشند و مدت زمان بیشتری سالم و نو باقی بمانند.

مطالب پیشنهادی “سایت دکورز”:

تجهیزات و مبلمان باغی که باید برای تابستان بخرید!

مبلمان فضای باز فلزی بهتر است یا مبلمان حصیری؟

 

کیفیت برتر محصولات و مبلمان باغی برند دکورز

مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم. (برای بازدید از کاتالوگ دیجیتال محصولات، روی عکس زیر کلیک کنید)

کاتالوگ دیجیتال محصولات دکورز

 

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912