مبلمان رتن دکورز

خوشبختانه در فصل تابستان هستیم و این روزها استفاده از اوقات فراغت و ایجاد یک فضای راحت و دلنشین با مبلمان رتن دکورز به یکی از دغدغه های خانواده ها تبدیل شده است تا راحتی و آسایش و علاوه بر آنها، زیبایی را به فضای باز خود بیاورند. چیزی که برند دکورز با تمام قدرت خود سعی در فراهم کردن آن دارد و افتخار همراهی با خانواده های ایرانی را به خود اختصاص داده است.

اما هنوز هم پرسش های زیادی درباره محصولات و مبلمان رتن وجود دارد که در ادامه پاسخ آنها را به طور کامل بیان کرده ایم. پس با ما در “دکورز”یکی از قطب های تولید مبلمان فضای باز و تامین کننده برتر تجهیزات باغی – همراه باشید:

 

مبلمان رتن

رتن در واقع نام نوعی حصیر طبیعی است که در کشورهای آسیای شرقی برای تولید محصولات چوبی استفاده می شود. مبلمان رتن طبیعی دارای زیبایی بسیار زیادی است و محبوبیت آن در طول سال های زیادی ادامه دار بوده است. اما رتن طبیعی دارای مشکلاتی است که باعث شده انواع مصنوعی آن با نام پلی رتن که نوعی پلیمر (پلی اتیلن) مقاوم است، برای طراحی و تولید مبلمان و دیگر وسایل مورد استفاده قرار بگیرد.

مبلمان پلی رتن به دلیل دوام، مقاومت و ماندگاری بسیار بالایی که در شرایط آب و هوایی گوناگون دارد، به یکی از اصلی ترین گزینه های خرید مبلمان برای فضای باز تبدیل شده است.

 

1. آیا مبلمان رتن دکورز ضد آب هستند؟

مراقبت از مبلمان رتن در باران

باید بگوییم بله، کاملا. مبلمان رتن برند دکورز با استفاده از بهترین متریال و با رعایت استانداردهای جهانی ساخته می شوند و دارای بهترین کیفیت ممکن هستند. اصلا اساس استفاده از مبلمان رتن مصنوعی یا پلی رتن در فصای باز نیز در همین است که ضدآب باشد! یعنی در برابر رطوبت و بارندگی، مقاومت کافی داشته باشد و دچار پوسیدگی و خرابی نشود.

البته باید به قابلیت دیگر مبلمان رتن دکورز هم اشاره کنیم و آن هم اینکه این محصولات ضد کپک، ضد قارچ و ضدباکتری هستند و خلاصه اینکه کاملا استریل و بهداشتی می باشند و برای مصرف خانواده های ایرانی، یکی از بهترین انتخاب هاست.

2. آیا مبلمان رتن دکورز برای ماندن طولانی مدت در بیرون و زیر نور خورشید مناسبند؟

ست دو نفره مبلمان دکورز

اسکلت و بدنه محصولات و مبلمان رتن دکورز از جنس آلومینیوم بسیار مقاوم است (با ضخامت بیشتر از استاندارد). آلومینیوم مصرفی در محصولات دکورز از بیلت های خالص و غیر بازیافتی است و جهت استحکام هرچه بیشتر آن، تحت شرایط حرارتی خاصی مقاوم می گردد. همچنین از رنگ پودری الکترواستاتیک برای پوشش آن استفاده می شود که دوام و ماندگاری محصولات را در برابر شرایط طبیعی مثل تابش نور خورشید و باد و باران را افزایش می دهد.

بنابراین با توجه به موارد گفته شده درباره جنس حصیر رتن و اسکلت آن، می توان گفت که مبلمان رتن دکورز بهترین گزینه برای مبلمان باغی و اوت دور است و دوام و پایداریِ کیفیت آن بسیار بالاست. در واقع شما با مراقبت از مبلمان فضای باز حصیربافت و پلی رتن، به طول عمر آنها اضافه می کنید و باعث می شوید که مدت زمان بیشتری قابل استفاده باشند و علاوه بر آن، ظاهر نو و سالم خود را حفظ کنند، مانند روز اول!

 

3. آیا بالشتک ها و کوسن ها به مراقبت نیاز دارند؟

بالشتک ها و کوسن های مبلمان

بله نیاز دارند. با اینکه جنس پارچه های مورد استفاده در محصولات و مبلمان رتن دکورز از نوع درجه یک، ضدآب و با رنگ ثابت است، اما به هر حال این اجزای جدا شونده مبل و تخت و… و همچنین بالش ها و کوسن هایی که خودتان به فراخور سلیقه و نیازتان به آنها اضافه می کنید، احتیاج به مراقبت بیشتری نسبت بدنه اصلی آنها دارند. یهتر است برای افزایش ماندگاری آنها و سالم ماندن ظاهر و رنگ آنها، از کاور مناسب برایشان استفاده کنید و در فصل هایی که کمتر از فضای باز خود استفاده می کنید، آنها را جمع کنید تا در معرض باد و بارش نباشند.

 

4. آیا محصولات و مبلمان رتن دکورز دارای تنوع کافی هستند؟

شما می توانید تمام مبلمان و تجهیزات مورد نیاز در باغ و ویلای خود را از برند دکورز تهیه کنید، زیرا کاتالوگ محصولات برند دکورز کامل است و با داشتن تنوع در مدل ها و رنگ های محصولات، می تواند پاسخگوی کامل نیازهای شما باشد. بنابراین نگرانی از بابت پبدا کردن محصول و مدل مورد نظرتان نخواهید داشت.

به همین خاطر پیشنهاد می کنیم کاتالوگ دیجیتال محصولات و مبلمان رتن دکورز را با کلیک روی عکس زیر تماشا بفرمایید:

کاتالوگ دیجیتال محصولات دکورز

5. آیا مبلمان رتن دکورز دارای ضمانت هستند؟

ویژگی بارز محصولات برند دکورز، ضمانت معتبر 24 ماهه و خدمات پس از فروش آنهاست که در محصولات برندهای دیگر، کمتر به چشم می خورد و دلیل آن این است که ما تولید کننده داخلی هستیم نه وارد کننده. بنابراین به خوبی می توانیم از محصولات خود پشتیبانی و خدمات پس از فروش داشته باشیم و رضایت خاطر مشتریان و مصرف کنندگان محترم را به خوبی جلب نماییم.

یکی از مهمترین ویژگی هایی که یک محصول را از رقبا متمایز می کند، گواهی ضمانت و گارانتی آن است که همیشه در محصولات درجه یک وجود دارد و این، یعنی اینکه ما به محصلات خود اعتماد کامل داریم.

مطالب پیشنهادی “سایت دکورز”:

6 ایده جذاب برای دکوراسیون فضای باز در تابستان

سایبان چتری – 3 نکته برای خرید بهترین چتر و سایه بان

مزایای پنکه مه پاش چیست و برای چه مکان هایی مناسب است؟

 

آدرس شعب و اطلاعات تماس:

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912