ایده های ساده برای چیدمان بالکن کوچک آپارتمان

چیدمان بالکن کوچک – خانم ها همیشه می توانند از موقعیت های مختلف و امکانات کوچک و بزرگی که در اختیار دارند، بهترین استفاده را بکنند. اگر به دنبال چیدمان بالکن کوچک آپارتمان خود هستید، یعنی اینکه قصد دارید فضای باز کوچک خانه را به محیط دلبازتر و مفرح تری تبدیل کنید و ما اینجاییم تا با ایده های ساده و جذاب به شما کمک کنیم.

پس با ما در “دکورز” – یکی از قطب های اصلی تولید مبلمان فضای باز و تامین کننده برتر تجهیزات باغی و… با بهترین کیفیت در ایران – همراه باشید:

 

از تمام فضای بالکن استفاده کنید:

مبلمان ال برای تراس و بالکن

چیدمان بالکن کوچک به هوشمندی زیادی نیاز دارد. اولین قدم این است که حسابی فضایی که در اختیار دارید را ارزیابی کنید و سعی کنید با فراهم کردن مبلمان و میز در ابعاد و اندازه های کوچک، آنها را به شکلی مینیمال و ساده در بالکن بچینید تا در عین حال که فضایتان کوچک است، همه چیز داشته باشد. بنابراین باید همه چیز را چند منظوره در نظر بگیرید، مثل ایده های زیر:

  • از نرده ها برای نصب میزهای تاشو استفاده کنید تا جای کمتری را اشغال کنند.
  • مبل های کوچک و کنجی برای استفاده حداکثری از فضای تراس و چیدمان بالکن کوچک، بهتر هستند.
  • مبلمان ال هم یکی دیگر از ایده های چیدمان بالکن کوچک هستند که جای بزرگ تری برای نشستن دارند اما فضای کمتری را اشغال می کنند.
  • از دیوار برای آویزان کردن گلدان ها و چراغ ها استفاده کنید.

 

صندلی و میز تاشو برای گوشه بالکن

میز و صندلی تاشو

چیدمان بالکن کوچک خود را با چند صندلی و میز تاشو تکمیل کنید. خوبی این میز و صندلی ها این است که در زمانی که به آنها نیاز ندارید، می توانید جمعشان کنید و فضا را به کار دیگر اختصاص دهید.

سایبان چتری – 3 نکته برای خرید بهترین چتر و سایه بان

 

از گیاهان بیشتری استفاده کنید.

پرورش گل و گیاه در بالکن

برای چیدمان بالکن کوچک آپارتمان خود نیاز به صرف هزینه زیاد برای خرید اثاثیه ندارید. همین که بتوانید چند گلدان زیبا را روی دیوارها و نرده ها نصب کنید، یعنی اینکه فضای سبز بیشتری در اختیار خودتان و خانواده تان قرار داده اید. این کار در بهبود روحیه افراد خانواده بسیار موثر است. می توانید به پرورش سبزی ها و صیفی جات مثل گوجه فرنگی و… نیز فکر کنید.

 

استفاده از شمع ها و نورپردازی با چراغ ها

نورافشانی و نورپردارزی بالکن آپارتمان

اینکه نورپردازی در چیدمان بالکن کوچک آپارتمان خود را در چه حدی حرفه ای انجام دهید، کاملا بستگی به خودتان دارد. می توانید یک نورپردازی شاعرانه را انتخاب کنید و یا یک نورپردازی برای روشنایی کامل در شب و استفاده از تراس برای یک شام دوستانه و… . بنابراین سلیقه خودتان را در آن خرج کنید و چیزی را که دوست دارید خلق کنید.

مزایای پنکه مه پاش چیست و برای چه مکان هایی مناسب است؟

 

حریم خصوصی خود را امن تر و زیباتر کنید.

استفاده از گل و نرده چوبی برای بالکن

مشکلی که در چیدمان بالکن کوچک آپارتمان ها وجود دارد، عدم وجود فضای خصوصی است و اینکه بیشتر ساختمان ها به یکدیگر مشرف هستند و قطعا خیلی ها چنین چیزی را به هیچ وجه نمی پسندند. یک ایده عالی برای چنین بالکن هایی، استفاده از نرده های چوبی، حصیرهای طبیعی، گل و گیاهان زیبا و همچنین استفاده از پرده، شیشه های مات و پارتیشن هاست که هم یک دیزاین فوق العاده محسوب می شود و هم باعث می شود تا حریم خصوصی بیشتری داشته باشید.

با این ایده ها می توانید چیدمان بالکن کوچک خود را زیباتر و کاربردی تر انجام دهید. اما باز هم می توانید روش های خلاقانه خود را در آن دخیل کنید تا کاملا متناسب با فضای در اختیار شما شود.

 

خرید مبلمان متناسب با چیدمان بالکن کوچک

برند دکورز

برند دکورز دارای انواع میز و صندلی، ست دو نفره و نیم ست از جنس حصیر بافت پلی رتن می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان بالکن کوچک، بسیار متناسب هستند. این محصولات دارای بهترین کیفیت هستند :

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

آدرس شعب و اطلاعات تماس:

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912