اشتباهات رایج در دکوراسیون باغ

موضوع مهم در چیدمان و دکوراسیون باغ، انجام ندادن اشتباهات است. در واقع اشتباه نکردن، قدم اول در موفق بودن در همه کارهاست، مخصوصا اینکه شما فضای باغ و ویلا را برای ایجاد محیطی دوست داشتنی و دلنشین دکوراسیون می کنید تا استفاده از آن برایتان جذاب و هیجان انگیز باشد.

بنابراین پیشنهاد می کنیم با ما در “دکورز” – یکی از قطب های اصلی تولید مبلمان حصیربافت رتن با بهترین کیفیت در ایران – همراه باشید تا شما را با اشتباهات رایج در دکوراسیون باغ و ویلا و… آشنا سازیم:

 

در دکوراسیون باغ و ویلا، کدام اشتباهات بیش از بقیه به چشم می خورند؟

آموزش دکوراسیون باغ و ویلا

شاید بسیارى از اشتباهات دکوراسیون باغ را نتوانید در نظر اول متوجه شوید، اما با قرار گرفتن در باغ، احساس خوشایندى هم نخواهید داشت و از طرفى نمی توانید به دکوراسیونى که آن را خلق کرده اید افتخار کنید. اما ما اینجاییم تا چشمان شما را به روى این اشتباهات باز کنیم و کمک کنیم که دکوراسیون باغ زیبا و شیکى داشته باشید.

  • اشتباه اول؛ گل و گیاهان زیاد و انبوه

درست است که استفاده از گل ها و گلدان ها بسیار زیباست و یک آیتم روح بخش براى دکوراسیون هر محیطى محسوب مى شود، اما به کار بردن انبوهى از آنان در بین مبلمان فضاى باز و همچنین در محیط هایى مثل پاسیو و… کار درستى نیست. اولا اینکه باغ، ویلا و حیاط خانه به دلیل داشتن تعداد زیادی درخت، درختچه و سبزه، به اندازه کافى رنگ سبز دارند، پس نباید این رنگ سبز را در بین مبلمان نیز تشدید کنید (منظور در مکان ویژه نشیمن و چیدمان مبلمان است). گل هاى رنگى و تعداد محدودی گلدان با گیاهچه هاى خاص و زینتى، بهترین ایده براى تزیین و دکوراسیون آلاچیق و مبلمان هستند.

  • اشتباه دوم؛ استفاده از رنگ هاى یکنواخت

براى اینکه دکوراسیون باغ و ویلا دچار یکنواختى نشود و بى روح به نظر نیاید، باید از رنگ هاى متضاد استفاده کنید. پس همه چیز را ساده و دم دستى انتخاب نکنید. زیرا استفاده از رنگ هاى متضاد مى تواند هیجان بیشترى به فضا و دکوراسیون باغ تزریق کند. مثلا فکر کنید که یک دست مبلمان حصیربافت به رنگ طبیعى دارید و از طرفى رنگ آلاچیق و فرش نیز به همین رنگ مى باشد. پس دیگر حق ندارید کوسن ها و بالش ها و چیزهاى دیگر را هم با همین رنگ انتخاب و ست کنید. بهترین رنگ مى تواند یک سرخابى یا بنفش زیبا باشد.

  • اشتباه سوم؛ تناقض سبک ها

اول از همه باید بدانید که هر چیزى با یک سبک خاصى ساخته و تعریف مى شود. باید سبک کلى دکوراسیون باغ را حفظ کنید و از تداخل آنها جلوگیرى نمایید. به طور مثال استفاده از پرده ها و کوسن هاى سنتى و کلاسیک در کنار یک آلاچیق با سبک مدرن، به هیچ عنوان زیبا و جذاب به نظر نمى رسد.

  • اشتباه چهارم؛ سایزهاى نامتناسب 

احتمالا قبل از خرید مبلمان و اثاثیه اوت دور ، حتما از متراژ و ابعاد باغ و پاسیوى خود باخبر هستید. ولی شاید علاقه به یک نوع خاص و یک مدلى که خیلى دوستش دارید، باعث شود تناسب ها را فراموش کنید و یا آن را بااهمیت ندانید. اما باید بدانید که تناسب سایز مبلمان با متراژى که در اختیار دارید، بسیار مهم است و هر گونه کوچک یا بزرگ بودن غیر طبیعى، مى تواند دکوراسیون باغ را نامتناسب و زشت جلوه دهد.

  • اشتباه پنجم؛ عدم تمایل به تغییرات

همان طور که هر چند مدت یک بار، دکوراسیون و چیدمان داخل منزل را تغییر مى دهید و به روز رسانى مى کنید، باید به اعمال تغییرات در دکوراسیون باغ هم اهمیت دهید. قدیمى شدن، رنگ و رو رفته شدن و خرابى هاى گوشه و کنار در اثاثیه و دکوری های مختص باغ و فضای باز نیز مى تواند همه چیز را غیر زیبا و مندرس جلوه دهد.

مطالب پیشنهادی “سایت دکورز”:

آموزش شستن و تمیز کردن مبلمان حصیری رتن

انواع ست دو نفره مبل حصیری برای دکوراسیون شیک ویلا

5 ایده عالی برای چیدمان بالکن کوچک آپارتمان

 

کیفیت برتر محصولات و مبلمان باغی برند دکورز

برند دکورز

مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم. (برای بازدید از کاتالوگ دیجیتال محصولات، روی عکس زیر کلیک کنید)

کاتالوگ دیجیتال محصولات دکورز

 

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912