استند گل و گلدان

استند گل یکى از آیتم هاى دکوراتیو بسیار زیبا و جذاب است که مى توان گفت بیشتر خانم ها به آن علاقه زیادى دارند. زیبایى انواع مختلف استند و همچنین استفاده اى که مى توان از آن در محیط هاى مختلف کرد، باعث شده تا مدل هاى مختلف آن محبوب شود و برای دکوراسیون خانه، پاسیو، ویلا و… مورد استفاده قرار بگیرد.

با ما در “دکورز”یکى از برترین تولید کننده هاى انواع مبلمان حصیرى و تامین کننده برتر تجهیزات باغى – همراه باشید تا بتوانید از زیباترین ایده ها و مدل هاى جدید استند گل براى دکوراسیون فضاى باز و داخل منزل کمک بگیرید:

 

استند گل و انواع آن

استند گل مى تواند از هر جنسى باشد؛ چوبى، فلزى – فرفورژه، شیشه، پلاستیک و رتن و… . بنابراین مى توانید آن را با سایر لوازم و اسباب منزل و یا مبلمان بیرونى – اوت دور، ست و هماهنگ کنید.

گل ها و گیاهان زینتی همیشه از محبوب ترین گزینه های دکوری بوده اند و استفاده از آنها می تواند فضای نشاط آور و روح بخشی در محیط های داخلی و بسته ایجاد کند. اما خوبی استند گل این است که می توانید برای داشتن یک باغچه کاربردی در تراس کوچک خانه تان هم از آن استفاده کنید و فضای سبز مطلوبی بسازید. یا حتی در پاسیو، گوشه حیاط و… نیز به کار می آیند و کاملا زیبا هستند.

  • با استفاده از استند گل، فضا را مرتب کنید:

یکى از خوبى هاى استفاده از استند گل در تزیین فضاهاى مختلف این است که باعث نظم دهى به قسمت هاى مختلف خانه و دکوراسیون فضاى باز مى شود. به راحتى مى توانید گلدان ها و گیاهان زینتى خود را به روش هاى مختلف در استند بچینید و همه را در محیطى با نور مناسب قرار دهید. این کار در آبیاری آنها نیز تاثیر خوبی دارد و می توانید سیستم های ساده آبیاری گیاهان و گلدان ها (مثل سیستم قطره ای) را در آن برپا کنید.

  • استند گل و یک کنج دنج با ست مبلمان دو نفره دکورز

ایده دیگری که احتمالا مورد استقبال شما هم قرار می گیرد، ایجاد یک فضای سبز کوچک و دنج در کنج خانه، تراس و یا حیاط خانه است. مخصوصا در کنار انواع ست مبلمان دو نفره برند دکورز که یکی از بهترین ها و باکیفیت ترین محصولات حصیربافت رتن در ایران می باشد و تنوع و زیبایی بسیار زیادی هم دارد. این کنج دنج در کنار گیاهان زینتی، قطعا از محبوب ترین نقاط خانه و فضای بازتان خواهد بود.

  • ایجاد بهترین بهره وری از نور محیط

یکی دیگر از فایده های استفاده از استند گلدان این است که کمک می کند گل و گیاهان زینتی خود را در میزان نور مناسب قرار دهید. از آنجا که بیشتر مدل های استند گل دارای طبقات مختلف هستند، به راحتی می توان میزان تابش نور و دریافت انرژی آفتاب را در آنها تنظیم کرد و گلدان های مناسب هر طبقه را در آنجا قرار داد.

مطالب پیشنهادی “سایت دکورز”:

تجهیزات و مبلمان باغی که باید برای تابستان بخرید!

تاب ریلکسی – یک اکسسوری خاص برای باغ و دکوراسیون منزل

 

زیباترین مدل های استند گل برای فضای باز و خانه

استند گلدان چوبی 3 طبقه

 

استند گل زیبا

 

استند گل فلزی

 

استند-گل-3-طبقه

 

استند گلدان کنجی

 

استند-گلدان-چوبی-3-ردیفه

 

استند-گلدان

استند و فلاور باکس فلزی زیبا

 

استند گل فلزی زیبا

 

استند گل کنجی

 

استند گلدان کوچک

 

کیفیت برتر محصولات و مبلمان باغی برند دکورز

برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912